belfius white & woonlening korting
TIP
belfius white & woonlening korting
ik zou willen overschakelen naar de goedkope belfius white zichtrekening (amper 12 euro per maand incl bankkaart en kredietkaart) in plaats van een gewone zichtrekening?
wat gebeurt dan met de korting die ik verkregen hebt voor mijn woonkrediet? ben ik die ook kwijt?
wat gebeurt dan met de korting die ik verkregen hebt voor mijn woonkrediet? ben ik die ook kwijt?
Re: belfius white & woonlening korting
Afhankelijk van welke korting je gekregen hebt, normaal is dit dat je loon moet gedomiciliëerd worden op een Belfius rekening.
Zal geen enkel invloed hebben voor je krediet
Zal geen enkel invloed hebben voor je krediet
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Meestal zijn die voorwaarden : loonstorting, brandverzekering en schuldsaldoverzekering.
Bij twijfel altijd even je akte nakijken.
Als Argenta-klant snap ik nog altijd niet dat mensen 12 euro voor een zichtrekening en kaarten wil betalen, maar soite...
Als Argenta-klant snap ik nog altijd niet dat mensen 12 euro voor een zichtrekening en kaarten wil betalen, maar soite...
@ Boogje
Als je een hypothecaire lening afsluit, moet je wel een zichtrekening hebben... Daar rekenen ze ook op met hun % die ze verlenen.
Als je een hypothecaire lening afsluit, moet je wel een zichtrekening hebben... Daar rekenen ze ook op met hun % die ze verlenen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ik wel,Boogje schreef:Meestal zijn die voorwaarden : loonstorting, brandverzekering en schuldsaldoverzekering.
zij leveren veel meer service, langere openingstijden, je kunt je vreemde munten wisselen, lagere woonkredieten, op lange termijn zal het toch zijn redenen hebben... . En zij gaan ook (moeten) buigen in de toekomst, Argenta rekent nog steeds het zegelrecht aan, db doet dit nog steeds niet... . Ik ben enkel nog met pensioensparen en autoverzekering bij Argenta, omdat ze hun spaarbeloftes ook niet zijn nagekomen indertijd.
-
christofgh
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik heb ook een white rekening aangemaakt, aangezien ik er een hypolening heb.
Nu probeer ik domicilieringen aan te maken, zodat alles gewoon kan doorbetaald worden maar dit lukt mij niet. Naar hun helpdesk gebeld en ze weten het ook niet. Hin informatikadienst ging het onderzoeken.
Zijn er nog mensen met hetzelde probleem?
Nu probeer ik domicilieringen aan te maken, zodat alles gewoon kan doorbetaald worden maar dit lukt mij niet. Naar hun helpdesk gebeld en ze weten het ook niet. Hin informatikadienst ging het onderzoeken.
Zijn er nog mensen met hetzelde probleem?
Net zoals boogje zegt.. kijk je akte na. 99% zeker dat al die voorwaarden er instaan. Nét als de renteverhoging wanneer je niet meer voldoet aan die voorwaarden. En meestal is dit loondomicilie maar op welk soort rekening staat er niet bij .. dus zal die white volstaan.
Volgens de site zou die 18€ per jaar kosten. Het gaat wel over een onlinerekening waarbij loketverrichtingen niet zijn toegestaan. Geld afhalen met bankkaart aan niet-belfius automaten kost je 0.5 €.
@fanvan goed bezig gij.. in die white is geen dienstverlening aan loket inbegrepen en moet je via internet werken... en jij komt hier net de uitstekende service prediken? Openingsuren hangt bij argenta af van de zelfstandige kantoorhouder. In sommige gemeenten zijn die juist veel ruimer dan belfius of andere grootbanken. Vreemde valuta wisselen?Aan woekerkoersen ja. Eerst bestellen en paar dagen later afhalen. Allemaal niet nodig want bij argenta zijn alle betalingen met maestro gratis en zijn de wisselkoersen veel voordeliger... been there done that
Hamburgerke op de luchthaven naar huis... deze kan met zijn kaart betalen.. andere vrienden moeten centjes tellen en komen niet toe of hebben te veel enz .... of moeten met een fortis/dexia kaart betalen waardoor hun burgerking dubbel zo duur wordt...
Voorbeeldje geld afhalen in bijv kroatie: kost bij belfius €2.5+1% van het opgenomen bedrag (fortis 0,30% van het bedrag + 2,86 EUR als behandelingskosten en 1.63% wisselkosten) . Dan heb ik liever een kaart zonder al die kosten en het gemak zoals hier in belgië en geen vreemde munten uit het kantoor.
Volgens de site zou die 18€ per jaar kosten. Het gaat wel over een onlinerekening waarbij loketverrichtingen niet zijn toegestaan. Geld afhalen met bankkaart aan niet-belfius automaten kost je 0.5 €.
@fanvan goed bezig gij.. in die white is geen dienstverlening aan loket inbegrepen en moet je via internet werken... en jij komt hier net de uitstekende service prediken? Openingsuren hangt bij argenta af van de zelfstandige kantoorhouder. In sommige gemeenten zijn die juist veel ruimer dan belfius of andere grootbanken. Vreemde valuta wisselen?Aan woekerkoersen ja. Eerst bestellen en paar dagen later afhalen. Allemaal niet nodig want bij argenta zijn alle betalingen met maestro gratis en zijn de wisselkoersen veel voordeliger... been there done that
Hamburgerke op de luchthaven naar huis... deze kan met zijn kaart betalen.. andere vrienden moeten centjes tellen en komen niet toe of hebben te veel enz .... of moeten met een fortis/dexia kaart betalen waardoor hun burgerking dubbel zo duur wordt...
Voorbeeldje geld afhalen in bijv kroatie: kost bij belfius €2.5+1% van het opgenomen bedrag (fortis 0,30% van het bedrag + 2,86 EUR als behandelingskosten en 1.63% wisselkosten) . Dan heb ik liever een kaart zonder al die kosten en het gemak zoals hier in belgië en geen vreemde munten uit het kantoor.