Beleggingsrekeningen bij rabo: hoe deleten
Beleggingsrekeningen bij rabo: hoe deleten
Ik vroeg dit ook al aan Rabo, doch kreeg een antwoord dat niet volledig was.
Heb diverse beleggingsrekeningen aangemaakt en ondertussen enkele terug verkocht. Hoe kan ik nu die beleggingsrekeningen met naam van het fonds enz. uit mijn lijst krijgen? (de verkochte staan toch op nul)
Tweede vraag is: Kan je de naam van een beleggingsrekening nog wijzigen... als beginneling maakte ik enkele fouten. Ik noemde de belegginsrekening bvb "Petercam" doch als ik openklik heb ik daar verkeerdelijk CP in ondergebracht.
Dank voor de mogelijke tips.
Heb diverse beleggingsrekeningen aangemaakt en ondertussen enkele terug verkocht. Hoe kan ik nu die beleggingsrekeningen met naam van het fonds enz. uit mijn lijst krijgen? (de verkochte staan toch op nul)
Tweede vraag is: Kan je de naam van een beleggingsrekening nog wijzigen... als beginneling maakte ik enkele fouten. Ik noemde de belegginsrekening bvb "Petercam" doch als ik openklik heb ik daar verkeerdelijk CP in ondergebracht.
Dank voor de mogelijke tips.
Re: Beleggingsrekeningen bij rabo: hoe deleten
Gewoon een mailtje schrijven naar Rabobank en vragen om deze te annuleren.
Deed ik ook onlangs, en ik heb zelfs nog enkele centen op mijn zichtrekening gestort gekregen, vanwege een afrondingsverschilletje dat was blijven openstaan.
Deed ik ook onlangs, en ik heb zelfs nog enkele centen op mijn zichtrekening gestort gekregen, vanwege een afrondingsverschilletje dat was blijven openstaan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het is eenvoudiger om bij Rabobank maar één effectenrekening te hebben en de indeling en opvolging van je fondsen op Morningstar te doen. Daar heb je alle vrijheid om portefeuilles aan te maken, te hernoemen, anders in te delen en te verwijderen.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Het is mogelijk om uw effectenrekening te verwijderen, maar u kan dit niet zelf doen via de de beveiligde website. U stuurt ons best een beveiligd berichtje, via uw persoonlijke rekeningen waar deze effectenrekening aan gekoppeld is, met de vraag om de effectenrekening af te sluiten. Wij maken dit vervolgens voor u in orde.
De benaming van een rekening kan u zelf eenvoudig aanpassen. Hiervoor dient u gewoon in te loggen op uw rekeningen met uw Digipass en vervolgens naar 'Beleggen / Uw effectenrekening / Benaming' te gaan waar u de naam van de rekening kan wijzigen.
De benaming van een rekening kan u zelf eenvoudig aanpassen. Hiervoor dient u gewoon in te loggen op uw rekeningen met uw Digipass en vervolgens naar 'Beleggen / Uw effectenrekening / Benaming' te gaan waar u de naam van de rekening kan wijzigen.