Belfius app
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Belfius app
wat is er loos vandaag? Al mijn gedane winkeluitgaven vandaag zie ik niet verschijnen in de app. Het saldo staat wel juist..Normaal komt de uitgave er meteen op van zodra ik gepint heb maar vandaag dus niet?. Hoop dat het een tijdelijke bug is en niet dat ze dezelfde weg op gaan als Keytradebank
Re: Belfius app
Sommige payconiq verrichtingen gedaan op gisteren (zaterdag) kwamen gisteren niet in de app. Andere dan weer direct.
Flitsoverschrijving van een andere bank kwam direct aan maar "in behandeling" - net als een uitgaande overschrijving.
Vandaag alles in orde en ingehaald.
Ik vermoed dat het een tijdelijk en uitzonderlijk probleem was.
Hopelijk geven ze binnenkort, net als kbc, ook gratis instant overschrijvingen op een gratis rekening.
Dat hun betalingsverkeer ooit zo slecht zou worden als bij keytrade lijkt me onwaarschijnlijk.
Flitsoverschrijving van een andere bank kwam direct aan maar "in behandeling" - net als een uitgaande overschrijving.
Vandaag alles in orde en ingehaald.
Ik vermoed dat het een tijdelijk en uitzonderlijk probleem was.
Hopelijk geven ze binnenkort, net als kbc, ook gratis instant overschrijvingen op een gratis rekening.
Dat hun betalingsverkeer ooit zo slecht zou worden als bij keytrade lijkt me onwaarschijnlijk.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.