Beleg eens macro
TIP
Beleg eens macro
Vroeg mij af of er hier veel mensen zijn die ook (voor een stuk) macro beleggen met etfs? In die zin wou ik eens jullie mening over welke sectoren en regio's jullie momenteel het meeste potentieel zien. Gebruik gerust de tickers voor etfs.
Huidige port: USMV, SPHD en XSLV wat VS betreft en EUEA voor Europa. YTD +12,5% omgerekend naar EUR.
Ik denk wel dat VS beetje zijn limiet heeft bereikt dus waar zien jullie meeste potentieel komende periode? Graag jullie mening over volgende:
1. Ik dacht oa. Japan en EM stocks of bonds alhoewel die al veel gestegen zijn?
2. Daarnaast wou ik ook een vragen welke sectoren jullie het meeste potentieel inzien. Tot nog toe weinig in specifieke sectoren belegd maar wil dat meer gaan doen. Ik ben wel vrij verward over de tegenstrijdige signalen.
Verstrakking centrale banken (fed hike en ecb tempering) is normaal nadelig voor defensieve en high dividend sectoren maar anderzijds vroeg ik mij af of bvb farma interessant zou zijn momenteel. Banken heeft zijn rally gehad denk ik. Met Trump in gedachte is er ook nog infrastructuur etc.. Waar zien jullie potentieel en welke etfs zou je eventueel inzetten?
Hopelijk krijgt dit wat feedback. Alvast bedankt.
Huidige port: USMV, SPHD en XSLV wat VS betreft en EUEA voor Europa. YTD +12,5% omgerekend naar EUR.
Ik denk wel dat VS beetje zijn limiet heeft bereikt dus waar zien jullie meeste potentieel komende periode? Graag jullie mening over volgende:
1. Ik dacht oa. Japan en EM stocks of bonds alhoewel die al veel gestegen zijn?
2. Daarnaast wou ik ook een vragen welke sectoren jullie het meeste potentieel inzien. Tot nog toe weinig in specifieke sectoren belegd maar wil dat meer gaan doen. Ik ben wel vrij verward over de tegenstrijdige signalen.
Verstrakking centrale banken (fed hike en ecb tempering) is normaal nadelig voor defensieve en high dividend sectoren maar anderzijds vroeg ik mij af of bvb farma interessant zou zijn momenteel. Banken heeft zijn rally gehad denk ik. Met Trump in gedachte is er ook nog infrastructuur etc.. Waar zien jullie potentieel en welke etfs zou je eventueel inzetten?
Hopelijk krijgt dit wat feedback. Alvast bedankt.
-
pietpiraat
Re: Beleg eens macro
Dag Freak,
welkom op het forum.
altijd fijn als er nieuwe leden bijkomen.
denk dat omega6 hier wel wat over weet, hij is onze expert complexe producten en strategie.
zag dat je sterke cijfers kunt voorleggen (net als omega)
wil je ons een inkijk geven in wat je nu in portefeuille hebt ?
voor mij zijn dergelijke producten niet geschikt maar iklees er wel graag over
welkom op het forum.
altijd fijn als er nieuwe leden bijkomen.
denk dat omega6 hier wel wat over weet, hij is onze expert complexe producten en strategie.
zag dat je sterke cijfers kunt voorleggen (net als omega)
wil je ons een inkijk geven in wat je nu in portefeuille hebt ?
voor mij zijn dergelijke producten niet geschikt maar iklees er wel graag over
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.