Basis en getrouwheidspremie
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Basis en getrouwheidspremie
Hallo,
aangaande basisrente en getrouwheidspremie...
Bv Ethias geeft men bij een spaarrekeing 1,25 % basisrente en 1,50 % getrouwheidspremie
bij hun spaarrekening plus 2,10 % basis en 0,60 % getrouwheid
Als men niet zeker is of het geld er kan 1jaar opstaan is men dan toch beter met een hoge basispremie, en dat is dan de spaarrekening plus?
Zijn er mensen die dit hebben en zijn ze er tevreden over aub?
groetjes,
Lelieroos
aangaande basisrente en getrouwheidspremie...
Bv Ethias geeft men bij een spaarrekeing 1,25 % basisrente en 1,50 % getrouwheidspremie
bij hun spaarrekening plus 2,10 % basis en 0,60 % getrouwheid
Als men niet zeker is of het geld er kan 1jaar opstaan is men dan toch beter met een hoge basispremie, en dat is dan de spaarrekening plus?
Zijn er mensen die dit hebben en zijn ze er tevreden over aub?
groetjes,
Lelieroos
Re: Basis en getrouwheidspremie
Als je niet zeker bent dan zet je het inderdaad best op de rekening met de hogere basisintrest. Ben je wel zeker van een deel van de som, dan zet je het op de andere.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt Bart.
Nog iets vergeten , als de rente daalt van de basis , daalt die dan van de getrouwheid ook of staat die vast?
Nog iets vergeten , als de rente daalt van de basis , daalt die dan van de getrouwheid ook of staat die vast?
De getrouwheidspremie staat op het moment van de storting voor een jaar vast.lelieroos schreef: Bedankt Bart.
Het kan dus perfect zijn dat je op verschillende stortingen een andere getrouwheidspremie hebt, moest die in de tussentijd gewijzigd zijn.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Ik heb onlangs in een krant het volgende gelezen:
stel je doet een storting in januari 2010. De getrouwheidspremie verdien je dus in januari 2011 en wordt uitbetaald eind 2011.
Als ik het artikel goed versta, moet dat geld eind 2011 ook nog op de rekening staan om die getrouwheidspremie te krijgen.
Klopt dit? Zou weer wel een prachtige staaltje geldklopperij zijn van onze banken.
stel je doet een storting in januari 2010. De getrouwheidspremie verdien je dus in januari 2011 en wordt uitbetaald eind 2011.
Als ik het artikel goed versta, moet dat geld eind 2011 ook nog op de rekening staan om die getrouwheidspremie te krijgen.
Klopt dit? Zou weer wel een prachtige staaltje geldklopperij zijn van onze banken.
Neen. Eens de getrouwheidspremie verworven is mag je het geld eraf halen.barrie schreef: Ik heb onlangs in een krant het volgende gelezen: