Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Beleggen in Groen...tot het implodeert

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
498 berichten
  • Pagina 20 van 34
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • …
  • 34
  • Volgende
Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

Re: Beleggen in Groen...tot het implodeert

• Citeer

Bericht door Yaris » 8 augustus 2023, 12:29

platin schreef: ↑8 augustus 2023, 11:36 In het kader van de transmissie moet er een kleine 500.000.000 € opgehaald worden door energie coöperaties
Ben je zeker van dat bedrag? 500 miljoen lijkt me niet veel. De inschrijvingen voor de komende staatsbon schatten ze al op een miljard.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 8 augustus 2023, 12:38

Yaris schreef: ↑8 augustus 2023, 12:29
platin schreef: ↑8 augustus 2023, 11:36 In het kader van de transmissie moet er een kleine 500.000.000 € opgehaald worden door energie coöperaties
Ben je zeker van dat bedrag? 500 miljoen lijkt me niet veel. De inschrijvingen voor de komende staatsbon schatten ze al op een miljard.
Met 500 miljoen euro kunnen er ongeveer 17 windturbines op zee worden gefinancierd. De gemiddelde kostprijs voor zo'n turbine is een kleine 30 miljoen euro (afhankelijk van het aantal kilowatt). Het is iets, maar niet veel ...

Investeringskosten: 29,58 miljoen euro
Turbines op de zee zijn een stuk duurder dan op het land, onder meer omdat het moeilijker is een vergunning te krijgen en omdat de logistieke kosten (o.a. vervoer per schip) natuurlijk hoger liggen. IRENA schat de investeringskost op 3.286,57 euro per kilowatt.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 8 augustus 2023, 12:56

platin schreef: ↑8 augustus 2023, 09:01
m-peeters schreef: ↑8 augustus 2023, 07:05
Je zou ook kunnen zeggen dat ik 14 jaar geleden met mijn zonnepanelen installatie een pionier was ;D
Een idealist die 14 j geleden zonnepanelen plaatste gelukkig zijn er zo een mensen.
Iemand moet de eerste zijn.
Maar zal wel eerder voor de certificaten geweest zijn zeker dan als pionier.
Terug draaiende teller ook niet te vergeten.
Dus de rekening aan iemand anders gepresenteerd.

Wil natuurlijk niet zeggen een goede investering.
En uw leverancier zal wel de groene uit Antwerpen zijn zeker. ;)
Ach ja, jij hebt voor mijn zonnepanelen betaald, ik betaal voor jouw pensioen.
En voor andermans werkloosheid, ziekenzorg, kinderen, isolatie... That's life! ;D

Wat mij stoort aan jouw commentaren is dat jij steeds meent voor andere mensen te moeten denken: "zal wel voor de certificaten geweest zijn zeker ...".

Als ieder voor zijn eigen deur veegt, dan zijn alle straten schoon! O0

Spaarplan
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Spaarplan » 8 augustus 2023, 16:02

m-peeters schreef: ↑8 augustus 2023, 06:58
Spaarplan schreef: ↑7 augustus 2023, 23:54

Denemarken minder zonuren... Maar het KAN hier ook nog altijd snel gaan... als de wil er zou zijn en die is er momenteel niet.
Denemarken heeft vooral veel meer kust en zee, dus vooral windenergie.
”Bijna 60 procent van de elektriciteit in Denemarken wordt met windenergie opgewekt”.

Hier is de prognose 100% hernieuwbare energie te hebben tegen 2050. Kan het sneller? Mogelijk, en zelfs hopelijk, want de huidige kerncentrales kunnen wel iets langer open blijven maar vermoedelijk niet tot 2050 …

Voor vragen en klachten over de snelheid van de transitie: zie federale regering - minister van Energie is ene Tinne Van der Straeten.
Er is potentieel 118GW uit de lucht te plukken in Belgie. 8)

https://www.energyville.be/pers/hoeveel ... dynamische

Waarom Tinne er altijd bijsleuren? ???

