Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Beginnen met beleggen

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
320 berichten
  • Pagina 21 van 22
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
centiempje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer centiempje
Verstuur privébericht

Re: Beginnen met beleggen

• Citeer

Bericht door centiempje » 18 maart 2021, 10:53

Omdat ik 2 jaar terug nogal onbezonnen met minieme bedragen (dus het was voor mij vooral om eens enkele eitjes in een andere mand te leggen) wat geld in 2 fondsen van Argenta gestopt heb en ik mij er nu wel eens wat in wil verdiepen, wou ik toch eens polsen hoe anderen het aanpakten.

Ik volgde ze te weinig op en wil dit nu wat beter gaan doen (ik had andere, grotere investeringen die mijn tijd innamen, die nu op hun einde lopen). Ik heb ze dus aangekocht voor Corona en die zijn dus wat gezakt en later weer op hun positieven gekomen om nu toch weer mooi op te leveren.

Ik vraag mij vooral af, ik las hier ooit ééns (zo'n 10 jaar terug of zo :D ) dat er mensen zijn die hun eigen limieten instellen en die heraanpassen na een serieuze stijging. Dat vind ik een mooi idee, maar zijn er mensen die het nog anders aanpakken? Ik ben dus op vlak van fondsen een echte newbie en wil daar wel iets aan veranderen.

Bedankt!
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » 18 maart 2021, 12:21

Voor mijn losse fondsen die ik bij MeDirect koop, volg ik Gogi en Gogi P (vroeger Gogi Inverse) van MijnPortefeuille.be. Volgens sommigen vloeken in de kerk, maar ik voel me er goed bij. Soms kijk ik ook naar het 50- en 200-daags gemiddelde, en als het 50 door het 200 gaat, dan koop ik ook soms. Maar ook hier, volgens velen is TA ook not done.
Maar uiteindelijk moet je een systeem kiezen dat je ligt en waar je je goed bij voelt.

Voor mijn Keyplannen heb ik 2 systemen.
Sinds iets meer dan een jaar heb ik er 1 van 5 mixfondsen, met gelijke verdeling. Die worden elke maand gekocht voor een zelfde bedrag, zonder omkijken. Mijn doel is beter doen dan een spaarboekje, en met meer dan 5% winst zit ik daar ruimschoots boven.
Mijn aandelen Keyplan heb ik al meer dan 5 jaar, en daar zijn de voorbije jaren wel wat wijzigingen aan gebeurd (qua fondsen). Hier wordt ook met een gelijke verdeling gekocht. Hier volgde ik ook Gogi, maar toen dat met de strubbelingen van MijnKapitaal niet meer beschikbaar was, heb ik een eigen systeem ontwikkeld. In excel trek ik alle dagen de koersen binnen, en het totaal resultaat van mijn Keyplan gaat naar een ander tabblad. Daar heb ik nog enkele kolommen toegevoegd met gemiddelden van 1 jaar : resultaat +20%, -20%, -40%, enz. Hier maak ik een grafiek van (alles loopt automatisch). Is het resultaat boven de gemiddelde lijn van +20%, dan zet ik het op pauze. Elke lagere lijn staat bij mij voor een bedrag. Hoeveel ik in maand x zal kopen, lees ik gewoon af. Ik moet dan wel zorgen dat ik uiterlijk de 4e van de maand dat bedrag beschikbaar stel.

anonymous7

• Citeer

Bericht door anonymous7 » 18 maart 2021, 12:56

annetje schreef: ↑18 maart 2021, 12:21 Maar uiteindelijk moet je een systeem kiezen dat je ligt en waar je je goed bij voelt.
Jup. Weinig aan toe te voegen!

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 18 maart 2021, 13:37

centiempje schreef: ↑18 maart 2021, 10:53 Omdat ik 2 jaar terug nogal onbezonnen met minieme bedragen (dus het was voor mij vooral om eens enkele eitjes in een andere mand te leggen) wat geld in 2 fondsen van Argenta gestopt heb en ik mij er nu wel eens wat in wil verdiepen, wou ik toch eens polsen hoe anderen het aanpakten.

Ik volgde ze te weinig op en wil dit nu wat beter gaan doen (ik had andere, grotere investeringen die mijn tijd innamen, die nu op hun einde lopen). Ik heb ze dus aangekocht voor Corona en die zijn dus wat gezakt en later weer op hun positieven gekomen om nu toch weer mooi op te leveren.

Ik vraag mij vooral af, ik las hier ooit ééns (zo'n 10 jaar terug of zo :D ) dat er mensen zijn die hun eigen limieten instellen en die heraanpassen na een serieuze stijging. Dat vind ik een mooi idee, maar zijn er mensen die het nog anders aanpakken? Ik ben dus op vlak van fondsen een echte newbie en wil daar wel iets aan veranderen.

Bedankt!
"Alle" aandelen zijn gezakt 13 maanden geleden, gemiddeld met 30%, sommige hebben zich snel hersteld.

Je moet beslissen hoe je wil beleggen.

- Wil je de markten van dichtbij volgen?
- Wil je proberen te voorspellen welk deel van de markt (regio/sector) het de volgende periode beter gaat doen?
- Wil je proberen te voorspellen of de markt in de volgende periode naar boven of naar beneden zal gaan? En daarop gebaseerd te verkopen en te kopen.
Dan kan je proberen om met markettiming en meer geconcentreerde fondsen extra winst te halen op de markt.

Als je geen vertrouwen hebt in jezelf, dan kan je:
- Een deel van je portefeuille in stabiele beleggingen (inb cash) houden
- Daarnaast breed gediversifieerde fondsen kopen
- Voor een buy&hold strategie kiezen
- Gewoon op regelmatige tijdstippen bij te kopen met je vers geld
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

Tarbo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Tarbo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tarbo » 29 maart 2021, 18:29

Wow... wat een hoop informatie hier :D
Na alles te hebben gelezen berg ik mijn plannen om in aandelen te beleggen terug volledig op en ga me eerst verder verdiepen in de materie. Ik had een hele hoop dingen over het hoofd gezien zoals welke brokers de belastingen voor jou regelen, wat er blijkbaar verschillende kosten zijn, dat je blijkbaar nog moet opletten met wisselkoersen als je Amerikaanse aandelen koopt.

Nog wat lectuur doornemen voor ik met aandelen begin :D
Plus ik ben een kleine belegger. Voor de sommetjes die ik maandelijks beleg heb ik niet eens een aandeel :p
of toch niet zonder mijn broek te scheuren aan Transactiekosten :p

guest0306
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer guest0306
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door guest0306 » 13 april 2021, 07:04

Wat is er mis met een beleggingsplan bij Argenta, buiten de instapkosten? De lopende kosten zijn toch gelijkaardig aan een beleggingsplan bij Keytrade/Medirecht/..., zeker als je kiest voor geen van hun basisaanbod. Of mis ik iets?
Of is het verschil dat jullie voornamelijk beleggen in trackers?

Ik ben echt nog in de opstartfase, maar ik ben erg tevreden over Argenta als bank, daarom dat ik eerst even bij hun aan het kijken was.

Bae1
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bae1
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Bae1 » 13 april 2021, 07:21

Argenta is enkel interessant voor je pensioenspaarfonds.

Je mag ongeveer een 1,5% a 2% van je rendement aftrekken aan lopende kosten. Als je dit vergelijkt met wat ETFs...
VWCE 0.22%
IWDA/SUSW 0.20%
SWRD 0.12%
EMIM/IEMA 0.18%
CNDX 0.33%
CSPX 0.07%
19%ACKB - BFIT - BREB - COFB - COLR - ONTEX - SOF - SOLB - SYENS - UNA - VGP - WDP - WKL
22%SWRD&IWDA - 15%IMIE - 11%CSPX - 4%EMIM
22%Bonds - 2%IEGA - 5%CASH Updated 01/09/2025

guest0306
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer guest0306
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door guest0306 » 13 april 2021, 08:52

Bae1 schreef: ↑13 april 2021, 07:21 Argenta is enkel interessant voor je pensioenspaarfonds.

Je mag ongeveer een 1,5% a 2% van je rendement aftrekken aan lopende kosten. Als je dit vergelijkt met wat ETFs...
VWCE 0.22%
IWDA/SUSW 0.20%
SWRD 0.12%
EMIM/IEMA 0.18%
CNDX 0.33%
CSPX 0.07%
Inderdaad, maar waar zit het verschil dan met bijvoorbeeld Keytrade?

Keytrade werkt (vaak) met instapkosten, maar de lopende kosten zijn gelijkwaardig aan deze van Argenta.
Argenta valt qua bank nog mee in vergelijking met de klassieke grootbanken, dus voor hun is het verschil met online brokers inderdaad groter.
Argenta heeft een aantal fondsen met slechts 1% instapkosten. Natuurlijk moet je dit ook mee gaan tellen, maar dit lijkt mij niet de grootste kost.

Bedankt alvast voor de snelle reactie, komende dagen puur de kosten van de verschillende ETF's eens vergelijken.

Bae1
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bae1
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Bae1 » 13 april 2021, 10:30

Het is niet alleen Argenta, alle grootbanken vreten aan je fondsrendement d.m.v lopende kosten, om nog maar te zwijgen over eventuele instapkosten.

Voor een ETF is het redelijk duidelijk, ik heb hierboven de kosten voor je opgelijst. Tel daar nog 0,12% aan- en verkoopkost bij + de tarieven van de broker die je wenst te gebruiken.

Ik denk dat iedereen op dit forum dit wel zal bevestigen...
19%ACKB - BFIT - BREB - COFB - COLR - ONTEX - SOF - SOLB - SYENS - UNA - VGP - WDP - WKL
22%SWRD&IWDA - 15%IMIE - 11%CSPX - 4%EMIM
22%Bonds - 2%IEGA - 5%CASH Updated 01/09/2025

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » 13 april 2021, 11:17

De belangrijkste vraag is, voor hoeveel wil je per keer (maand ?) kopen ?
Gaat dat over > 1000 euro, dan zijn trackers/ETF's puur qua lopende kosten interessanter.
Gaat het over bedragen van 100-200 euro per maand, kies dan voor fondsen die in een spaarplan zitten.

Bij Argenta betaal je daarvoor 1% instapkosten. Dit weet ik omdat ik er onlangs ook een spaarplan gestart bent ipv mijn spaarboekje verder te spijzen.
Bij een Keyplan van Keytrade heb je enkel de lopende kosten. Dit kan al vanaf 25 euro.
Bij MeDirect kan je de meeste fondsen ook kopen vanaf 100 euro per aankoop. Kies je voor hun spaarplan, dan is het vanaf 100 euro per maand, maar de initiële inleg is 2500 euro.

Opmerking : De lopende kosten zijn reeds verrekend in de dagelijkse koers (NIW/NAV), en moeten niet meer apart betaald worden. Instapkosten gaan wel eerst van je bedrag af, alvorens een aankoop gedaan wordt.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 13 april 2021, 12:59

Gelieve mutual funds en ETFs niet door elkaar te klutsen...

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 13 april 2021, 13:25

guest0306 schreef: ↑13 april 2021, 07:04 Wat is er mis met een beleggingsplan bij Argenta, buiten de instapkosten? De lopende kosten zijn toch gelijkaardig aan een beleggingsplan bij Keytrade/Medirecht/..., zeker als je kiest voor geen van hun basisaanbod. Of mis ik iets?
Je kan dikwijls hetzelfde mutual fund kopen via meerdere banken/brokers.
Als jij liever via een bank/broker werkt die 1% instapkost aanrekent (Deutsche Bank is er nog zo één tegenwoordig), dan mag je dat gerust doen :)
guest0306 schreef: ↑13 april 2021, 07:04 Of is het verschil dat jullie voornamelijk beleggen in trackers?
Trackers (of liever ETFs) zijn iets anders dan mutual funds.
Als die beleggingsplannen (bij Keytrade, MeDirect, Argenta, en ga zo door...) werken met mutual funds (non-ETF)

Hier een uitleg over fund structures: https://en.wikipedia.org/wiki/Mutual_fu ... structures

kreukelzone
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer kreukelzone
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door kreukelzone » 14 april 2021, 13:53

Ik ging 2 maanden geleden met een keyplan beginnen bij Keytrade. Mijn login bleek toen plots geblokkeerd, en men zou mij een nieuwe opsturen. Na meermaals aandringen heb ik die nog steeds niet en kan ook al 2 maand geen overschrijvingen etc.. doen met mijn gewone rekening. Ik vermoed dat er een 5-tal mensen werken bij Keytrade?

Djeepee75
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Djeepee75
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Djeepee75 » 24 april 2021, 22:58

Ik ben een beginnende belegger, ben pas 40 geworden. We hebben een spaarboek die we zullen aanspreken voor eventueel kosten aan onze woning binnenkort. Maar ook willen we beleggen. We hebben één dochter die 18 is. Ik heb een paar vragen en deze zijn de volgende: ik heb een rekening aangemaakt bij Bolero (jammer genoeg na de actie om tot €250 makelaarsloon terug te krijgen).
In totaal zou ik €600 willen beleggen. Maak ik 2 accounts aan? Eén op onze dochter en één op ons (account dat dus al bestaat?)

Ik heb me al enkele maanden ingelezen en wil in ETF's beleggen en liefst maandelijks. Via Bolero zijn er de transactiekosten telkens je aankoopt. Beleg ik voor ons telkens in 1 ETF of in meerdere? Het probleem is, als ik meerdere ETF's wil aankopen en dus meer wil spreiden in de verschillende sectoren, de transactiekosten redelijk "hoog" zijn in vergelijking met het bedrag ik spendeer aan het maandelijks beleggen.

Ik ben er dus echt niet uit hoe ik best die €600 beleg. Zou ik in één ETF beleggen voor €250/maand voor onze dochter en de rest via onze account, én hoe dan? Ook in 1 ETF of in meerdere?

Via Degiro zijn er geen transactiekosten maar da's dan een buitenlandse tracker...

mauron
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer mauron
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mauron » 24 april 2021, 23:50

Als je met die bedragen in etf's wil beleggen kun je eigenlijk veel beter bij Degiro gaan en kiezen uit hun kernselectie.
Nu ga je bij Bolero 7,5 euro per transactie (plus beurstaks) betalen, wat eigenlijk een instapkost van 3% betekent bij een transactie van 250 euro. Als je per se bij Bolero wil blijven: beperk aantal etf's waarin je belegt en spaar enkele maanden om dan grotere transacties te kunnen doen (bv per kwartaal ipv per maand).

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

320 berichten
  • Pagina 21 van 22
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy