Beleggingsfondsen voor 2020
TIP
Beleggingsfondsen voor 2020
Beste beleggers,
Ik ben een beginnend belegger en wil graag via MeDirect een tiental fondsen aankopen. Zijn er mensen met tips over fondsen voor 2020? Mijn risicoprofiel is evenwichtig-groeigericht.
Alvast bedankt.
Ik ben een beginnend belegger en wil graag via MeDirect een tiental fondsen aankopen. Zijn er mensen met tips over fondsen voor 2020? Mijn risicoprofiel is evenwichtig-groeigericht.
Alvast bedankt.
-
- Jr. Member
Re: Beleggingsfondsen voor 2020
bedoel je fondsen of trackers?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Jr. Member
Die kan natuurlijk maar één keer antwoorden omdat hij nieuw is. Wie heeft die stomme maatregel uitgevonden?
Trollen kun je niet weghouden met zo'n regeling. Zoals een rat, die kruipt door het kléinste gaatje!
Trollen kun je niet weghouden met zo'n regeling. Zoals een rat, die kruipt door het kléinste gaatje!
Kijk ev. hier eens : https://www.medirect.be/nl-be/beleggingsplan
Fondsen
Dit is mijn fondsenport, de meeste heb ik al jaren.
Heb ze allemaal bij medirect.
In 2019 heeft deze port mij bijna 40% opgeleverd.
Deze port blijf ik opbouwen, zoals je weet kan dat met schijfjes van 100 bij medirect.
Franklin US Opportunities A(acc)EUR
Fundsmith Equity Sicav R EUR Acc
Robeco Global Consumer Trends Eqs D €
Threadneedle (Lux) American 1E
Threadneedle (Lux) Eur Smlr Com 1E EUR
Heb ze allemaal bij medirect.
In 2019 heeft deze port mij bijna 40% opgeleverd.
Deze port blijf ik opbouwen, zoals je weet kan dat met schijfjes van 100 bij medirect.
Franklin US Opportunities A(acc)EUR
Fundsmith Equity Sicav R EUR Acc
Robeco Global Consumer Trends Eqs D €
Threadneedle (Lux) American 1E
Threadneedle (Lux) Eur Smlr Com 1E EUR
Bedankt!
De YTD van deze fondsen schommelt tussen 31% en 38%. Ben je in en uit deze fondsen gestapt tijdens het jaar? De andere manier om 40% winst te halen lijkt "creatieve boekhouding" .
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Zoals ik schreef is dit geen afgewerkte port, dus ja in 2019 heb ik verschillende transacties gedaan.