Beginnende Bank(s)hopper
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Beginnende Bank(s)hopper
Beste forumleden,
Ik had graag wat verduidelijking over het bankhoppen.
Stel dat je een rekening opent bv. Argenta e-spaar, voor 6 maanden.
Wordt de rente dan ook na deze 6 maanden gestort op je rekening?
Na die 6 maanden maak ik ergens anders een nieuwe rekening aan. Dus stort ik het geld van Argenta e-spaar naar de nieuwe rekening. Enig idee of er kosten bij komen kijken (transfer dus)? Moet er iets speciaal gebeuren vooraleer men deze transfer kan laten plaatsvinden?
Als ik mijn 1e rekening sluit na 6 maanden. Kan je na 6 maanden gewoon een nieuwe rekening openen bij je 1e bank of gaat dat niet zomaar?
Alle tips en details waar ik op moet letten zijn altijd welkom.
Alvast bedankt.
Ik had graag wat verduidelijking over het bankhoppen.
Stel dat je een rekening opent bv. Argenta e-spaar, voor 6 maanden.
Wordt de rente dan ook na deze 6 maanden gestort op je rekening?
Na die 6 maanden maak ik ergens anders een nieuwe rekening aan. Dus stort ik het geld van Argenta e-spaar naar de nieuwe rekening. Enig idee of er kosten bij komen kijken (transfer dus)? Moet er iets speciaal gebeuren vooraleer men deze transfer kan laten plaatsvinden?
Als ik mijn 1e rekening sluit na 6 maanden. Kan je na 6 maanden gewoon een nieuwe rekening openen bij je 1e bank of gaat dat niet zomaar?
Alle tips en details waar ik op moet letten zijn altijd welkom.
Alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door sphera op 2 januari 2009, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Beginnende Bank(s)hopper
Als je de rekening afsluit krijg je direct je geld + intresten.
Afsluiten van een rekening kost geen geld. Overschrijven naar een andere rekening kost dus ook geen geld. Je zegt aan Argenta "ik sluit die rekening af en wil dat het geld overgeschreven wordt op rekeningnr xxxxxxxxxxxx", je zal moeten tekenen en zij voeren uit.
Afsluiten van een rekening kost geen geld. Overschrijven naar een andere rekening kost dus ook geen geld. Je zegt aan Argenta "ik sluit die rekening af en wil dat het geld overgeschreven wordt op rekeningnr xxxxxxxxxxxx", je zal moeten tekenen en zij voeren uit.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.