Belfius Tariefwijzigingen vanaf 1 januari 2014
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Belfius Tariefwijzigingen vanaf 1 januari 2014
Vanaf 1 januari 2014 zijn er tariefwijzigingen voorzien op de rekeningen en betaalmiddelen, en sommige eraan verbonden diensten.
Met andere woorden dat Belfius bank wordt weer duurder want deze korting van 20 procent valt weg vanaf 1 januari 2014.
Als het gemiddelde saldo van de spaarrekeningen van alle houders en medehouders van een Classic-, Blue-, Red-, Gold- of
Platinum-zichtrekening over één kalenderjaar meer dan 10 000,00 EUR bedraagt (de berekening gebeurt op basis van de
spaarrekeningen die nog actief zijn op 31 december) wordt een korting van 20 % op het rekeningtarief voor het volgende jaar
toegekend (niet cumuleerbaar met andere kortingen).
Ik zou zeggen zoek goedkopere alternatieven het kan zelf gratis ook.
Met andere woorden dat Belfius bank wordt weer duurder want deze korting van 20 procent valt weg vanaf 1 januari 2014.
Als het gemiddelde saldo van de spaarrekeningen van alle houders en medehouders van een Classic-, Blue-, Red-, Gold- of
Platinum-zichtrekening over één kalenderjaar meer dan 10 000,00 EUR bedraagt (de berekening gebeurt op basis van de
spaarrekeningen die nog actief zijn op 31 december) wordt een korting van 20 % op het rekeningtarief voor het volgende jaar
toegekend (niet cumuleerbaar met andere kortingen).
Ik zou zeggen zoek goedkopere alternatieven het kan zelf gratis ook.
Re: Belfius Tariefwijzigingen vanaf 1 januari 2014
Kan je je bron vermelden? Ik heb hierover nog niets gezien...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
https://www.belfius.be/info/NL/UenWij/R ... index.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Vergelijk onder rubriek algemeen:
De tarieven en rentevoeten geldig tot en met 31/12/2013 en vanaf 1 januari 2014
Vergelijk onder rubriek algemeen:
De tarieven en rentevoeten geldig tot en met 31/12/2013 en vanaf 1 januari 2014
Bedankt, ik had erover gekeken:
Mijn bevindingen:
- Bij de White rekening moet je geen supplement meer betalen voor de 2de bankkaart. Die rekening kost dan effectief 1€/maand. Ook wordt deze rekening het eerste jaar gratis
- De prijzen van de overige rekeningen lijken mij op het eerste zicht nog dezelfde. Wel wordt idd de korting van 20% afgeschaft indien je minstens 10.000€ op je rekeningen hebt.
Het is vrij duidelijk dat ze meer White rekeningen willen (die korting van 20% gold trouwens niet voor White rekeningen). Voor de rest zie ik geen veranderingen.
Mijn bevindingen:
- Bij de White rekening moet je geen supplement meer betalen voor de 2de bankkaart. Die rekening kost dan effectief 1€/maand. Ook wordt deze rekening het eerste jaar gratis
- De prijzen van de overige rekeningen lijken mij op het eerste zicht nog dezelfde. Wel wordt idd de korting van 20% afgeschaft indien je minstens 10.000€ op je rekeningen hebt.
Het is vrij duidelijk dat ze meer White rekeningen willen (die korting van 20% gold trouwens niet voor White rekeningen). Voor de rest zie ik geen veranderingen.
Beetje tegenstrijdig héVaganzza schreef: - De prijzen van de overige rekeningen lijken mij op het eerste zicht nog dezelfde.
- Wel wordt idd de korting van 20% afgeschaft indien je minstens 10.000€ op je rekeningen hebt.

Heel verstandig van Belfius: zij verdienen meer en de Belgische klant is toch hondstrouw.
Laatst gewijzigd door Nete op 7 november 2013, 00:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als je korting wil kan je je nog steeds inschrijven op Arcopar-aandelen.Klanten die aandeelhouder zijn (inschrijving op Arcopar-deelbewijzen voor 73,50 EUR) krijgen een korting van 0,80 EUR op de
maandelijkse bijdrage voor de Blue-, Red-, Gold- en Platinum-rekeningen

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
https://www.spaargids.be/sparen/belfius ... ng-af.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Spruitekop schreef:Als je korting wil kan je je nog steeds inschrijven op Arcopar-aandelen.Klanten die aandeelhouder zijn (inschrijving op Arcopar-deelbewijzen voor 73,50 EUR) krijgen een korting van 0,80 EUR op de
Bijgevolg is elke arcoparaandeel daardoor nog minstens 0,00000000000000000000000000000000000001 euro waard gemiddeld en is het een middel om het arcoparaandeelhouderschap aan te moedigen.
Want niet elke arcoparaandeelhouder zal daarvan gebruik maken
Ik zou gerust wel willen inschrijven op groep Arco aandelen. Met mij zijn er wel andere zotten die dit ook zouden doen. Momenteel is het kapitaal niet opengesteld voor nieuwe vennoten.Spruitekop schreef:Als je korting wil kan je je nog steeds inschrijven op Arcopar-aandelen.Klanten die aandeelhouder zijn (inschrijving op Arcopar-deelbewijzen voor 73,50 EUR) krijgen een korting van 0,80 EUR op de
Ik heb een tijd terug aandelen Dexia gekocht met het dacht eens naar de algemene vergaderingen te gaan. Dat is er nooit van gekomen. In dezelfde gedachtelijn zou ik wel Arco vennoot willen worden.