Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Beleggingsresultaten

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
34 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken - private banking
frank
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 459
Lid geworden op: 23 jun 2007
Contacteer:
Contacteer frank
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door frank » 29 april 2011, 09:39

robokat schreef:

- zeer defensief: 3,25% tot 5,50%
- defensief: 3,50% tot 6,75%
- dynamisch: 3,75% tot 7,50%
- zeer dynamisch: 4% tot 8%.

Zijn dit netto percentages, of moet de inflatie hier nog afgetrokken worden?
Omhoog

Gebruikersavatar
optibear
VIP member
VIP member
Berichten: 4166
Lid geworden op: 16 feb 2010
Contacteer:
Contacteer optibear
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door optibear » 29 april 2011, 09:57

Ik zit juist te denken aan een uitspraak van mijn moeder (ergens in de late jaren 90) die stelde dat als men een netto opbrengst heeft van 5 % , men tevreden mag zijn. Maar om nu alles in Ecopower te steken? ;) Los van inflatie, is dus een kasbon van 5% netto in haar ogen ook een goede belegging.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. ;)
Omhoog

Gebruikersavatar
phase
VIP member
VIP member
Berichten: 1047
Lid geworden op: 27 jan 2008
Contacteer:
Contacteer phase
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door phase » 29 april 2011, 10:14

robin hannelore schreef:70 % Carmignac P is voor mij veel te veel. Je nieuwe ontwerp op vlak van fondsen vind ik een stuk beter.

Het enige wat voor mij niet duidelijk is of je al je geld in fondsen belegd of je enkel nu spreekt over de afdeling fondsen? Ikzelf ben momenteel ook nog volop mijn portefeuille aan het uitdokteren maar momenteel tracht ik een evenwicht te vinden tussen defensief en agressief. En aandelenfondsen vallen in principe automatisch onder agressief, zelfs CP. Mijn beleggingshorizon is momenteel 2040 inzake fondsen.

Mijn situatie is momenteel 50 % cash, 30 % fondsen en dan nog 20 % Tak 21 en Ecopower. Ecopower valt onder de afdeling defensief. Maar momenteel nog volop alles aan het uitzoeken. Vandaar ook de grote hoeveelheid cash.
Bedankt voor de feedback, dit is inderdaad 'the grand total'. In the beginning, there was only cash. :) Ik spreek nu van een aantal jaren terug toen ik net begon met 'echt' te sparen. Enkele jaren heb ik alles cash aangehouden met hooguit een termijnrekening hier of daar. Op den duur besefte ik me dat de werkelijke waarde van dat geld nauwelijks toe nam, terwijl de groei voornamelijk kwam uit meer sparen. Toen Keytrade met hun toenmalige Fund Savings Plan (nu Fund Investment Plan) op de markt kwam, ben ik op de kar gesprongen, ik wou wel beleggen maar in stukjes en beetjes, de transactiekosten van de klassieke manier hielden mij dus tegen, tot dan. De onderliggende redenering op dat moment was "a little something on the side", dus vermits het om een klein bedrag ging heb ik mij eens goed laten gaan qua risico (emerging markets & commodities).

Begin vorig jaar had ik ook nog het merendeel in cash, ruwweg 75%, er gebeurde niet veel mee en ik zocht ook de gulden middenweg (tussen die combinatie cash met hoog risico fondsen). Op zoek naar een veilige haven met meer groei dan een spaarrekening of termijnrekening, heb ik dan structureel cash in Patrimoine geïnvesteerd (daarmee dat het nu zo vol steekt met CP). Mettertijd is mijn visie en doelstelling veranderd: Vroeger (tot vorig jaar) spaarde ik vooral geld op spaarrekeningen voor een huis te kopen, zoals elke modale Belg (maar dan eindig je ook als modale Belg). Intussen streef ik naar een portfolio dat op termijn voldoende critical mass haalt om van te leven terwijl het verder aangroeit. The end justifies the means. :)
Omhoog

Gebruikersavatar
optibear
VIP member
VIP member
Berichten: 4166
Lid geworden op: 16 feb 2010
Contacteer:
Contacteer optibear
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door optibear » 29 april 2011, 10:28

@ Phase: juist nog een spontane bedenking van mijzelf, gezien we min of meer tot dezelfde leefstijdscategorie behoren. (denk ik toch). Als je belegt op een termijn van 30 jaar, kan je eventueel wel een groot overwicht steken in fonden, dit is te verantwoorden. Of indien je weet dat je dit geld normaal nooit nodig hebt, maar je mag 1 ding nooit vergeten en dat is de maand " september 2008". Ik spreek niet zozeer in functie van je geld zelf maar in functie van je nachtrust. Ik geloof geen (robo)kat dat je als de beurs crasht zoals toen, dat je dit mentaal niet raakt. Mijn vader toen meegemaakt en ik weet genoeg!
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. ;)
Omhoog

Gebruikersavatar
phase
VIP member
VIP member
Berichten: 1047
Lid geworden op: 27 jan 2008
Contacteer:
Contacteer phase
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door phase » 29 april 2011, 10:48

Precies, je bent jong en je wil wat, and time is on your side. Als je toch risico wil nemen lijkt er mij geen beter moment dan wanneer je jong bent, om dit dan geleidelijk aan af te bouwen naarmate je ouder wordt (b.v.b. volgens de regel 100 - leeftijd = percentage dat je verantwoord in aandelen(fondsen) kan investeren). Trouwens, precies die kostbare nachtrust is de reden dat ik enkel in beleggingsfondsen zit, wegens de inherente spreiding die ze bieden en het feit dat je in principe rechtstreeks eigenaar bent van de onderliggende waarden waarin het fonds belegt. Het zal zeker even vies doen bij de volgende downer, maar ik probeer mijn denkwijze af te stemmen op de realiteit, en momenten van dalingen te bekijken als opportuniteiten om aan spotprijzen bij te kopen i.p.v. virtueel verlies. Voorlopig enkel nog maar een testritje Kaupthing+AGDL moeten ervaren, daar dacht ik echt dat alles weg was, dus ik heb zo iets van, de kans dat 1 van deze fondsen er helemaal onderuit zou gaan (buiten HiQ misschien) acht ik klein, en verlies is niets dat je niet kunt compenseren, with the right tools / alternatives. :)
Omhoog

Gebruikersavatar
optibear
VIP member
VIP member
Berichten: 4166
Lid geworden op: 16 feb 2010
Contacteer:
Contacteer optibear
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door optibear » 29 april 2011, 11:32

Interessante logica: als ik dus een portefeuile creeër met alle beleggingen op lange termijn (min 5 jaar) is de standaard 70/30. Ik zal het onthouden! Phase ;D

Voor geld minder dan 5 jaar heb ik momenteel de indruk dat de beste belegging een hoogrendementsspaarboekje bij DB en Rabobank is. Ik heb echt geen flauw benul van andere, deftige alternatieven. De meeste obligaties bieden op die termijn weinig echt meer aan, zeker indien je enig risico schuwt.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. ;)
Omhoog

Gebruikersavatar
insider
VIP member
VIP member
Berichten: 1886
Lid geworden op: 05 jan 2010
Contacteer:
Contacteer insider
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door insider » 29 april 2011, 11:33

robin hannelore schreef:@ Phase: juist nog een spontane bedenking van mijzelf, gezien we min of meer tot dezelfde leefstijdscategorie behoren. (denk ik toch). Als je belegt op een termijn van 30 jaar, kan je eventueel wel een groot overwicht steken in fonden, dit is te verantwoorden. Of indien je weet dat je dit geld normaal nooit nodig hebt, maar je mag 1 ding nooit vergeten en dat is de maand " september 2008". Ik spreek niet zozeer in functie van je geld zelf maar in functie van je nachtrust. Ik geloof geen (robo)kat dat je als de beurs crasht zoals toen, dat je dit mentaal niet raakt. Mijn vader toen meegemaakt en ik weet genoeg!
Inderdaad Robin als de beurs crasht dan heb ik ook slapeloze nachten .... maar als ze goed gaat .... het ik dat ook ;D
Omhoog

zoé
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 dec 2010
Contacteer:
Contacteer zoé
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door zoé » 29 april 2011, 12:23

insider schreef: Inderdaad Robin als de beurs crasht dan heb ik ook slapeloze nachten .... maar als ze goed gaat .... het ik dat ook ;D

+1
Omhoog

Gebruikersavatar
Spaarplan
VIP member
VIP member
Berichten: 1157
Lid geworden op: 26 dec 2010
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door Spaarplan » 29 april 2011, 16:43

insider schreef:
robin hannelore schreef:@ Phase: juist nog een spontane bedenking van mijzelf, gezien we min of meer tot dezelfde leefstijdscategorie behoren. (denk ik toch). Als je belegt op een termijn van 30 jaar, kan je eventueel wel een groot overwicht steken in fonden, dit is te verantwoorden. Of indien je weet dat je dit geld normaal nooit nodig hebt, maar je mag 1 ding nooit vergeten en dat is de maand " september 2008". Ik spreek niet zozeer in functie van je geld zelf maar in functie van je nachtrust. Ik geloof geen (robo)kat dat je als de beurs crasht zoals toen, dat je dit mentaal niet raakt. Mijn vader toen meegemaakt en ik weet genoeg!
Inderdaad Robin als de beurs crasht dan heb ik ook slapeloze nachten .... maar als ze goed gaat .... het ik dat ook ;D
Ik heb écht geen slapeloze nachten gehad in 2008/9, ik zat toen met een maximum verlies van 22 a 23% en dacht steeds dat het wel goed zou komen, gewoon in de markt blijven en wachten (ik ben 53 en heb al wat crisissen zien passeren)... hoe dom kan je (nog) zijn! Ik had veel geld kunnen verdienen: gewoon uit de markt stappen, de boel laten zakken en daarna terug instappen (ergens op het "nulpunt" - we doen niet aan market timing niwaar ;) ). Buy-and-hold maakt nog steeds een deel uit van mijn portfolio (al was het alleen maar omdat ik lui ben, ik ben ook veel en lang in het buitenland), maar wel een veel kleiner deel. Ik was bovendien toen over gediversifieerd, ik kon onmogelijk alles goed opvolgen en kort op de bal spelen. Ik heb intussen veel geleerd, dat hoop ik toch. Aanvaarden dat je fout zit is belangrijk bij beleggen (en onthouden dat de aandelenmarkten 70% van de tijd stijgen maar meestal sneller dalen dan stijgen).
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Omhoog

Gebruikersavatar
Spaarplan
VIP member
VIP member
Berichten: 1157
Lid geworden op: 26 dec 2010
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door Spaarplan » 29 april 2011, 17:11

robin hannelore schreef:70 % Carmignac P is voor mij veel te veel. Je nieuwe ontwerp op vlak van fondsen vind ik een stuk beter.

...

Mijn situatie is momenteel 50 % cash, 30 % fondsen en dan nog 20 % Tak 21 en Ecopower. Ecopower valt onder de afdeling defensief. Maar momenteel nog volop alles aan het uitzoeken. Vandaar ook de grote hoeveelheid cash.
70% in Carmignac P is inderdaad veel te veel. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie...

"50% cash", dat is nog meer dan mijn 43% momenteel. Ik blijf momenteel even aan de kant staan vanwege stijgen rente, einde QE2 en herpositionering van mijn portfolio.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Omhoog

Gebruikersavatar
Spaarplan
VIP member
VIP member
Berichten: 1157
Lid geworden op: 26 dec 2010
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door Spaarplan » 14 juni 2011, 00:25

Update 2010-2011.
Ik sluit het jaar een 14-tal dagen vroeger af wegens later geen tijd:
viewtopic.php?f=5&t=10524&p=87464#p87464" onclick="window.open(this.href);return false;

Dus netto: 2,89% sjaars
Brutto: iets meer dan 7%
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Omhoog

Gebruikersavatar
Spaarplan
VIP member
VIP member
Berichten: 1157
Lid geworden op: 26 dec 2010
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door Spaarplan » 23 juni 2012, 16:35

Ik sluit dit jaar één week vroeger af:

2006-2007 + 3.69% netto (groei 6,69%)
2007-2008 - 2.71% netto (groei 5,94)
2008-2009 - 4.43% netto (groei 3,36%)
2009-2010 + 13,97% netto (groei 33,31%)
2010-2011 + 4,95% netto (groei = 43,38%)
2011-2012 + 2,98% netto (groei = 53,61% sinds september 2006)

Huidige allocatie:

14% aandelen
7% commodities & vastgoed
8% goud & zilver
22% bonds
6% hedge funds
13% tak 21 en pensioensparen
30% cash

Netto niet vet, maar ik kan nog net de inflatie bijhouden.
Ik wens iedereen veel succes!
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Omhoog

Gebruikersavatar
Spruitekop
VIP member
VIP member
Berichten: 5965
Lid geworden op: 07 apr 2008
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door Spruitekop » 23 juni 2012, 17:18

inflatie bijhouden is goed hé spaarplan, da's tenslotte toch de doelstelling meen ik. Met het gespaarde kapitaal uw koopkracht proberen te behouden.
Omhoog

Gebruikersavatar
Spaarplan
VIP member
VIP member
Berichten: 1157
Lid geworden op: 26 dec 2010
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door Spaarplan » 23 juni 2012, 19:21

Een mens wil altijd meer maar ik vrees dat mijn dadendrang in de weg staat: http://www.marketwatch.com/lazyportfoli ... -portfolio" onclick="window.open(this.href);return false; ;)
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Omhoog

Gebruikersavatar
Spaarplan
VIP member
VIP member
Berichten: 1157
Lid geworden op: 26 dec 2010
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

Re: Beleggingsresultaten

  • Citeer

Bericht door Spaarplan » 27 juni 2013, 14:45

Ik sluit dit jaar weer af:
2006-2007 + 3.69% netto (groei 6,69%)
2007-2008 - 2.71% netto (groei 5,94)
2008-2009 - 4.43% netto (groei 3,36%)
2009-2010 + 13,97% netto (groei 33,31%)
2010-2011 + 4,95% netto (groei = 43,38%)
2011-2012 + 2,98% netto (groei = 53,61%)
2012-2013 -1,1% netto (groei = 56,89% sinds september 2006)

Huidige allocatie ongeveer (weinig verandering sinds 2012):
16% aandelen
7% commodities & vastgoed
7% goud & zilver
18% bonds
7% hedge funds
14% tak 21 en pensioensparen
31% cash

2012-2013 = Netto een verlies. :-X
Ik wens iedereen veel succes!
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Omhoog

Gesloten
  • Afdrukweergave

34 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende

Terug naar “Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy