Beleggen in vastgoed... in Waals Gewest.
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Beleggen in vastgoed... in Waals Gewest.
Heeft er iemand ervaring met de aankoop van een vakantiewoning in de Ardennen als belegging?
Ok, is tweede eigendom (meestal) en brengt kosten mee, doch hoe kan ik het rendement berekenen als ik verhuur?
En hoe verhuur ik best?
Ben het zelf beetje beu altijd maar "afhankelijk" te zijn van banken en of ze wel blijven bestaan, vandaar dit alternatief gezocht.
Na bezoeken ter plaatse blijk ik niet alleen te zijn...
Ok, is tweede eigendom (meestal) en brengt kosten mee, doch hoe kan ik het rendement berekenen als ik verhuur?
En hoe verhuur ik best?
Ben het zelf beetje beu altijd maar "afhankelijk" te zijn van banken en of ze wel blijven bestaan, vandaar dit alternatief gezocht.
Na bezoeken ter plaatse blijk ik niet alleen te zijn...
Laatst gewijzigd door Luc B. op 13 januari 2010, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Beleggen in vastgoed... in Waals Gewest.
Niet veel reactie precies. Misschien zitten de vastgoednerds elders. Als je ze vindt, stuur ze dan maar naar hier, dan kunnen we van elkaar leren. 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wie in vastgoed wil beleggen, zonder al die miserie van vastgoed kopen en verhuren, kan vastgoedbevaks en vastgoedcertificaten kopen. Netto rendementen tussen 5% en 8% en niet al te veel risico.
Is een goed gedacht.Ik zou eerder denken om bouwgrond te kopen.Zou in principe goedkoper moeten zijn dan een woning en je hebt er totaal geen onderhoudskosten aan,buiten een paar keer per jaar gras afdoen.Om een vakantiewoning te verhuren moet je voorzichtig zijn.Je kunt het moeilijk controleren ivm waarborg igv schade.Wie gaat dat controleren.Een plaatselijke concierge.Die kost geld.