Belangrijkste reden bij het kiezen van een zichtrekening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Belangrijkste reden bij het kiezen van een zichtrekening
Ik ben benieuwd!
Voor mij is een goeie service vanwege de bank toch wel het belangrijkste. Daarin versta ik ook duidelijk en snel online bankieren.
Voor mij is een goeie service vanwege de bank toch wel het belangrijkste. Daarin versta ik ook duidelijk en snel online bankieren.
Laatst gewijzigd door Campzie op 7 juli 2009, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Belangrijkste reden bij het kiezen van een zichtrekening
Lastige vraag, het belangrijkste is voor mij de snelheid, maar dan niet in die mate dat ik ervoor wil gaan betalen, dus i.c.m. een gratis rekening en kaart (en een leuke rentevoet is ook altijd mooi meegenomen uiteraard).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ben nog van de tijd dat het cera was klant bij kbc, daar betaal ik voor mijn zichrekening omdat ik daar nog enkele andere producten heb. Van het moment dat ik die niet meer heb, exit kbc.
Waarom, betalen voor een steeds slechtere service, neen bedankt. Slechtere service, oa.: steeds minder kantoren, ( 2 onlangs gesloten vlakbij ) niets meer gratis, ( alles aan het loket is praktisch bijbetalen ) geven pas intrest vanaf een paar duizend euro en dan is het nog gene vette, continu ander loketpersoneel dat altijd opdringerig is om hun slechte producten te slijten, maar vooral betalen om ze geld te laten verdienen op jou geld vind ik pervers.
Als ik dat dan vergelijk met een bank als keytade is het 0/10 voor kbc en 9/10 voor keytade.
Waarom, betalen voor een steeds slechtere service, neen bedankt. Slechtere service, oa.: steeds minder kantoren, ( 2 onlangs gesloten vlakbij ) niets meer gratis, ( alles aan het loket is praktisch bijbetalen ) geven pas intrest vanaf een paar duizend euro en dan is het nog gene vette, continu ander loketpersoneel dat altijd opdringerig is om hun slechte producten te slijten, maar vooral betalen om ze geld te laten verdienen op jou geld vind ik pervers.
Als ik dat dan vergelijk met een bank als keytade is het 0/10 voor kbc en 9/10 voor keytade.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Voor mij is een goede service ook belangrijk, dwz een goede pc-banking, snelle verrichtingen en goede bereikbaarheid.
Hiervoor wil ik dan ook wat betalen, maar niet te overdreven.
Hiervoor wil ik dan ook wat betalen, maar niet te overdreven.
Onder invloed van deze site heb ik KBC verlaten voor keytrade.
Niet uit ontvredenheid maar owv de kosten. Die enkele keer dat ik op de bank kwam, was de service goed. Toch had ik het gevoel dat ze goed geld verdienden aan mij in ruil voor de zeldzame service die nodig was.
Ik heb lang getwijfeld om de overstap te maken, heel lang! Ondanks dat keytrade meestal goede kritieken kreeg en ondanks hun gratis rekening, was deze keuze voor mij niet evident. Als je heel je leven al klant bent van KBC is er toch enigzins een band.
Achteraf heb ik me de overstap nog geen minuut beklaagd. Ondanks de wetenschap dat ik bij problemen niet naar een kantoor kan, hebben ze me reeds overtuigd van hun service. 2 keer had ik een probleem en 2 keer werd ik telefonisch heel goed geholpen. rustig, vriendelijk, blijkgevend van kennis en nederlands sprekend. Dit allemaal zonder kosten.
Een dikke proficiat aan keytrade!!!!!
Niet uit ontvredenheid maar owv de kosten. Die enkele keer dat ik op de bank kwam, was de service goed. Toch had ik het gevoel dat ze goed geld verdienden aan mij in ruil voor de zeldzame service die nodig was.
Ik heb lang getwijfeld om de overstap te maken, heel lang! Ondanks dat keytrade meestal goede kritieken kreeg en ondanks hun gratis rekening, was deze keuze voor mij niet evident. Als je heel je leven al klant bent van KBC is er toch enigzins een band.
Achteraf heb ik me de overstap nog geen minuut beklaagd. Ondanks de wetenschap dat ik bij problemen niet naar een kantoor kan, hebben ze me reeds overtuigd van hun service. 2 keer had ik een probleem en 2 keer werd ik telefonisch heel goed geholpen. rustig, vriendelijk, blijkgevend van kennis en nederlands sprekend. Dit allemaal zonder kosten.
Een dikke proficiat aan keytrade!!!!!
Gratis rekeningen zijn hier duidelijk de belangrijkste reden.
Als het om een tweede zichtrekening gaat kan ik het best begrijpen maar zelf vind ik bij mijn primaire zichtrekening het toch wel belangrijk een uistekende service van de bank te krijgen, dan pas kijk ik naar de prijs maar het is natuurlijk wel belangrijk dat de prijs/kwaliteit verhouding goed zit.
Als het om een tweede zichtrekening gaat kan ik het best begrijpen maar zelf vind ik bij mijn primaire zichtrekening het toch wel belangrijk een uistekende service van de bank te krijgen, dan pas kijk ik naar de prijs maar het is natuurlijk wel belangrijk dat de prijs/kwaliteit verhouding goed zit.
Ken jij dan een bank die goede service verleend?Campzie schreef: Gratis rekeningen zijn hier duidelijk de belangrijkste reden.
Beschikbaarheid? Advies in voordeel van de klant?
IK NIET!
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik kies voor een goede online bankiermogelijkheid en natuurlijk de kostprijs van dit alles (waarbij gratis...de voorkeur heeft
)
Service? Wat versta je daaronder? Advies krijgen over beleggingsproducten? Zoja, dan zeg ik resoluut nee, heb absoluut geen interesse in hun verkoopspraat...
Ik kies volledig zelf mijn aandelen en andere beleggingen.
Service? Wat versta je daaronder? Advies krijgen over beleggingsproducten? Zoja, dan zeg ik resoluut nee, heb absoluut geen interesse in hun verkoopspraat...
Ik kies volledig zelf mijn aandelen en andere beleggingen.