Barco
TIP
Re: Barco
Ze noteren nu al een maand in de 55-59 range en zijn inderdaad niet meegegaan in het positieve beurssentiment.
Persoonlijk wacht ik nog even af om na te gaan of er nog onder de 55eur gegaan zal worden.
Persoonlijk wacht ik nog even af om na te gaan of er nog onder de 55eur gegaan zal worden.
zeezout schreef:Resultaten waren niet slecht maar BARCO volgt de beurs euforie helemaal niet integendeel.
Heb wat spullen in de verkoop staan, eerste (Ackermans) ) is verkocht. Zodat er wat geld vrijkomt om als we nog eens naar beneden gaan te kopen.
Wat vinden jullie van Barco ?
Ik heb Barco persoonlijk verkocht reeds lang geleden aan 55 euro.
Reden voor mijn verkoop: de omschakeling naar digitale cinema die stilaan ten einde loopt.
Laatste resultaten waren zeker niet slecht (lagere omzet maar hogere winst) en het aandeel staat zeker niet duur, maar soit.
Steun staat momenteel op 54,65 € en ik heb aan deze koers een order tot aankoop van een klein pakketje ingebracht... we zullen wel zien...
TK14, ja, misschien wel interessant. Heb gisterenavond de cijfers van Barco nog eens in detail bekeken.landethk schreef:Steun staat momenteel op 54,65 € en ik heb aan deze koers een order tot aankoop van een klein pakketje ingebracht... we zullen wel zien...
Misschien ben ik persoonlijk te voorzichtig wat Barco betreft.
Barco ontgoocheld mij.
Twijfel om bij te kopen.
Twijfel om bij te kopen.
Chainy, vandaag alvast één van de sterkste stijgers in een overduidelijk positieve markt dankzij een mogelijke oplossing in het Syrië-conflict. Toch afwachten hoe dit conflict verder evolueert. Weegt vandaag zeer sterk door op de financiële markten.chainy schreef:Barco ontgoocheld mij.
Twijfel om bij te kopen.
Altijd ook opletten met dat bijkopen en altijd zorgen dat uw gewicht gezond blijft.
Best tevreden met koersherstel van Barco.
Ik denk dat ik een stuk van mijn Colruytjes ga omwisselen voor Barco.
Ik begin hoogtevrees te krijgen bij Colruyt, en denk dat er meer potentieel zit in Barco.
Ik begin hoogtevrees te krijgen bij Colruyt, en denk dat er meer potentieel zit in Barco.
Colruytjes stonden te koop aan 45,5 sinds een dag of 2. Tot hiertoe ben ik maar circa 1/3 kwijtgeraakt.
Toch al een stukje Barcos gekocht, en ja, ze staan al positief.
Ik geloof er wel in.
Toch al een stukje Barcos gekocht, en ja, ze staan al positief.
Ik geloof er wel in.
ga er ook een paar kopen. als de voorzitter gimv in eigen naam er bijna 3% van koopt ...
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Dikke uppercut vandaag.
Al mijn winst weg op één dag.
Zouden ze snel recupereren?
Al mijn winst weg op één dag.
Zouden ze snel recupereren?
@ blackbelt : ik zit met net dezelfde situatie
Van Zele heeft de kortetermijnbeleggers goed liggen vandaag. Vorige maand waren de verwachtingen nog 'te conservatief'.
Volgens mij zit je op LT wel goed met Barco. Na de duik van gisteren doe ik nog steeds meer dan 50% winst. Volgens de belegger zijn ze trouwens aan deze koers K1 en neem daar nog eens de koers van vandaag bij. Nee volgens mij was deze reactie echt overdreven.