Dat je zelf 14 jaar geleden al zonnepanelen plaatste pleit voor je, let niet op de ongepaste commentaren van sommigen.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 8 augustus 2023, 16:29

Deel dat bedrag eens door 250 € voor een aandeel.
De energie coöperaties gaan er veel mogen slijten.
Slechts 2.000.000 aandelen extra.
En elkeen staat volgens u waarschijnlijk te springen om coöperant (mede-eigenaar)te worden.
Als er een jaar niks is te graaien gaat men het al verkopen.
Voor een staatsbon staat men op een rijtje, voor de Coöperatie ook?
Nu uitgifte gaat plaatsvinden in nieuwe aandelen en/of obligaties.
Estate Guru believer.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 8 augustus 2023, 17:43

Vermoedelijk: https://seacoop.be/nl/persbericht-feder ... -werk-van/

"Moet" is mogelijks wat overdreven, misschien eerder een doelstelling (gebaseerd op enquetes) die ze wensen te halen met het nodige realisme. En als de doelstelling niet gehaald wordt, dan is dat ook geen probleem en lossen ze dat wel op.
SeaCoop wil voor 20% in het eigenaarschap van de parken stappen en 20% van de elektriciteit aan burgers leveren
Hun ambitie is om 445 miljoen euro te investeren in toekomstige windparken in de Noordzee.
Een nationale communicatiecampagne zal in 2027 de burgers uitnodigen om zich aan te sluiten bij één van de 34 lokale coöperaties om deel te nemen aan dit omvangrijke initiatief.
Ter info: het eigen vermogen (wat iets meer is dan het geïnvesteerd kapitaal) van alle Vlaamse en Waalse REScoops samen was eind 2021 zo'n 130 miljoen euro.

Bassie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bassie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bassie » 8 augustus 2023, 19:12

pukkie007 schreef: ↑8 augustus 2023, 09:06 Dus als je van één of ander gunstregime, terugbetaling, aftrekbaarheid, subsidie, korting geniet, dan ben je een profiteur ?

Ik zou de meeste posten ook liever afgeschaft zien, maar er zijn er tig en iedere Belg zal wel op minstens 1 manier 'profiteren'. Bassie zal ook wel een deel RV terugvorderen neem ik aan? Kindergeld, Bassie? Toevallig een hybride wagen ingeschreven in 2020? ...
Ja...ook met EV's en hybride wagens. Het is gewoon de rekening aan een ander geven.
Wees nu eens eerlijk, kocht je dat ook zonder die subsidies? Neen, doe je niet.

Kindergeld is iets heel anders, die moeten later jouw pensioen betalen.

Ik heb gewoon een Mercedes diesel, ik vorder de standaard RV terug (doet iedereen), geen zonnepanelen....ik betaal wel gewoon electriek maar door ledlampen te plaatsen heb ik de rekening enorm doen dalen. Dat betaal ik!
Zelfde als voor computers, ik heb computers in gebruik die per stuk amper 20W gebruiken, dat heb ik betaald. Ja dat doet mijn rekening dalen. Neen de rekening is niet voor een ander.
De meeste computers en laptops verbruiken 40~500W per uur, om the zwijgen over Playstations....meet ze eens.....PS4 = 400W!!!!
Groeten Bas.

Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.

simonvb
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer simonvb
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door simonvb » 8 augustus 2023, 19:27

De teruggave van een gedeelte van rv van aandelen is een subsidie die denk ik niet veel mensen zullen krijgen, de meeste mensen die ik ken, beleggen niet in individuele aandelen.

Bassie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bassie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bassie » 8 augustus 2023, 19:29

Spaarplan schreef: ↑8 augustus 2023, 16:02
m-peeters schreef: ↑8 augustus 2023, 06:58

Denemarken heeft vooral veel meer kust en zee, dus vooral windenergie.
”Bijna 60 procent van de elektriciteit in Denemarken wordt met windenergie opgewekt”.

Hier is de prognose 100% hernieuwbare energie te hebben tegen 2050. Kan het sneller? Mogelijk, en zelfs hopelijk, want de huidige kerncentrales kunnen wel iets langer open blijven maar vermoedelijk niet tot 2050 …

Voor vragen en klachten over de snelheid van de transitie: zie federale regering - minister van Energie is ene Tinne Van der Straeten.
Er is potentieel 118GW uit de lucht te plukken in Belgie. 8)

https://www.energyville.be/pers/hoeveel ... dynamische

Waarom Tinne er altijd bijsleuren? ???

Dat je zelf 14 jaar geleden al zonnepanelen plaatste pleit voor je, let niet op de ongepaste commentaren van sommigen.
Dat is wel 118GW per jaar!!! ik heb het over 130GW/uur!!!

Kijk eens op het kaartje van je, dan ineens gaat het over per/uur, en blijft er niks over.

Afbeelding

Ook dit is een leuke uitspraak:
De beschikbaarheid van PV varieert tussen 930 en 1060 vollasturen in België of een potentiële extra energieproductie van ongeveer 99,3 TWh per jaar.
Ze tellen gewoon de boek op, door uren even te vermenigvuldigen naar een jaar-getal. Zo werkt elektriciteit niet!!!

Dat het per/uur is, is al een belachelijk gegeven. Want het is realtime, dat houd in dat het per seconde is (ook al belachelijk) en dan moet je CONSTANT 130GW leveren. Of dit nu per seconde is, of een uur lang, of een jaar lang.

Ik wil dit wel even uitrekenen wat je dan PER JAAR MOET opwekken...blijft belachelijk want zo werkt elektrieker niet.

130GWh x 24 x 365 = 1138800GW/uur per jaar. Waar haal je dit in godsnaam vandaan? Want het is geen 130GW per eenheid, het is 130GW op elk moment dat het gevraagd gaat worden. Dat kan 1 seconde zijn.

Elektriciteit is een REAL-TIME gebeuren, als er NU 200GW nodig is, dan moet het net dat leveren, al is het maar 1 Nano-seconde.
Kan je dit niet leveren dan klapt de boel. Iets wat velen maar niet willen of kunnen begrijpen.

Het is als je waterkraan, je doet hem open er er komt water uit, als er niks uitkomt heb je geen water. Enig probleem bij elektriciteit is dat door het opendoen van je kraan het totale netwerk implodeert en uitvalt. Bij water hoor je wat geborrel.

Je kan het net niet naar believen belasten.....als je het overbelast dan knalt de zooi uit elkaar. En dit staat te gebeuren.
Effe dan weer opstarten is er niet meer bij, want iedereen heeft de 'kraan' open en het net blijft knallen.
Groeten Bas.

Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.

Bassie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bassie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bassie » 8 augustus 2023, 19:31

simonvb schreef: ↑8 augustus 2023, 19:27 De teruggave van een gedeelte van rv van aandelen is een subsidie die denk ik niet veel mensen zullen krijgen, de meeste mensen die ik ken, beleggen niet in individuele aandelen.
Je kan standaard 800 euro aftrekken als je belegd, maar je moet dan wel bewijzen dat je dat bedrag haalt.
Dus gewoon maar even opgeven is riskant.
Als je 100000 euro belegt in goede aandelen dan kom je er normaal wel aan.

Het is een doekje voor het bloeden en gewoonlijk zonder controle.
Groeten Bas.

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pukkie007 » 8 augustus 2023, 19:37

Er zullen heel wat Belgen hun RV niet terugvorderen. Te omslachtig/ de moeite niet waard, maar ze zouden het wel kunnen natuurlijk. Het ware eenvoudiger geweest dat je een vrijstelling kreeg tot een bepaald bedrag, alles boven dat bedrag zou gewoon op je aanslagbiljet kunnen komen. Belgische regelitis ...

Ik heb idd een hybride aangekocht in 2020. De dealers waren gesloten en konden enkel online verkopen. Buitenkansje dus. De bedoeling was om de wagen wekelijks aan het stopcontact te hangen, maar de elektriciteitsprijs heeft mij weerhouden. Dat ik nu geen BIV noch wegentaks betaal, noem ik een compensatie ... ;D

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 8 augustus 2023, 19:47

Bassie schreef: ↑8 augustus 2023, 19:31 Je kan standaard 800 euro aftrekken als je belegd, maar je moet dan wel bewijzen dat je dat bedrag haalt.
Of liever "hebt betaald".
Bassie schreef: ↑8 augustus 2023, 19:31 Als je 100000 euro belegt in goede aandelen dan kom je er normaal wel aan.
Dan heb je een dividend rendement van zo'n 1% bruto. Lijkt me aan de lage kant.
50K zal normaal gezien ook wel ongeveer volstaan om optimaal van het belastingvoordeel gebruik te maken.
Bassie schreef: ↑8 augustus 2023, 19:31 Het is een doekje voor het bloeden en gewoonlijk zonder controle.
Het is een fiscale stimulans (zinnig of onzinnig laat ik het midden).
En als je wil frauderen moet je het risico om "gepakt te worden" en de gevolgen te moeten dragen er ook bij nemen.

Bassie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bassie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bassie » 8 augustus 2023, 19:51

pukkie007 schreef: ↑8 augustus 2023, 19:37 Ik heb idd een hybride aangekocht in 2020. De dealers waren gesloten en konden enkel online verkopen. Buitenkansje dus. De bedoeling was om de wagen wekelijks aan het stopcontact te hangen, maar de elektriciteitsprijs heeft mij weerhouden. Dat ik nu geen BIV noch wegentaks betaal, noem ik een compensatie ... ;D
Precies....voor het groene deed je het niet. Ik noem je gebrek aan BIV geen compensatie maar gewoon een ander laten betalen.
Ik betaal gewoon 500 euro per jaar, voor mijn diesel. Wat ik wel schandalig vind is dat ze dit ook nog indexeren.
Ook dat ik geen XTL kan tanken waardoor ik nog schoner ben, ondanks dat mijn Euro6 al de schoonste wagen op aarde is.
Mij straffen ze voor jou 'groen' rijden. Ik vind dat gewoon niet eerlijk. Ik wil XTL tanken, maar kan niet, want het is nergens te krijgen buiten 2 plaatsen in België en dan ook nog eens aan 2,50 euro per liter.

Jij hoeft niks te bewijzen en krijgt alles voor nop....ook de wegen die ik betaal. Jouw uitstoot en verbruik is 2x zo hoog als dat van mij. Toch betaal jij niks. Ik vind dat schandalig.
Groeten Bas.

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pukkie007 » 8 augustus 2023, 19:58

Jij mag dat gerust schandalig vinden.

Ik vind het schandalig dat ik mijn vloerverwarming op elektriciteit moet uitschakelen wegens onbetaalbaar geworden. Het is nochtans de properste verwarming die er bestaat. En zo kunnen we nog dagen doorbomen. ;)

Bassie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bassie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bassie » 8 augustus 2023, 20:05

pukkie007 schreef: ↑8 augustus 2023, 19:58 Jij mag dat gerust schandalig vinden.

Ik vind het schandalig dat ik mijn vloerverwarming op elektriciteit moet uitschakelen wegens onbetaalbaar geworden. Het is nochtans de properste verwarming die er bestaat. En zo kunnen we nog dagen doorbomen. ;)
Waarom? Dat kies je toch zelf? Ik stook gewoon Mazout. Die was ook heel duur.
Ga je nu echt jouw keuzes die verkeerd zijn aan ons opleggen om te betalen?
Is dat wat je zegt?

Ik betaal steeds mijn energie zelf.....doe dat ook eens ;D
Groeten Bas.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

498 berichten
  • Pagina 20 van 34
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • …
  • 34
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy