beleggen op je 90
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: beleggen op je 90
Is het belangrijk omdat te weten? De man is er niet meer......met al zijn goede en slechte eigenschappen.
Ik snap gewoon niet wat mensen bezielt om telkens terug te komen met andere nicks.Jozefien1969 schreef: ↑14 oktober 2020, 21:39
Is het belangrijk omdat te weten? De man is er niet meer......met al zijn goede en slechte eigenschappen.
+1(00000).
-
- Hero Member
- Contacteer:
Online is online en niet ''real life'' veel is niet echt, maar soms wel. Het is moeilijk om het kaf van het koren te scheiden. Maar er zijn ook ''online'' nog mensen die gewoon zichzelf zijn.
Niet beleggen met andermans geld! Als bomma naar het gok kantoor zou gaan zouden ze ook niet blij zijn.bartdekeyser schreef: ↑8 oktober 2020, 10:06 Mijn grootmoeder heeft recent haar huis verkocht en verblijft in het rustoord. Nu hebben de kinderen het plan opgevat haar bedrag te gaan beleggen voor 10 jaar.... Ik stel me daar ernstige vragen bij. Ik ken niets van beleggen en vraag me af of dit gezien haar leeftijd nog interessant is en vooral nu, midden in een crisis...
Iemand advies.