Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Belasting op winst van bitcoin

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
26 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Kevke2
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Kevke2
Verstuur privébericht

Belasting op winst van bitcoin

• Citeer

Bericht door Kevke2 » 3 januari 2021, 22:42

Ik vroeg mij iets af ik heb beperkt bedrag vanaf maart belegd in bitcoin gezien deze enorm gestegen is heb ik mijn inleg terug overgeschreven naar mijn rekening.

Mijn “winst” hiervan staat nog altijd op Exchanges en mijn ledger , moet ik hierop belasting betalen ofniet ?

Ik beschouw mijzelf als een “goede huisvader beleger “

Het winst bedrag is ongeveer mijn 1loon van mij

Dietn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Dietn
Verstuur privébericht

Re: Belasting op winst van bitcoin

• Citeer

Bericht door Dietn » 3 januari 2021, 23:06

Hangt een beetje af van de rest van je vermogen denk ik maar dat lijkt me toch zeker nog "goede huisvader" en dus belastingvrij.

Indien het nog lang hard blijft stijgen, zullen ze wel een belasting uitvinden..

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kevke2
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Kevke2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kevke2 » 3 januari 2021, 23:11

Oke dank u wel , dus zolang het bvb mijn loon niet overstijgt gaan ze niets zeggen als ik het niet aangeef ? ( moest ik ooit groot bedrag mee verdiend hebben geef ik het met plezier aan)

Momenteel vindt ik het nogal onduidelijk en ik heb geen zin om een boete te krijgen ervoor

kierkegaard
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer kierkegaard
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door kierkegaard » 4 januari 2021, 09:40

Het heeft helemaal niks te maken met de 'grootte' van het bedrag, alhoewel dat bij de bank wel een alarmlichtje kan laten branden.

Maar fiscaal valt dit onder dezelfde regeling als bv. beleggen in aandelen. Meerwaarden die voortvloeien uit een normaal beheer van het privévermogen zijn onbelast. Zo niet, worden de inkomsten als beroepsinkomsten gekwalificeerd en belast.

Er is hier al een beetje jurisprudentie over (online circuleren ook vragenlijsten om je te helpen). Het komt er op neer dat men vooral zal kijken naar de wijze waarop je in bitcoin hebt geïnvesteerd. Men zal bv. kijken naar je handelsgedrag: als je regelmatig aankoopt en verkoopt kan dat één van de elementen zijn die ertoe bijdragen dat het geen 'normaal beheer van vermogen is'.

Met andere woorden: als dit effectief onder het normaal beheer van het privévermogen valt (de goede huisvader), is er geen aangifteplicht.

kierkegaard
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer kierkegaard
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door kierkegaard » 4 januari 2021, 09:42

En ik hoop dat je je winst vlot weg krijgt van die exchange, want houdt er maar rekening mee dat zeer veel grootbanken inkomende en uitgaande overschrijvingen naar die exchanges hebben verbannen.

SMGGM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door SMGGM » 4 januari 2021, 09:44

Belangrijk is wel dat je altijd de herkomst van het geld kunt bewijzen.
Hou dus zeker alle bewijsstukken bij (stortingen, welke waardes je hebt gekocht / verkocht,...) zodat je ook na eventuele sluiting van je portefeuille op het platform waar je de bitcoins aan/verkoopt alles kan bewijzen.

Van een paar duizend euro zal er bij de bank geen lampje branden, maar better safe than sorry ;)

zes
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer zes
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zes » 4 januari 2021, 10:02

kierkegaard schreef: ↑4 januari 2021, 09:42 En ik hoop dat je je winst vlot weg krijgt van die exchange, want houdt er maar rekening mee dat zeer veel grootbanken inkomende en uitgaande overschrijvingen naar die exchanges hebben verbannen.
Waar vind je dat ergens terug?

OP geeft ook aan dat alles nog op de exchange staat. Zolang dat het geval is, moet je niets aangeven.

alvh
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer alvh
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door alvh » 4 januari 2021, 19:00

kierkegaard schreef: ↑4 januari 2021, 09:42 En ik hoop dat je je winst vlot weg krijgt van die exchange, want houdt er maar rekening mee dat zeer veel grootbanken inkomende en uitgaande overschrijvingen naar die exchanges hebben verbannen.
Dat zou mij zeer vreemd lijken en is ook het eerste wat ik daarvan hoor. Bron?

Roo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Roo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Roo » 4 januari 2021, 19:08

Wat een zever. Komende van iemand die ervaringen heeft met aan- en verkopen!

Insan2
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Insan2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Insan2 » 4 januari 2021, 21:31

Bron : https://www.dvdtaxlaw.be/nieuws/de-bela ... -ruling-en
de meerwaarden gerealiseerd bij de verkoop van bitcoin en andere cryptocurrencies steeds zullen vallen in één van de volgende drie categorieën :

ofwel is er sprake van een beroepsinkomen (belastbaar aan de progressieve tarieven gaande van 25% tot en met 50%),
ofwel is er sprake van een divers inkomen (belastbaar aan 33%),
ofwel is er sprake van een ‘normaal beheer van privévermogen’, een beheer als zgn. ‘goede huisvader’ (vrijgesteld van belasting).
De wetgeving ter zake laat evenwel ruimte voor interpretatie. Vanaf wanneer er sprake is van een “abnormaal” beheer van privévermogen is immers niet geheel duidelijk wanneer het gaat om relatief nieuwe vormen van beheer. Ook de grens tussen een divers inkomen enerzijds en een beroepsinkomen anderzijds is niet steeds duidelijk te trekken. Alles zal dus steeds afhangen van de concrete omstandigheden van elk geval.

Voor vele belastingplichtigen is het dan ook onduidelijk vanaf wanneer men stopt met kwalificeren als een “goede huisvader” en de gerealiseerde meerwaarde eerder kwalificeert als een divers inkomen of beroepsinkomen.
Voorts werd ook gewezen op de Nieuwsbrief van de DVB van januari 2018 (https://www.ruling.be/sites/default/fil ... b_3_nl.pdf). In deze Nieuwsbrief verklaarde de DVB “dat beleggingen in virtuele munten doorgaans een speculatief karakter hebben en de inkomsten uit die beleggingen bijgevolg (doorgaans) diverse inkomsten (zullen) vormen overeenkomstig artikel 90, 1° WIB 92 (of beroepsinkomsten wanneer de inkomsten gerealiseerd zijn in het kader van een beroepswerkzaamheid)”.

Zeer recent kan nu ook worden verwezen naar het jaarverslag van de DVB voor het jaar 2017 (publicatie op 28 mei 2018). In dit jaarverslag wordt gewezen op een tweede voorafgaande beslissing inzake de fiscale behandeling van cryptocurrencies (zie: https://www.ruling.be/sites/default/fil ... 017_nl.pdf , pagina 36). Ook in deze casus werd door de DVB beslist tot het bestaan van een divers inkomen (belastbaar aan 33%). Naast een concreet vastgesteld speculatief inzicht, steunde de DVB zich hiervoor bovendien ook op het gebrek aan centraal controleorgaan en aldus elk “prudentieel toezicht” inzake virtuele munten. Ook het feit dat virtueel geld niet in aanmerking komt voor het depositogarantiestelsel (bescherming vanwege de overheid tot 100.000 EUR) werd in aanmerking genomen (1).

Deze tweede ruling betekent echter niet dat elke meerwaarde gerealiseerd op de verkoop van cryptocurrencies in elk geval minstens belastbaar is als divers inkomen.
Dus samenvatting.
De fiscus plaatst het waar hij wil.
Er is geen duidelijke regelgeving alleen de interpertatie van de fiscus.

Enige oplossing om achteraf geen problemen te krijgen is een ruling aanvragen.
Wat houd een ruling in:
Een fiscaal advocaat onderarmen nemen(+- 500 EUR per uur)
Kost +-10000 EUR voor advocaat en ruling.
En je mag de handeling(de verkoop) pas uitvoeren na de ruling!

En geef je het verkeerd aan:
boete + 200% belastings verhoging.
En 3% intrest per maand.

Belachelijk voor woorden of niet? typisch belgische wetgeving.

Kevke2
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Kevke2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kevke2 » 4 januari 2021, 22:57

Insan2 schreef: ↑4 januari 2021, 21:31 Bron : https://www.dvdtaxlaw.be/nieuws/de-bela ... -ruling-en
de meerwaarden gerealiseerd bij de verkoop van bitcoin en andere cryptocurrencies steeds zullen vallen in één van de volgende drie categorieën :

ofwel is er sprake van een beroepsinkomen (belastbaar aan de progressieve tarieven gaande van 25% tot en met 50%),
ofwel is er sprake van een divers inkomen (belastbaar aan 33%),
ofwel is er sprake van een ‘normaal beheer van privévermogen’, een beheer als zgn. ‘goede huisvader’ (vrijgesteld van belasting).
De wetgeving ter zake laat evenwel ruimte voor interpretatie. Vanaf wanneer er sprake is van een “abnormaal” beheer van privévermogen is immers niet geheel duidelijk wanneer het gaat om relatief nieuwe vormen van beheer. Ook de grens tussen een divers inkomen enerzijds en een beroepsinkomen anderzijds is niet steeds duidelijk te trekken. Alles zal dus steeds afhangen van de concrete omstandigheden van elk geval.

Voor vele belastingplichtigen is het dan ook onduidelijk vanaf wanneer men stopt met kwalificeren als een “goede huisvader” en de gerealiseerde meerwaarde eerder kwalificeert als een divers inkomen of beroepsinkomen.
Voorts werd ook gewezen op de Nieuwsbrief van de DVB van januari 2018 (https://www.ruling.be/sites/default/fil ... b_3_nl.pdf). In deze Nieuwsbrief verklaarde de DVB “dat beleggingen in virtuele munten doorgaans een speculatief karakter hebben en de inkomsten uit die beleggingen bijgevolg (doorgaans) diverse inkomsten (zullen) vormen overeenkomstig artikel 90, 1° WIB 92 (of beroepsinkomsten wanneer de inkomsten gerealiseerd zijn in het kader van een beroepswerkzaamheid)”.

Zeer recent kan nu ook worden verwezen naar het jaarverslag van de DVB voor het jaar 2017 (publicatie op 28 mei 2018). In dit jaarverslag wordt gewezen op een tweede voorafgaande beslissing inzake de fiscale behandeling van cryptocurrencies (zie: https://www.ruling.be/sites/default/fil ... 017_nl.pdf , pagina 36). Ook in deze casus werd door de DVB beslist tot het bestaan van een divers inkomen (belastbaar aan 33%). Naast een concreet vastgesteld speculatief inzicht, steunde de DVB zich hiervoor bovendien ook op het gebrek aan centraal controleorgaan en aldus elk “prudentieel toezicht” inzake virtuele munten. Ook het feit dat virtueel geld niet in aanmerking komt voor het depositogarantiestelsel (bescherming vanwege de overheid tot 100.000 EUR) werd in aanmerking genomen (1).

Deze tweede ruling betekent echter niet dat elke meerwaarde gerealiseerd op de verkoop van cryptocurrencies in elk geval minstens belastbaar is als divers inkomen.
Dus samenvatting.
De fiscus plaatst het waar hij wil.
Er is geen duidelijke regelgeving alleen de interpertatie van de fiscus.

Enige oplossing om achteraf geen problemen te krijgen is een ruling aanvragen.
Wat houd een ruling in:
Een fiscaal advocaat onderarmen nemen(+- 500 EUR per uur)
Kost +-10000 EUR voor advocaat en ruling.
En je mag de handeling(de verkoop) pas uitvoeren na de ruling!

En geef je het verkeerd aan:
boete + 200% belastings verhoging.
En 3% intrest per maand.

Belachelijk voor woorden of niet? typisch belgische wetgeving.
Is zo een rulling aanvragen niet gratis dan ? Gewoon als informatie ?

En als ik mijn winst dan aangeef betaal ik 30% en betekent dat dan dat ze mij gwn gerust laten ?

Roo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Roo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Roo » 4 januari 2021, 23:23

Ruling zelf is gratis. De fiscalist die 'm moet opmaken rekent 200 tot 400 EUR per uur (die 500 EUR lijkt mij persoonlijk aan de hoge kant voor een fiscaal advocaat).

Als je niet zitten traden hebt lijkt het mij een investering als goede huisvader, dus belastingvrij. Ik zou het niet aangeven.

Kevke2
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Kevke2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kevke2 » 4 januari 2021, 23:56

Roo schreef: ↑4 januari 2021, 23:23 Ruling zelf is gratis. De fiscalist die 'm moet opmaken rekent 200 tot 400 EUR per uur (die 500 EUR lijkt mij persoonlijk aan de hoge kant voor een fiscaal advocaat).

Als je niet zitten traden hebt lijkt het mij een investering als goede huisvader, dus belastingvrij. Ik zou het niet aangeven.
Ik zal is naar de belasting bellen om het na te vragen , ik heb elke maand klein bedrag gestort +-50€ wanneer ik er zin in had ,en heb dagelijks wel kleine trades gedaan .. maar met beperkte winst ,mijn hoogste winst komt van het aantal bitcoins dat ik vast laten staan heb op mijn ledger .

tdma
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer tdma
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door tdma » 5 januari 2021, 00:03

Gewoon niet aangeven en over zwijgen.

Maar ik zou na de verkoop wel niet opnieuw bitcoins kopen.

Nu met die nieuwe regeling dat ze de saldo's van alle rekeningen in het CAP gaan opslaan en hier data mining op willen loslaten, wordt het helemaal leuk natuurlijk. Dan verdrievoudigt je Bitcoin binnen één jaar van 10.000 euro naar 30.000 euro, en heb je op het einde van het jaar 20.000 euro meer op je rekeningen waar die data mining geen raad mee weten... Krijg je vraag om inlichtingen en begint de discussie of het normaal beheer van privé vermogen was of niet. Wellicht de slechtste maatregel uit het regeerakkoord die nooit had mogen passeren! Ga de liberalen hier zeker op afstraffen.

Kevke2
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Kevke2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kevke2 » 5 januari 2021, 00:22

tdma schreef: ↑5 januari 2021, 00:03 Gewoon niet aangeven en over zwijgen.

Maar ik zou na de verkoop wel niet opnieuw bitcoins kopen.

Nu met die nieuwe regeling dat ze de saldo's van alle rekeningen in het CAP gaan opslaan en hier data mining op willen loslaten, wordt het helemaal leuk natuurlijk. Dan verdrievoudigt je Bitcoin binnen één jaar van 10.000 euro naar 30.000 euro, en heb je op het einde van het jaar 20.000 euro meer op je rekeningen waar die data mining geen raad mee weten... Krijg je vraag om inlichtingen en begint de discussie of het normaal beheer van privé vermogen was of niet. Wellicht de slechtste maatregel uit het regeerakkoord die nooit had mogen passeren! Ga de liberalen hier zeker op afstraffen.
Waar ik over spreek is een “winst” van onder de 2000€(Waarvan 1500€ Bitcoin ,500€ cash op de website dat ik nog niet overgeschreven heb )

En heb ongeveer +-1500€ Op mijn bankrekening overgeschreven en +-200€ winst

Valt dit dan niet onder zogezegd als de “goede huisvader” het is winst van geld dat ik zelf heb verdiend en al belasting heb op betaald “spaargeld”

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

26 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy