Belastingsaftrek voor energiebesparende maatregelen 2013
-
anonymous
Belastingsaftrek voor energiebesparende maatregelen 2013
hi
Ik wil ons dak vernieuwen en de kostprijs is toch boven de 20.000 Euro.
Klopt het dat de spreiding over de volgende jaren van de balastingsaftrek voor energiebesparende maatregelen is afgeschaft ?
Dus uitgaven dit jaar is alles en geen overdracht meer ?
Het huis heeft 3 daken en het is eigenlijk fiscaal interessanter om dit te spreiden over 3 jaar dan alles in 1 maal te doen
Dank voor elke reactie
maar aub hou het wel bij het onderwerp.
Herman
Ik wil ons dak vernieuwen en de kostprijs is toch boven de 20.000 Euro.
Klopt het dat de spreiding over de volgende jaren van de balastingsaftrek voor energiebesparende maatregelen is afgeschaft ?
Dus uitgaven dit jaar is alles en geen overdracht meer ?
Het huis heeft 3 daken en het is eigenlijk fiscaal interessanter om dit te spreiden over 3 jaar dan alles in 1 maal te doen
Dank voor elke reactie
maar aub hou het wel bij het onderwerp.
Herman
- Oudere Jongere
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Belastingsaftrek voor energiebesparende maatregelen 2013
Enkel voor dakisolatie is er nog belastingaftrek. Alle andere aftrekken voor energiebesparende maatregelen zijn afgeschaft.
Alle info hier op FOD Financiën.
De aftrek is verlaagd tot 30% en niet meer overdraagbaar. Het maximumbedrag was 2 930 euro in 2012 (geen idee of de bedragen voor 2013 al bekend zijn). Je moest dus al voor minimaal 9 766,67 euro isoleren om baat te hebben bij een gefaseerde aanpak.
Alle info hier op FOD Financiën.
De aftrek is verlaagd tot 30% en niet meer overdraagbaar. Het maximumbedrag was 2 930 euro in 2012 (geen idee of de bedragen voor 2013 al bekend zijn). Je moest dus al voor minimaal 9 766,67 euro isoleren om baat te hebben bij een gefaseerde aanpak.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
anonymous
Re: Belastingsaftrek voor energiebesparende maatregelen 2013
Bedankt,
ik was aan het zoeken in de bijlage bij tax on web maar daar stond het niet expliciet.
Herman
ik was aan het zoeken in de bijlage bij tax on web maar daar stond het niet expliciet.
Herman