Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Beleggen met zo min mogelijk risico :)

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
130 berichten
  • Pagina 7 van 9
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Jhn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Jhn
Verstuur privébericht

Re: Beleggen met zo min mogelijk risico :)

• Citeer

Bericht door Jhn » 23 augustus 2018, 19:49

We doen het precies slecht!

https://mobile.twitter.com/CheesyFinanc ... nl%2Fwp%2F

ignition
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ignition
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ignition » 23 augustus 2018, 20:18

dw schreef: ↑23 augustus 2018, 17:39 Inderdaad, volatiliteit is exact dat risico. Verkopen met verlies moet men echter enkel doen als men rigide vasthoudt aan een vaste target date, wat de meeste beleggers niet doen. In risico-analyse definieert men een vermijdbaar gevaar niet als een risico.
Ik denk dat je versteld zou staan hoeveel (zelfs ervaren) beleggers verkocht hebben tijdens de laatste crashes. Het menselijk brein is niet altijd rationeel jammer genoeg.
dw schreef: ↑23 augustus 2018, 17:39 Inderdaad, de toekomst voorspellen is erg moeilijk - en de fout op je voorspelling neemt exponentieel toe naarmate ze verder in de toekomst ligt. Dat los je niet op door geen voorspellingen te proberen maken, want dan kan je niet beleggen (zelfs de meest passieve belegger maakt bewust of onbewust de voorspelling dat historische prestaties en risico's extrapoleerbaar zijn naar de toekomst, want anders kan men geen assetallocatie bepalen).

Je durft dus zeggen dat 'de toekomst voorspellen moeilijk is', maar ook dat 'aandelen in de toekomst een stuk hoger zullen staan'. Dat is ook gewoon een voorspelling.
Dat klopt, een passieve belegger doet brede voorspellingen over de lange termijn over de markt als geheel. Maar hij zal niet nadenken over wat het effect zal zijn van Trump zijn tweets of wanneer hij best aankoopt of verkoopt op de korte termijn (= market timing).
dw schreef: ↑23 augustus 2018, 17:39 En ja, wie zijn assetallocatie dynamisch aanpast is inderdaad verstandig bezig met risico - maar is die nog 'echt' passief?

Aandelenkoersen kunnen crashen zonder failliet van het bedrijf in kwestie, maar inderdaad: die kans is miniem. Zelfs nog een marginaal beetje kleiner dan de kans dat de 26 bedrijven in mijn portefeuille failliet gaan. Desondanks beleg ik enkel met geld dat ik kan missen, omdat ik het werk van ondere Taleb gelezen heb ;)
Er zijn natuurlijk verschillende gradaties van passief maar het is niet zo dat een passieve belegger totaal geen trades mag doen of aanpassingen aan zijn strategie. Als je nood of vermogen om risico te nemen verandert, is het ook logisch dat je je asset allocatie aanpast.

Taleb, heb er al van gehoord. Is dat niet die kerel die al 8 jaar aan het voorspellen is dat de markt gaat crashen? Ooit zal hij wel eens gelijk krijgen.

dw
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer dw
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dw » 23 augustus 2018, 21:39

ignition schreef: ↑23 augustus 2018, 20:18 Taleb, heb er al van gehoord. Is dat niet die kerel die al 8 jaar aan het voorspellen is dat de markt gaat crashen? Ooit zal hij wel eens gelijk krijgen.
Kan zijn. Sinds hij beroemd is, is hij meer bezig met doemberichten en met online vetes uitvechten dan met nieuw academisch werk publiceren.

Dat doet echter niets af van zijn vroeger werk zoals Black Swan. Kort samengevat: klassieke risicomodellen, gebaseerd op normale verdelingen, onderschatten tail risk enorm. Daarmee bedoelt men de kans op catastrofale, compleet onverwachte gebeurtenissen zoals in 2008 of nog een pak erger.

Laat dat geen reden zijn om niet te beleggen, maar wees je er wel van bewust. De oude vuistregel "beleg enkel geld dat je kan missen" is in deze nog steeds waardevol.

dw
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer dw
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dw » 23 augustus 2018, 21:59

B7H4long schreef: ↑23 augustus 2018, 18:48 de diversificatie en de eigengereidheid van elke component een middel-of-the-road resultaat kan verwacht worden; en dit zowel voor actieve beleggers (fondsen+individuele aandelen) als passieve beleggers.

Maar dat is nu net hetgene waar ik het moeilijk mee heb: men blijft in dat model aannemen dat elke type asset een karakteristiek profiel (risico-rendementsverhouding) heeft, en dan men dat profiel kan afleiden uit historische data.

Dat is een enorme aanname. En dat is ok, want je kan niet beleggen zonder aannames te doen. Ik vind het persoonlijk echter een aanname die minstens even sterk is als de aanname die ik als actief aandelenbelegger doe (op lange termijn en gemiddeld gezien reflecteert de beurskoers de reële prestaties van een bedrijf).

Zeker geen kritiek op jouw beleggingsfilosofie, integendeel. Mijn enige punt is dat elke beleggingsfilosofie minstens enkele niet-bewijsbare aannames doet. Pas dus op met eerste stenen gooien (iets dat jij niet zozeer doet, maar pakweg ignition soms wel).

ignition
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ignition
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ignition » 23 augustus 2018, 22:14

dw schreef: ↑23 augustus 2018, 21:39
ignition schreef: ↑23 augustus 2018, 20:18 Taleb, heb er al van gehoord. Is dat niet die kerel die al 8 jaar aan het voorspellen is dat de markt gaat crashen? Ooit zal hij wel eens gelijk krijgen.
Kan zijn. Sinds hij beroemd is, is hij meer bezig met doemberichten en met online vetes uitvechten dan met nieuw academisch werk publiceren.

Dat doet echter niets af van zijn vroeger werk zoals Black Swan. Kort samengevat: klassieke risicomodellen, gebaseerd op normale verdelingen, onderschatten tail risk enorm. Daarmee bedoelt men de kans op catastrofale, compleet onverwachte gebeurtenissen zoals in 2008 of nog een pak erger.

Laat dat geen reden zijn om niet te beleggen, maar wees je er wel van bewust. De oude vuistregel "beleg enkel geld dat je kan missen" is in deze nog steeds waardevol.
Het probleem is dat het moeilijk is om je op deze ergste black swans voor te bereiden. Confiscatie van de Belgische overheid of een totale nucleaire oorlog zou bijvoorbeeld waarschijnlijk een total loss betekenen voor mijn aandelen. Maar hoe bescherm je jezelf daartegen?

platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 24 augustus 2018, 09:39

ignition schreef: ↑23 augustus 2018, 22:14
dw schreef: ↑23 augustus 2018, 21:39
Het probleem is dat het moeilijk is om je op deze ergste black swans voor te bereiden. Confiscatie van de Belgische overheid of een totale nucleaire oorlog zou bijvoorbeeld waarschijnlijk een total loss betekenen voor mijn aandelen. Maar hoe bescherm je jezelf daartegen?
Of dat de enige Black swans zijn het bovenstaande.
Bvb 40 j en in een rolstoel belanden , niet meer van de wereld zijn.
Wat dan met uw beleggingen.
Estate Guru believer.

ignition
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ignition
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ignition » 24 augustus 2018, 10:36

dw schreef: ↑23 augustus 2018, 21:59 Pas dus op met eerste stenen gooien (iets dat jij niet zozeer doet, maar pakweg ignition soms wel).
Wat bedoel je hier nu weer mee?
platin schreef: ↑24 augustus 2018, 09:39
ignition schreef: ↑23 augustus 2018, 22:14
Of dat de enige Black swans zijn het bovenstaande.
Bvb 40 j en in een rolstoel belanden , niet meer van de wereld zijn.
Wat dan met uw beleggingen.
Ik denk niet dat je beleggingen dan je grootste zorg zijn.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 24 augustus 2018, 12:58

dw schreef: ↑23 augustus 2018, 21:59 Maar dat is nu net hetgene waar ik het moeilijk mee heb: men blijft in dat model aannemen dat elke type asset een karakteristiek profiel (risico-rendementsverhouding) heeft, en dan men dat profiel kan afleiden uit historische data.

Dat is een enorme aanname. En dat is ok, want je kan niet beleggen zonder aannames te doen. Ik vind het persoonlijk echter een aanname die minstens even sterk is als de aanname die ik als actief aandelenbelegger doe (op lange termijn en gemiddeld gezien reflecteert de beurskoers de reële prestaties van een bedrijf).
Zelf denk ik dat de aannames die ik maak(te) in de samenstelling van mijn beleggingsportefeuille beperkt zijn.
Belangrijk voor mij zijn de fundamentele karakteristieken van de asset klassen.
Dmv van aandelen koop ik een deel van het kapitaal van een bedrijf en profiteer ik van de prestaties van het bedrijf.
De vrij verhandelbare aandelen waarin ik beleg worden op gereglementeerde beurzen verhandelt.

Met obligaties leen ik geld aan bedrijven dat ik samen met intrest later terug krijg.
Ook hier is er een markt waar obligaties volgens vraag en aanbod kunnen verhandeld worden.

Ik heb ook cash dat ik spaar op rekeningen waar ik overheidsbescherming heb.
Gebaseerd op deze inherent karakteristieken gebruik ik de aandelen voor de groei en obligaties en cash voor de stabiliteit in mijn portefeuille.

In het aandelengedeelte zou ik liefst in de breed mogelijke spreiding beleggen, daar ik geen aanname wil doen, en geen idee heb, wat in de toekomst het "best" zal presteren.

In het stabiele gedeelte is de focus op stabiliteit. Daarom dat ik mijn inleg in lange termijn obligaties, in junk aandelen en ook in bedrijfs-bonds beperk. Mijn voorkeur gaat naar intermediate overheidobligaties.
Omdat wisselkoersverschillen de stabiliteit aantasten beleg ik in Euro Obligaties of in obligaties gehedged naar de Euro.
Cash gebruik ik om ook spreiding te krijgen van mijn vast inkomen naar de kortere looptijd.

Deze respectievelijke verwachte groet en verwachte stabiliteit waren input bij het opstellen van mijn portefeuille.

Zijn er belangrijke aannames die ik hier nog zou moeten vermelden?

ivm Black Swans: Taleb haalde ergens een reeks principes aan voor een black-swan beveiligde wereld.
In zoverre waar ik zelf controle heb, heeft mijn portefeuille een reeks elementen ingebouwd die de hem beter bestand zouden moeten maken in tijden van onverwachte evenementen.

Er zijn vele assetklassen waar ik niet in beleg wegens hun strukturele kenmerken.
- Commodities: in tegenstellen tot de assetklassen hierboven hebben commodities geen inherent rendement. Met commodities hoopt men in de toekomst iemand te vinden die een "nood" heeft en een hogere prijs geeft dan diegene die je zelf betaalde. Ik hou niet van zulke speculatie
- Direct Vastgoed: zie ik eerder als een bijberoep, weinig liquide en moeliijk te spreiden.
- Bitcoins: waaw een nieuue betaalmogelijkheid.... helaas... je kan er niet mee betalen, er is geen onderliggende waarde, en de prijs is zuiver afhankelijk van speculatie.
- kunstwerken, postzegels, munten, bloembollen, klassieke autos, ..... vallen allemaal in de categorie dat men iemend moet vinden die er in de toekomst meer voor wil betalen. Dus nee.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

Owlus
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door Owlus » 25 augustus 2018, 22:07

Uiteindelijk is alles zuiver afhankelijk van speculatie.
Zelfs diegene die euro's in een zak steekt of door een bank laat bewaren, speculeert, op de euro.
Ook de manipulaties door de centrale planning zijn afhankelijk van speculatie - namelijk om dat de bestrijden. De bestaansreden van centrale monetaire planning is het bestrijden van speculanten.
Iedere spaarder (van eender wat) is dus eigenlijk "belegger", en het altijd aanwezige risico valt enkel te verkleinen door betere beslissingen te nemen, en rapper te zijn, dan anderen. En dat is de weg van het minste risico.
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf

Incremental
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door Incremental » 26 augustus 2018, 10:22

Verwijderd, weer een flater begaan en cijfers verwisseld.
Laatst gewijzigd door Incremental op 26 augustus 2018, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.

ignition
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ignition
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ignition » 26 augustus 2018, 11:51

Ik denk dat je weer verwisseld hebt. ;D

Incremental
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door Incremental » 26 augustus 2018, 12:10

Wauw, dit begint echt schaamtelijk te worden. Ik ga een nieuwe account moeten aanmaken.

anonymous8

• Citeer

Bericht door anonymous8 » 26 augustus 2018, 18:57

Beleggen zonder risico kan nog altijd tussen uw boterham.

omega6
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer omega6
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door omega6 » 26 augustus 2018, 22:57

annetje schreef: ↑20 augustus 2018, 20:27 Zit sinds een paar dagen met hetzelfde probleem... Een termijnrekening is vervallen.
'k Heb toen naar een Tak21 gekeken, maar dan moet je het geld wel minimaal 8 jaar en 1 dag vastzetten (om interessant te zijn). En dat is nu ook niet de bedoeling. Voorlopig staat het op een spaarboekje geparkeerd...
Annetje, wat is op dit moment de allocatie van je totale port? Daar moet je eerst naar kijken..

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » 27 augustus 2018, 10:35

Het grootste deel zijn momenteel nog spaarcenten en vastrentende producten (incl. termijnrekeningen).
Aandelen en fondsen zijn nog prematuur, maar het is wel de bedoeling om dit in de toekomst verder uit te bouwen.

Gesloten
  • Afdrukweergave

130 berichten
  • Pagina 7 van 9
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy