basisprincipe werkwijze van autoverzekeringsmaatschappijen
beste autopolis
de beste autopolis in ba is steeds de goedkoopste.
Het maakt enkel uit dat de tegenpartij maar is verzekerd, want door die tegenpartij moet jij betaald worden, als je in je recht bent.
Betaal dus enkell premie omdat je wettelijk moet en dan best zo weinig mogelijk.
Verder is er niemand die ook maar ene moer om je geeft.
Besluit : zorg alleen goed voor jezelf.
Het maakt enkel uit dat de tegenpartij maar is verzekerd, want door die tegenpartij moet jij betaald worden, als je in je recht bent.
Betaal dus enkell premie omdat je wettelijk moet en dan best zo weinig mogelijk.
Verder is er niemand die ook maar ene moer om je geeft.
Besluit : zorg alleen goed voor jezelf.
Re: basisprincipe werkwijze van autoverzekeringsmaatschappij
bij AXA kun je 2 jokers behalen !
Jefkes, als er niet niets over kent, zou je beter niets posten.
Iedere maatschappij heeft tegenwoordig jokers of premiebescherming of zoiets. Vergeet niet dat ze allemaal een opzegrecht hebben na een schadegeval.
Iedere maatschappij heeft tegenwoordig jokers of premiebescherming of zoiets. Vergeet niet dat ze allemaal een opzegrecht hebben na een schadegeval.
die vrijstelling is sinds kort afgeschaftnuyttie schreef: Trouwens, als iemand anders dan een lid van het gezin met de auto rijdt, is er een vrijstelling van toepassing van 300 euro. Dat is ook uniek (in negatieve zin). Dat is het geval als het alle scherpste tarief krijgt.
Ik wou even laten weten hoe het afgelopen is uiteindelijk. Dit omdat het nogal onverwacht is.
Ik heb dus een ongeval in fout gehad voorjaar 2015. Een paar maanden geleden heb ik een brief ontvangen om te zeggen dat tegenpartij zijn vergoeding heeft gekregen en dat de zaak afgesloten is.
Nu heb ik onlangs de papieren ontvangen voor de automatische verlenging van mijn polis. En wat zie ik? Het aantal schadevrije jaren is met één jaar gestegen. De premie voor de BA is een beetje goedkoper geworden.
Positief natuurlijk maar dit was wel het laatste wat ik had verwacht.
Leve ING ! ( al zal ik pas tegen vervaldag 2017 gerust zijn dat er effectief niets meer van in huis gaat komen)
Ik heb dus een ongeval in fout gehad voorjaar 2015. Een paar maanden geleden heb ik een brief ontvangen om te zeggen dat tegenpartij zijn vergoeding heeft gekregen en dat de zaak afgesloten is.
Nu heb ik onlangs de papieren ontvangen voor de automatische verlenging van mijn polis. En wat zie ik? Het aantal schadevrije jaren is met één jaar gestegen. De premie voor de BA is een beetje goedkoper geworden.
Positief natuurlijk maar dit was wel het laatste wat ik had verwacht.
Leve ING ! ( al zal ik pas tegen vervaldag 2017 gerust zijn dat er effectief niets meer van in huis gaat komen)
Ook met 2 Jokers kun je na een schadegeval opgezegd worden...