Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Beginnen met beleggen

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
320 berichten
  • Pagina 2 van 22
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 22
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Aerolla
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Aerolla
Verstuur privébericht

Re: Beginnen met beleggen

• Citeer

Bericht door Aerolla » 24 december 2020, 14:51

jvdc schreef: ↑24 december 2020, 14:47
Divi schreef: ↑24 december 2020, 14:00 Hou nu eens op met alles en iedereen fondsen en etf's aan te praten.Binnenkort krijgt ieder starter hier angstzweet bij het aankopen van een individueel aandeel.Foei..
En terecht. Als je niets van de beurs kent dan moet je je niet op individuele aandelen toeleggen.

Als OP zich verder wil verdiepen dan kan hij inderdaad wel overwegen om individuele aandelen te kopen, maar die info lees ik nergens in zijn originele post.
OP heeft zich duidelijk geinformeerd over individuele aandelen, en er is geen enkele zinnige reden om hem naar ETF's te duwen.
Jij gaat ervan uit dat die er niks van kent, en zelfs dan nog, dan zal hij al zeker niks van ETF's begrijpen...
Serieus, laat mensen eens hun eigen keuze's maken in plaats van ze te dwingen om IWDA te kopen...

Dus agreed: doe gewoon wat je wil, en voor instapmoment zal het altijd wel iets zijn, dus dan kan je nooit instappen...

Natal
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Natal
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Natal » 24 december 2020, 14:56

Los van het feit dat ook ik vind dat elk zijn keuzes moet maken kan ik in de openingswinst nergens lezen dat de topic starter zich ingelezen heeft. Hij heeft een aantal aandelen op het oog. Als je echt grondig geïnformeerd bent en je huiswerk gemaakt hebt weet je of het voor een aandeel een gunstig instapmoment is.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 24 december 2020, 14:57

annetje schreef: ↑24 december 2020, 14:45 Klopt niet ! Als je de fondsen laat overhevelen naar je beursrekening, kan dat en de verkoop rond zijn in 48u (soms nog sneller, afhankelijk van het fonds).
Inderdaad om volledig te verkopen. Je moet wel beide acties doen denk ik (fonds uit keyplan halen én verkopen vanaf je beleggingsrekening).
Om een deel te verkopen moet je wachten tot de volgende 15de van de maand.

Ik heb trouwens een stukje cash in mijn Keyplan zitten. Enige idee of en hoe ik dat eruit kan halen ?

Jintro
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Jintro
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jintro » 24 december 2020, 15:05

annetje schreef: ↑24 december 2020, 14:45
Jintro schreef: ↑24 december 2020, 14:19

Keyplan is wel een gedoe om te verkopen. T duurt meer dan 1 maand tegen dat je alles verkocht is en als je pech hebt is de waarde gezakt!
Klopt niet ! Als je de fondsen laat overhevelen naar je beursrekening, kan dat en de verkoop rond zijn in 48u (soms nog sneller, afhankelijk van het fonds).
Wist ik niet. Dit hebben ze me ook niet verteld bij Keytrade. Enkel dat ik een document mocht invullen en opsturen.

Natal
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Natal
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Natal » 24 december 2020, 15:06

Cash wordt meegenomen bij de volgende instap. Je stapt maandelijks met bedrag b in, de ene maand wordt b-x belegd. Ik is dan je cashpositie. Volgende maand wordt dan b+x belegd. Ook dan kan er wel een paar centen overblijven. Het is denk ik zelden dat cash bij mij op 0 staat, maar ook nooit een groot bedrag.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 24 december 2020, 15:10

Natal schreef: ↑24 december 2020, 15:06 Cash wordt meegenomen bij de volgende instap. Je stapt maandelijks met bedrag b in, de ene maand wordt b-x belegd. Ik is dan je cashpositie. Volgende maand wordt dan b+x belegd. Ook dan kan er wel een paar centen overblijven. Het is denk ik zelden dat cash bij mij op 0 staat, maar ook nooit een groot bedrag.
Ja, maar mijn vraag is als je je plan on hold zet, kan je de cash er dan uit halen ? (ik denk van niet omdat ik niet vind hoe)

jvdc
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jvdc
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jvdc » 24 december 2020, 15:17

Aerolla schreef: ↑24 december 2020, 14:51
jvdc schreef: ↑24 december 2020, 14:47
En terecht. Als je niets van de beurs kent dan moet je je niet op individuele aandelen toeleggen.

