Beleggen in goud of zilver
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Beleggen in goud of zilver
Ik zou niet weten waarom dit subforum over een maand in de vergeethoek zou zitten. Ik denk juist andersom.
Daar is niks mis mee. Hoeveel goud houdt Berkshire aan? Ze houden iets anders aan.
Haaaa, fear is zelden een goeie raadgever.
Wat had je dan precies verwacht van een speculatieve assets? Goud (en bitcoin - wat in feite digitaal goud is) doet exact hetgeen goud moet doen: oncontroleerbaar stijgen en dalen in prijs op basis van irrationele gedragingen. Als je echt hierin wilt "beleggen", koop het dan wanneer het goedkoper is dan het historische gemiddelde.Barryke schreef: ↑30 januari 2026, 10:56 Goud daalt dus zo hard omdat Trump de minste slechte Kevin kiest voor de centrale bank. Vlak na de bekendmaking van het nieuws ging de goudprijs flink lager. En wat nog? Bitcoin… Elke reden is goed om bitcoin ook te doen dalen precies. Bitcoin had helemaal niet meegedaan aan de rally…
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
Inderdaad. Wanneer het plots goedkoper wordt krijgen mensen vanzelf weer interesse.
In elk geval, vanaf nu luister ik naar Pommelien Thijs voor beleggingstips. 1 december 2022 bracht ze haar single “Zilver” uit. Zilver kostte toen $22. Toen vroegen fans haar in februari 2024 hoe het zat met dat zilver, want dat het amper gestegen was. Ze kwam met een antwoord op 21 februari 2024 met haar single “Het beste moet nog komen”. En kijk eens wat er sindsdien gebeurd is. Paul D’hoore is er niets tegen.
Het is nu wachten op haar zilveren jubileum. 
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Of op een gouden plaat.
Volgens Dag Allemaal doet ze haar afwas met Dreft Platinum pads. Ik weet niet of dat een aanbeveling is in de grondstof of in P&G. Is er een technische analist die me wat steun kan bieden?
Verkoopt ze ook abonnementen?Barryke schreef: ↑30 januari 2026, 12:59 In elk geval, vanaf nu luister ik naar Pommelien Thijs voor beleggingstips. 1 december 2022 bracht ze haar single “Zilver” uit. Zilver kostte toen $22. Toen vroegen fans haar in februari 2024 hoe het zat met dat zilver, want dat het amper gestegen was. Ze kwam met een antwoord op 21 februari 2024 met haar single “Het beste moet nog komen”. En kijk eens wat er sindsdien gebeurd is. Paul D’hoore is er niets tegen.
Verkoopt ze ook abonnementen?Barryke schreef: ↑30 januari 2026, 12:59 In elk geval, vanaf nu luister ik naar Pommelien Thijs voor beleggingstips. 1 december 2022 bracht ze haar single “Zilver” uit. Zilver kostte toen $22. Toen vroegen fans haar in februari 2024 hoe het zat met dat zilver, want dat het amper gestegen was. Ze kwam met een antwoord op 21 februari 2024 met haar single “Het beste moet nog komen”. En kijk eens wat er sindsdien gebeurd is. Paul D’hoore is er niets tegen.
Zilver -15%, Platina -10%, Goud -4%.
Er zijn weer veel suc..rs euh Pipo's in de val getrapt - bijzonder succesvol dagje so far. Een Grand Cru dag zeg maar, om in te lijsten.
Eigenlijk is dit als trader leuker dan markten die stijgen, dat is saai. Als mens / burger vind ik het minder fraai, maar goed.
Zoals de rector van de UGent zei "Erst kommt das Fressen, dann kommt die Moral“
Er zijn weer veel suc..rs euh Pipo's in de val getrapt - bijzonder succesvol dagje so far. Een Grand Cru dag zeg maar, om in te lijsten.
Eigenlijk is dit als trader leuker dan markten die stijgen, dat is saai. Als mens / burger vind ik het minder fraai, maar goed.
Inderdaad een guitig dagje. Flink door de steunzone 96-102 gezakt met zilver.VTEC schreef: ↑30 januari 2026, 18:27 Zilver -15%, Platina -10%, Goud -4%.
- PotjeVickx
- Full Member

- Contacteer:
Fibo 61.8 tot nu toe.
We noteren 30 januari, er is dus pakweg 10 beursdagen winst weg...
Voor hetzelfde krijgen we een paar rood-groene kaarsen na elkaar.
Dat kan zeker, maar het is toch al een aardig dipje, goud ook al ruim -11% en zilverPotjeVickx schreef: ↑30 januari 2026, 19:31 Fibo 61.8 tot nu toe.
-33%. Guitig
En het stopt nog niet.
- PotjeVickx
- Full Member

- Contacteer:
De fase waar de losse handjes van de sterke gescheiden worden.
De fase waarbij ze de kleine man bang maken om te investeren in edelmetalen.
De fase waarbij opportunisten bakken geld verdienen
De fase waarbij ze de kleine man bang maken om te investeren in edelmetalen.
De fase waarbij opportunisten bakken geld verdienen
Awel, ik dacht dat er niet genoeg aanbod was?
Nooit gedacht dat ik bij goud zo’n prijsdaling zou zien op een dag. Bij zilver verschiet ik van niets.
Nooit gedacht dat ik bij goud zo’n prijsdaling zou zien op een dag. Bij zilver verschiet ik van niets.