Barco
TIP
Re: Barco
Het is toch altijd iets met barco. Ik geloof 2 of 3 jaren geleden hadden barco en kinepolis dezelfde koerswaarde. Nu staat barco rond 56 euro en kinepolis op 108 euro. Hoe is dit mogelijk?
... is eigenlijk niet zo'n slecht teken: Kinepolis is een klant van Barco. Als ze ook maar enig probleem gehad zouden hebben met hun Barco cineprojektoren, stonden ze nu niet op 108. Onze klanten varen er wel bij: welke betere reclame kun je als leverancier hebben?luc1961 schreef:Het is toch altijd iets met barco. Ik geloof 2 of 3 jaren geleden hadden barco en kinepolis dezelfde koerswaarde. Nu staat barco rond 56 euro en kinepolis op 108 euro. Hoe is dit mogelijk?
mijn order is uitgevoerd. Ben (eindelijk) barco aandeelhouder.
nu geduldig wachten op de dividendjes of stijgende koers.
nu geduldig wachten op de dividendjes of stijgende koers.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
verwacht dat dividend nog aantal jaren verhoogd kan worden
KW niet te hoog
topman gimv kocht 3% van barco
een van de weinige aandelen koers nog niet hard gestegen.
een van de 3 uit mijn selectie groei en dividend die ik nog niet had.
KW niet te hoog
topman gimv kocht 3% van barco
een van de weinige aandelen koers nog niet hard gestegen.
een van de 3 uit mijn selectie groei en dividend die ik nog niet had.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
ik heb me voor de eerste keer ook op de beurs begeven... vrijdag gekocht aan 56,50 €.
zal zich wel terug hernemen veronderstel ik....
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Net van de daling gebruik gemaakt om in te stappen aan 55,09 euro.
Kinepolis is gestegen & Barco is gezakt.luc1961 schreef:Het is toch altijd iets met barco. Ik geloof 2 of 3 jaren geleden hadden barco en kinepolis dezelfde koerswaarde. Nu staat barco rond 56 euro en kinepolis op 108 euro. Hoe is dit mogelijk?
bahia schreef:ik heb me voor de eerste keer ook op de beurs begeven... vrijdag gekocht aan 56,50 €.
is barco wel een aandeel voor starters?
is deze dip echt een koopmoment of begin van miserie?
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Ik denk het eerste want ik heb het volste vertrouwen in het management.
Aan huidige koersen 55-56 euro aantrekkelijk om in te stappen, aldus mijn inziens.
Aan huidige koersen 55-56 euro aantrekkelijk om in te stappen, aldus mijn inziens.
Wat bedoel je met een aandeel voor starters?
Geen enkel aandeel is 100% veilig.
Als je dat wil, denk dan eerder aan fondsen, maar ook die zijn nooit 100% veilig.
Stap trouwens af van het idee van 100% veiligheid. Dat bestaat niet.
Geen enkel aandeel is 100% veilig.
Als je dat wil, denk dan eerder aan fondsen, maar ook die zijn nooit 100% veilig.
Stap trouwens af van het idee van 100% veiligheid. Dat bestaat niet.
Geen woorden in mijn mond leggen
Kan je nog iets over het aandeel zelf zeggen?
Kan je nog iets over het aandeel zelf zeggen?
Ik zou zeggen niet geschikt voor starters. Te cyclisch. Dus moet je cycli kunnen inschatten, en dat is aartsmoeilijk. Beter beginnen met aandelen met meer constante inkomstenstromen: farmacie bvb., of iets als Elia. Die zijn stabieler, groeien op lange termijn vlakker, niet met horten en stoten.
P.S. Dit is geen koopadvies voor Elia, ik volg het zelfs niet, maar gewoon om een type aan te geven. Elektriciteit zal altijd getransporteerd worden. Mensen hebben ook altijd geneesmiddelen nodig.
Nu alleen nog de goede vinden.
P.S. Dit is geen koopadvies voor Elia, ik volg het zelfs niet, maar gewoon om een type aan te geven. Elektriciteit zal altijd getransporteerd worden. Mensen hebben ook altijd geneesmiddelen nodig.
Nu alleen nog de goede vinden.
Wel grappig zeggen dat farmacie stabieler is.
Toekomst ziet er verder goed uit voor Barco.
Verwar je pharma nu niet met biotech?karine schreef:Wel grappig zeggen dat farmacie stabieler is.
Een aandeel als Novartis, één van de grote pharma-reuzen, is erg stabiel & kent een geleidelijke groei.