Belgisch munthuis:aanbod 5 frank stuk 1832
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Belgisch munthuis:aanbod 5 frank stuk 1832
Zijn er nog mensen die vandaag een brief hebben gekregen vh munthuis? Het betreft een aanbod tot aankoop van een replica van een 5 frank stuk van 1832 met Koning Leopold erop. De oplage zou beperkt zijn tot 5.000. Ben ik echt van de 'gelukkigen' die van dit aanbod kan genieten of kreeg iedereen zo een brief? Iemand die vroeger reeds is in gegaan op dergelijk aanbod van het Belgische Munthuis?
Re: Belgisch munthuis:aanbod 5 frank stuk 1832
dat is het rare : er staat geen adres op, enkel 'bericht aan de bevolking'?'Yaris schreef:Ik heb geen brief gekregen. Maakt het trouwens iets uit of veel of weinig mensen die brief hebben gekregen? Op een of andere manier ben jij in hun adressenbestand terecht gekomen en daardoor sturen ze jou nu een brief. Dat noemen ze marketing. Niet iedereen die die brief krijgt zal op het aanbod ingaan.

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ief schreef:dat is het rare : er staat geen adres op, enkel 'bericht aan de bevolking'?'Yaris schreef:Ik heb geen brief gekregen. Maakt het trouwens iets uit of veel of weinig mensen die brief hebben gekregen? Op een of andere manier ben jij in hun adressenbestand terecht gekomen en daardoor sturen ze jou nu een brief. Dat noemen ze marketing. Niet iedereen die die brief krijgt zal op het aanbod ingaan.
dan heeft de postbode in iedere brievenbus zo een enveloppe gestoken.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Dan kan je je de vraag stellen wat de winstmarge is als je de kostprijs van de metalen moet rekenen, productiekost, kosten voor marketing (drukken blaadjes, bedeling, ...) vooral omdat deze kost moet verdeeld worden over 5000 muntjes.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
ter info : de munten zelf kosten 9.95 euro(normaal 29.95 volgens de brief) +3.95 euro verzendingskostenSpruitekop schreef:Dan kan je je de vraag stellen wat de winstmarge is als je de kostprijs van de metalen moet rekenen, productiekost, kosten voor marketing (drukken blaadjes, bedeling, ...) vooral omdat deze kost moet verdeeld worden over 5000 muntjes.
"Het Belgisch Munthuis", "Officiële Replica", "zwaar verzilverd"...
M'n eerste idee: zal wel een Hollandse firma achter zitten.
Even zoeken en... zie op LinkedIn onder 'mczwart'...
M'n eerste idee: zal wel een Hollandse firma achter zitten.
Even zoeken en... zie op LinkedIn onder 'mczwart'...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Metaal: Zwaar verzilverd
Mooie omschrijving, wat is het zilvergehalte? Ik begrijp dat het hem hier vnl. om de verzamelwaarde gaat maar toch.
Ze hadden beter een volledig zilveren munt geslagen.
Mooie omschrijving, wat is het zilvergehalte? Ik begrijp dat het hem hier vnl. om de verzamelwaarde gaat maar toch.
Ze hadden beter een volledig zilveren munt geslagen.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Nou zeg, ben jij even een bofkont dat je een replica van een munt kan/mag kopen 

Was "Het Belgisch Munthuis" niet gewoon een prive bedrijf dat zich voordoet als een of andere officiele instantie? O.a. door gebruik van ronkende zinnen als "bericht aan de bevolking"?
Ik geloof dat daar in het nieuws van enkele jaren geleden al eens een item over was, conclusie was toen dat dit niet illegaal was, maar wel erg bedenkelijk, op het randje van het bedriegelijke. Mensen kopen gewoon een munt die in grondstoffen zijn prijs niet waard is, je kunt de munt (uiteraard}) niet gebruiken als betaalmiddel, en ook de waarde ervan voor verzamelaars is nihil. Waarom zou je dan zoiets kopen?
Ik geloof dat daar in het nieuws van enkele jaren geleden al eens een item over was, conclusie was toen dat dit niet illegaal was, maar wel erg bedenkelijk, op het randje van het bedriegelijke. Mensen kopen gewoon een munt die in grondstoffen zijn prijs niet waard is, je kunt de munt (uiteraard}) niet gebruiken als betaalmiddel, en ook de waarde ervan voor verzamelaars is nihil. Waarom zou je dan zoiets kopen?
Gelukkig schrijf je "gelukkigen" tussen aanhalingstekens. Potientieel slachtoffer lijkt me een toepasselijkere term.Ief schreef:(...)Ben ik echt van de 'gelukkigen' die van dit aanbod kan genieten of kreeg iedereen zo een brief? Iemand die vroeger reeds is in gegaan op dergelijk aanbod van het Belgische Munthuis?
http://www.onlinebroker-reviews.com/opl ... SR7pGfjHzw" onclick="window.open(this.href);return false;
conclusie: bedrog!
conclusie: bedrog!
ben ook uitverkoren !
was niet op naam, gewoon 5000 gelukkigen + een paar extra voor het geval niet iedereen hierop ingaat
was niet op naam, gewoon 5000 gelukkigen + een paar extra voor het geval niet iedereen hierop ingaat

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Even nog 'n artikel meegeven over de uitzonderlijke aanbiedingen van het munthuis.
Een vergelijkbare maar authentieke 5 Frank munt uit 1872 (Leopold II) kan je kopen voor €20 of minder. Het is een zilveren munt (90% Ag) van 25 gram met een diameter van 37mm. Voor een authentiek exemplaar uit 1832 zal je wel veel dieper in de buidel moeten tasten.
Vind je €20 te duur, ga dan voor een authentiek 5 frank stuk uit 1931 of daaromtrent. Het is een nikkel munt van 31 mm diameter, vlot te koop op e-Bay. Met wat geluk tik je er één op de kop voor 1 euro.
Vind je €20 te duur, ga dan voor een authentiek 5 frank stuk uit 1931 of daaromtrent. Het is een nikkel munt van 31 mm diameter, vlot te koop op e-Bay. Met wat geluk tik je er één op de kop voor 1 euro.