Beleggerscompetitie 2014 - ik ga voor top 10 plaats.
TIP
Re: Beleggerscompetitie 2014 - ik ga voor top 10 plaats.
Klopt, ik blijf lekker vanachter staan dankzij de daling van goud eind vorige week.
Degene die vandaag Thrombo in portefeuille hadden doen een deal
Ik heb hem zelf in portefeuille, maar niet in deze competitie er bij gezet, jammer
Degene die vandaag Thrombo in portefeuille hadden doen een deal

Ik heb hem zelf in portefeuille, maar niet in deze competitie er bij gezet, jammer
@stier : top 10 plaatsje zal precies niet voor dit jaar zijn.
Ondertussen enkele plaatsen opgeschoven sinds mijn vorige post.
Leuk zo dagelijks wat kunnen spelen op de beurs.
Goeie deals gedaan met Umicore en BMW en Braziliaanse beurs.
Ik mik nu toch op een plaatsje bij de eerste 2500
Ondertussen enkele plaatsen opgeschoven sinds mijn vorige post.
Leuk zo dagelijks wat kunnen spelen op de beurs.
Goeie deals gedaan met Umicore en BMW en Braziliaanse beurs.
Ik mik nu toch op een plaatsje bij de eerste 2500
Ik heb hier op dit forum meermaals gesteld dat mensen meer praten over hun winsten dan hun verlies. Ik ben ook maar een mens. Je zal me dit jaar weinig horen over de beleggerscompetitie.
Veel succes aan de anderen in de Spaargids.be league. Vorig jaar was ik 12de geëindigd. Mijn kansen zijn reeds verkeken om dit jaar op een noemenswaardige plaats te eindigen.
Veel succes aan de anderen in de Spaargids.be league. Vorig jaar was ik 12de geëindigd. Mijn kansen zijn reeds verkeken om dit jaar op een noemenswaardige plaats te eindigen.
Ge weet dat niet stier.
Ik zit nu zo goed door 3 lucky shot transacties in 2 weken tijd ergens in het begin van de competitie. Kan snel gaan.
Nu al een week zwaar ingezet op daling van de markt maar die stijgt -> van plaats 40 naar 120
In zo'n competitie draait het echt om geluk. Iedere dag gokken op een daling of een stijging, valt niet te voorspellen.
Ik zit nu zo goed door 3 lucky shot transacties in 2 weken tijd ergens in het begin van de competitie. Kan snel gaan.
Nu al een week zwaar ingezet op daling van de markt maar die stijgt -> van plaats 40 naar 120

In zo'n competitie draait het echt om geluk. Iedere dag gokken op een daling of een stijging, valt niet te voorspellen.
Sorry dat het niet zo spannend was dit jaar
ksta alleen op de finishfoto

ksta alleen op de finishfoto