Belfius plan
TIP
Belfius plan
Deze maand staat bij Belfius het "Belfius plan" in de kijker. 5 dakfondsen met 5 verschillende verhoudingen tussen aandelen en obligaties. Als je deze maand nog intekent en het online doet, krijg je een grote korting op de instapkosten.
Dit lijkt me eerlijk gezegd wel een interessant fonds. Ik heb echter nog helemaal GEEN ervaring met beleggingen. Ik ben nog jong en ik wil er heel rustig aan mee in aanraking komen, met een klein bedrag (ongeveer 1000euro). Dit leek me een ideale belegging. Ik zou opteren voor een 50/50 aandelen obligaties.
Graag jullie mening over Belfius plan?
Dit lijkt me eerlijk gezegd wel een interessant fonds. Ik heb echter nog helemaal GEEN ervaring met beleggingen. Ik ben nog jong en ik wil er heel rustig aan mee in aanraking komen, met een klein bedrag (ongeveer 1000euro). Dit leek me een ideale belegging. Ik zou opteren voor een 50/50 aandelen obligaties.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Re: Belfius plan
Bij Keytrade, Binck en Rabo heb je meer keuze en betaal je 0% instapkosten.
Ik zou gezien dat alles, geen bank aanraden die instapkosten aanrekent, hoe laag ze ook zijn.
Ik zou gezien dat alles, geen bank aanraden die instapkosten aanrekent, hoe laag ze ook zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik zou graag bij Belfius willen blijven momenteel. Naar de toekomst toe wil ik dat wel herzien, maar momenteel toch liever niet.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
-
nicknamesucks
- Hero Member