Beleggen in januari 2014
TIP
Beleggen in januari 2014
Graag uw mening.
In welke sector beleggen in 2014?
In welke regio beleggen in 2014?
In wat beleggen: Aandelen, Beleggingsfondsen, Termijnrekeningen, Spaarboekjes, Volksleningen, vul maar aan...
In welke sector beleggen in 2014?
In welke regio beleggen in 2014?
In wat beleggen: Aandelen, Beleggingsfondsen, Termijnrekeningen, Spaarboekjes, Volksleningen, vul maar aan...
Re: Beleggen in januari 2014
in-welke-fondsen-regio-sector-geloven-j ... 16190.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wat ik nog mankeer in men port. is een aandeel uit de financiële sector.
Ik kwam hierop uit, hetgeen ook geografisch interessant is:
http://www.tijd.be/beurzen/Nordea_Bank_AB.420117859" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar aangezien dit een stevige dividend betaler is vraag ik me af wat de RV is voor een Zweeds aandeel?
Iemand ervaring?
Ik kwam hierop uit, hetgeen ook geografisch interessant is:
http://www.tijd.be/beurzen/Nordea_Bank_AB.420117859" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar aangezien dit een stevige dividend betaler is vraag ik me af wat de RV is voor een Zweeds aandeel?
Iemand ervaring?
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Momenteel geen ervaring, maar ik dacht dat het 30% was (voor Belgische RV).reteiP schreef:Maar aangezien dit een stevige dividend betaler is vraag ik me af wat de RV is voor een Zweeds aandeel?
Iemand ervaring?
Beleggen bij Deutsche Bank en welke zou ik dan best aankopen in een beleggingsplan waar ik maandelijks bij instort?
Beleggen bij Rabobank en welke zou ik dan best aankopen in een beleggingsplan waar ik maandelijks bij instort?
Beleggen bij Rabobank en welke zou ik dan best aankopen in een beleggingsplan waar ik maandelijks bij instort?
DB biedt een hele waaier van goede fondsen aan. De reden waarom je vraag niet te beantwoorden is, komt omdat wij jou niet kennen. Wat is je leeftijd, je vermogen, je inkomen, je doelstellingen, je beleggingshorizon, je familiale situatie, het risico dat je wilt aanvaarden,... Zijn allemaal belangrijke parameters om te bepalen wat voor jou een interessante belegging is.klt2013 schreef:Beleggen bij Deutsche Bank en welke zou ik dan best aankopen in een beleggingsplan waar ik maandelijks bij instort?
In ieder geval lijkt me dit een goeie start om de kern van een vrij defensieve portefeuille mee samen te stellen: http://www.mijnkapitaal.be/portefeuille ... ef-versie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Met defensief wordt hier niet bedoeld dat je geen geld kunt verliezen, dit zijn allemaal fondsen zonder enige vorm van kapitaalbescherming. Op lange termijn echter heb je met deze selectie een redelijke kans om iets meer rendement te halen dan met een spaarboekje. Alle fondsen zijn aan te kopen bij DB, ik weet niet of je met elk fonds ook gespreid kunt instappen, dat moet je navragen bij DB.
Wat je zeker kunt kopen zijn defensieve mixfondsen zoals Ethna aktiv ET, carmignac patrimoine, rouvier patrimoine of DNCA Eurose.
Deze fondsen kunnen bij een grote beurscrash wel eens 10% zakken maar herstellen ook vlug.
Deze fondsen kunnen bij een grote beurscrash wel eens 10% zakken maar herstellen ook vlug.