Als OP zich verder wil verdiepen dan kan hij inderdaad wel overwegen om individuele aandelen te kopen, maar die info lees ik nergens in zijn originele post.
OP heeft zich duidelijk geinformeerd over individuele aandelen, en er is geen enkele zinnige reden om hem naar ETF's te duwen.
Jij gaat ervan uit dat die er niks van kent, en zelfs dan nog, dan zal hij al zeker niks van ETF's begrijpen...
Serieus, laat mensen eens hun eigen keuze's maken in plaats van ze te dwingen om IWDA te kopen...
Ik dwing helemaal niemand iets te doen, maar heb je OP zijn bericht wel gelezen? Er is geen enkele zinnige reden om aan te nemen dat hij het beter zal doen dan het marktgemiddelde, dus waarom zou je hem richting stockpicking duwen?
Als OP toch wil doorzetten met individuele aandelen dan moet hij dat gewoon doen. Ik stel hem alleen de vraag of hij ook de alternatieven kent, omdat die volgens mij meer op zijn maat geschreven zijn.
Laatst gewijzigd door jvdc op 24 december 2020, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Dirk2
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Dirk2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Dirk2 » 24 december 2020, 15:18

Bae1 schreef: ↑24 december 2020, 11:56 Hallo allemaal,

Omdat spaarboekjes nagenoeg niets meer opbrengen, heb ik mijn gedachten gezet op de beurs.

Ik heb al een tiental Belgische aandelen in gedachten en enkele Europese

Alle tips zijn welkom, alvast bedankt!
Als iemand zou weten of het nu nog verder zou stijgen, dan zou die schatrijk worden.
Vergeet niet dat je bij een spaarboekje alleen maar inflatie verliest.
Bij aandelen kan je veel meer verliezen. Oefen op papier, dan zal je zien hoe moeilijk het is.
Als de beurs zelf eens goed daalt, dalen jouw goede aandelen ook.
Of te ware als je dit geld voor vele jaren niet meer nodig hebt, in een index stopt en tijdelijk tegen -30% kunt.

Je wil in Europa beleggen. Zie belangrijkste grafiek van Europa: Eurostoxx 600. Die is al van in september 1999 zijdelings aan het bewegen!
Dat is al 21 jaar een bergenlandschap! Als jij denkt dat we eindelijk eens die 420 a 440 zone gaan doorbreken, dan zit je op rozen. Wie weet door veel vraag omdat corona opgelost is? Ik zou er niet durven op gokken. Als de rente terug in een stijgende cyclisch zou komen is het ook gedaan met aandelen.
Anders zie je ook dat, als we aan de 410 a 435 kwamen het boeltje steeds naar beneden ging. Dus 410 a 440 is een zware weerstand. Nu zitten we aan 400! Dat is dicht. Dus nog 2,5% stijging en ze komt al aan die 410.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

SparSpaar
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door SparSpaar » 24 december 2020, 15:36

En goud ?

SparSpaar
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door SparSpaar » 24 december 2020, 15:46

Tip in De Tijd:

'Er is volgend jaar wellicht veel meer vraag naar aandelen en obligaties dan aanbod. Die mismatch is een sterke motor om de prijzen hoger te sturen.'

https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 73808.html

Serge Mampaey is toch ernstig te nemen ?

Denk zelf ook aan de voorspelde financiele crisis door de hoofdeconome van de Wereldbank (goud kopen ? Zie De Mandibles - google books)

Bae1
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bae1
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Bae1 » 24 december 2020, 16:37

EarthNvstr1 schreef: ↑24 december 2020, 12:45 Of je kan ook de helft van je kapitaal met zo'n fondsenplan doen en de andere helft met individuele aandelen bv. (als je dat laatste persé wil doen)
Ik denk dat dit voor mij al een goede basis is om te beginnen, met de nodige research natuurlijk
Oefen op papier, dan zal je zien hoe moeilijk het is.
Als de beurs zelf eens goed daalt, dalen jouw goede aandelen ook.
Of te ware als je dit geld voor vele jaren niet meer nodig hebt, in een index stopt en tijdelijk tegen -30% kunt.
Het is sowieso mijn bedoeling om dit zeer langetermijn te bekijken, daarom dat een spaarboekje niet langer een alternatief is. Ookal is het veilig. -30% zou natuurlijk toch wel serieus pijn doen :'(
24%ACKB - BFIT - BREB - COFB - COLR - ONTEX - PRX - SOF - SOLB - SYENS - UNA - VGP - WDP - WKL
21%SWRD&IWDA - 15%IMIE - 11%CSPX - 4%EMIM
23%Bonds - 2%IEGA - 0%CASH Updated 01/07/2025

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Yaris » 24 december 2020, 16:56

Hoe ernstig Serge Mampaey ook te nemen is, hij kan evenmin de toekomst voorspellen als jij en ik. Wie had in december 2019 kunnen voorspellen wat de beurzen in 2020 zouden doen?

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 24 december 2020, 17:45

Bae1 schreef: ↑24 december 2020, 11:56 Hallo allemaal,

Omdat spaarboekjes nagenoeg niets meer opbrengen, heb ik mijn gedachten gezet op de beurs.

Ik heb al een tiental Belgische aandelen in gedachten en enkele Europese met vooral het oog op hoog dividend en vooral lage volatiliteit.
Alleen maak ik mij een beetje zorgen over de spreiding van mijn portefeuille. Zeker aangezien ik van plan ben om ineens te starten met een bedrag ipv maandelijkse storttingen.
Is 2021 überhaupt wel een goed moment om hiermee te beginnen of wacht ik beter nog wat af?

Alle tips zijn welkom, alvast bedankt!
Met individuele aandelen neem je inderdaad een zeker risico dat je kan vermijden door te spreiden.
Algemeen word aangenomen dat een paar tiental aandelen niet voldoende zijn om het risico van individuele aandelen weg te werken. Je zal er meer nodig hebben om de afwijkingen onder controle te houden.

Je moet ervoor zorgen dat je over verschillende sectoren spreid, verschillende groottes en stijlen van de aandelen, en natuurlijk ook regionaal spreiden. België en ook Europa is maar een klein deel van de aandelenmarkten.

In de meeste van jouw transacties zal de tegenpartij een professionele belegger zijn, die vrijwillig deze transactie met jouw aangaan. Wie denk je heeft het meeste kans om aan de goede kant van de transactie te staan?

Er zijn zo'n 10000 vrij verhandelbare aandelen.
Typisch zijn 5% van de aandelen verantwoordelijk voor al de vooruitgang van de aandelenmarkt.

Indien je daar een statistische kans op wil hebben moet je de diversificatie van je portefeuille uitbreiden.
https://www.investopedia.com/articles/s ... cation.asp

In plaats van zelf individuele aandelen te kopen, en grote kans te hebben om verkeerd te doen, kan je ook fondsen kopen. Door een deelbewijs te kopen bezit je direct tientallen aandelen. Indien je voor indexfondsen gaat koop je direct alle aandelen. In het verleden deden deze indexfondsen het op periodes van 10 jaar typisch beter dan 90% van de actieve fondsen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door lop » 25 december 2020, 03:25

Wie die bij zijn gezond verstand is koopt nog fondsen aan ? De kostprijs zit 1% hoger op jaarbasis dan EFT's en fondsen presteren dan meestal nog ondermaats ook . Als je in gewone aandelen belegd betaal je praktisch niks .
Eventjes het verschil met een zelfde rendement

Fonds
belegd bedrag 1000€ uitkering per jaar 30€ =21€ netto , beheersvergoeding =12.5€ ongeveer
Dit fonds moet dus jaarlijks een rendement zien te halen van 4,25% voor break even te werken .

EFT
belegd bedrag 1000€ uitkering per jaar 30€ ,= 21€ netto , beheersvergoeding 5€
EFT moet een jaarlijks rendement halen van 3,5% voor break even te werken .

Aandeel
bedrag 1000€ uitkering 30€ per jaar = 30 € want tot 800€ vrijgesteld van RV
kosten 0 , een aandeel moet dus een rendement halen van 2,1%
Of mag dus een negatief rendement hebben op de prijs van -0,9% voor hetzelde resultaat te hebben dan een fonds

Op 10 jaar moet een fonds dus 7,5% beter doen dan een EFT
Op 10 jaar moet een fonds 21,5% beter doen dan een aandeel

op 10 jaar moet een eft 14% beter doen dan een aandeel .

Ik kan je maar 1 ding zeggen mensen die fondsen aankopen maken de banken rijk maar zelf krijg je zeer weinig voor terug .
Als je niks kent van beleggen kies dan op zijn minst voor EFT's
En iedereen kent aandelen zoals johnson en johnson , 3m , coca cola , procter & gambel , kimberly clarc , unilever , pepsi , archer-daniels-midland company , home depot , apple , koop al deze namen vandaag en koop IWDA vandaag en ben er zeker van dat IWDA minder zal presteren als je na 10 jaar terugkijkt .
Hoe moeilijk is het om naar de waarderingen te kijken en de verwachte winst ?
Mijn dochter van 7 kan zien of de balkjes stijgen of dalen .
En de P/E ratio vind je op elke beurs terug .
Niks is gemakkelijker geworden dan beleggen er juist een beetje onderzoek nodig maar een kleuter kan het .

TrX
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer TrX
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door TrX » 25 december 2020, 09:08

lop schreef: ↑25 december 2020, 03:25 Wie die bij zijn gezond verstand is koopt nog fondsen aan ? De kostprijs zit 1% hoger op jaarbasis dan EFT's en fondsen presteren dan meestal nog ondermaats ook . Als je in gewone aandelen belegd betaal je praktisch niks .
Eventjes het verschil met een zelfde rendement

Fonds
belegd bedrag 1000€ uitkering per jaar 30€ =21€ netto , beheersvergoeding =12.5€ ongeveer
Dit fonds moet dus jaarlijks een rendement zien te halen van 4,25% voor break even te werken .

EFT
belegd bedrag 1000€ uitkering per jaar 30€ ,= 21€ netto , beheersvergoeding 5€
EFT moet een jaarlijks rendement halen van 3,5% voor break even te werken .

Aandeel
bedrag 1000€ uitkering 30€ per jaar = 30 € want tot 800€ vrijgesteld van RV
kosten 0 , een aandeel moet dus een rendement halen van 2,1%
Of mag dus een negatief rendement hebben op de prijs van -0,9% voor hetzelde resultaat te hebben dan een fonds

Op 10 jaar moet een fonds dus 7,5% beter doen dan een EFT
Op 10 jaar moet een fonds 21,5% beter doen dan een aandeel

op 10 jaar moet een eft 14% beter doen dan een aandeel .

Ik kan je maar 1 ding zeggen mensen die fondsen aankopen maken de banken rijk maar zelf krijg je zeer weinig voor terug .
Als je niks kent van beleggen kies dan op zijn minst voor EFT's
En iedereen kent aandelen zoals johnson en johnson , 3m , coca cola , procter & gambel , kimberly clarc , unilever , pepsi , archer-daniels-midland company , home depot , apple , koop al deze namen vandaag en koop IWDA vandaag en ben er zeker van dat IWDA minder zal presteren als je na 10 jaar terugkijkt .
Hoe moeilijk is het om naar de waarderingen te kijken en de verwachte winst ?
Mijn dochter van 7 kan zien of de balkjes stijgen of dalen .
En de P/E ratio vind je op elke beurs terug .
Niks is gemakkelijker geworden dan beleggen er juist een beetje onderzoek nodig maar een kleuter kan het .
Het is ETF niet EFT.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

320 berichten
  • Pagina 2 van 22
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 22
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy