Belgacom in portefeuille ?
TIP
Re: Belgacom in portefeuille ?
Zeezout, hoeveel daling verwacht je?
Re: Belgacom in portefeuille ?
Daar is geen voorspelling over te maken. Politiek gegeven.chainy schreef:Zeezout, hoeveel daling verwacht je?
Ik hoop dat men het in één verlaging uitvoert met duidelijke communicatie dat het de bedoeling is om daarna terug langzaam omhoog te gaan en geen trapsgewijze verlaging ieder jaar een beetje minder à la mobistar.
Mist hele goede communicatie zou de koers wel eens snel omhoog kunnen gaan bij de dividendverlaging.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Re: Belgacom in portefeuille ?
Zeezout, akkoord maar ik zie voor de lange termijn echter geen groei en dat blijft toch een enorm nadeel.zeezout schreef:Mv Leroy legt mijn inziens de juiste prioriteiten
Vlaanderen en ja Belgacom is nu een vlaamser bedrijf dan Telenet
aanknopen met groei
het dividend éénmalig (fors) verlagen en daarna terug jaarlijks verhogen is de juiste keuze.
eens dat achter de rug ga ik ze zeker van nabij opvolgen, dividendverlaging kan een koopmoment worden.
Naar balans, cash flow enz... is Belgacom een sterk bedrijf.
Ik heb alvast geen interesse meer in telecombedrijven.
Re: Belgacom in portefeuille ?
terug groei vinden wordt de uitdaging voor het management.
Onmogelijk is dat niet zie Telenet, Telenor, evident wordt het niet.
heb ze nog niet maar volg ze wel terug op.
Onmogelijk is dat niet zie Telenet, Telenor, evident wordt het niet.
heb ze nog niet maar volg ze wel terug op.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Re: Belgacom in portefeuille ?
nog iemand die Belgacom volgt ?
volgens mij zou dit het aandeel kunnen worden van 2014!!
heb deze enkele maand geleden gekocht aan 17,60€ en sinds de intrede van mevr. Leroy is het aandeel niet meer gezakt!!
bovendien enkele goede adviezen gekregen de laatste weken
watch and see!!
volgens mij zou dit het aandeel kunnen worden van 2014!!
heb deze enkele maand geleden gekocht aan 17,60€ en sinds de intrede van mevr. Leroy is het aandeel niet meer gezakt!!
bovendien enkele goede adviezen gekregen de laatste weken
watch and see!!
Re: Belgacom in portefeuille ?
Mevr. Leroy is een godsgeschenk voor Belgacom en zal klanten terugwinnen van Telenet.
Re: Belgacom in portefeuille ?
zeker nu dat Telenet niet meer met zijn corebusiness bezig is : opkopen van VIER of zelf een tvzender beginnen > alleen maar om meer monopolie te verwerven en prijzen te kunnen opslaan!!
Re: Belgacom in portefeuille ?
ja, van een vrouw kan je toch vuurwerk verwachten héZeus schreef:Mevr. Leroy is een godsgeschenk voor Belgacom en zal klanten terugwinnen van Telenet.
Re: Belgacom in portefeuille ?
Ik heb Belgacom bijna een jaar in bezit. Allez, een klein deel toch.fwybo schreef:nog iemand die Belgacom volgt ?
volgens mij zou dit het aandeel kunnen worden van 2014!!
heb deze enkele maand geleden gekocht aan 17,60€ en sinds de intrede van mevr. Leroy is het aandeel niet meer gezakt!!
bovendien enkele goede adviezen gekregen de laatste weken
watch and see!!
Mijn ThromboGenics verkocht en gekozen voor het mooie dividend van Belgacom.
Mijn Carmignac Patrimoine heb ik onlangs ook verkocht en GIMV in de plaats gekocht. Ook een stabiel aandeel en aantrekkelijk dividend.
Zit nog te wachten op een uitbraak van Tigenix (voorlopig 20%winst) om ook deze om te zetten naar een dividendaandeel.
Re: Belgacom in portefeuille ?
met de introductie van 4G zal Belgacom blijven doorstijgen.... 
Re: Belgacom in portefeuille ?
en heb ik gelijk of heb ik gelijk, Belgacom blijft iedere dag doorstijgen!! 
Re: Belgacom in portefeuille ?
sterke communicatie van de nieuwe cEO
eerst melden dat dividend niet heilig is en nu melden dat het volgend jaar zal dalen tot 1,5 euro.
Koers is er ongeschonden uitgekomen. Als ze in de komende jaren dividend dan terug verhoogt naar 1,55 enz... wordt het terug een sexy aandeel.
Hadden ze vandaag een tik gekregen had Zeezout ze al gekocht, nu is het wachten op een algemene correctie om ze goedkoper in te slaan. Ook bpost lijkt me nu de beurs stilaan duurder wordt een mogelijkheid als alternatief voor de spaarboek
eerst melden dat dividend niet heilig is en nu melden dat het volgend jaar zal dalen tot 1,5 euro.
Koers is er ongeschonden uitgekomen. Als ze in de komende jaren dividend dan terug verhoogt naar 1,55 enz... wordt het terug een sexy aandeel.
Hadden ze vandaag een tik gekregen had Zeezout ze al gekocht, nu is het wachten op een algemene correctie om ze goedkoper in te slaan. Ook bpost lijkt me nu de beurs stilaan duurder wordt een mogelijkheid als alternatief voor de spaarboek
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Re: Belgacom in portefeuille ?
Free cash flow daalt jaar na jaar. Rekening houdend met investeringen die Belgacom zal moeten doen, waarom verwacht je dat ze het dividend jaarlijks zullen verhogen, zeezout?
Re: Belgacom in portefeuille ?
ik verwacht dat niet maar Als het hun lukt wordt het terug een sexy aandeel.
Onmogelijk lijkt het me niet, Telenet is momenteel oppermachtig in VL maar op een paar jaar kan dat keren.
of dat zal gebeuren ?
Onmogelijk lijkt het me niet, Telenet is momenteel oppermachtig in VL maar op een paar jaar kan dat keren.
of dat zal gebeuren ?
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Re: Belgacom in portefeuille ?
Ik denk dat je voor een structureel stijgend dividend elders moet zijn, maar ik vermoed dat je al genoeg bevaks en holdings hebt. Idd benieuwd of Belgacom de stijd kan aangaan met Telenet. Ik heb beide gehad, maar vind de diensten van Telenet toch merkelijk beter. Belgacom zal een versnelling hoger moeten schakelen.

