Belgische vergelijkingsite voor brandstofprijzen?
Belgische vergelijkingsite voor brandstofprijzen?
Bestaat er een goeie Belgische website waarop je de dagprijzen van autobrandstof kan vergelijken adhv de postcode?
Een paar jaar gedelen vond je die zo, maar tegenwoordig zijn het enkel NL websites: geen interesse hiervoor in VL?
Een paar jaar gedelen vond je die zo, maar tegenwoordig zijn het enkel NL websites: geen interesse hiervoor in VL?
Re: Belgische vergelijkingsite voor brandstofprijzen?
Na 3 seconden googelen gevonden: https://carbu.com/belgie//index.php/bes ... elgie/BE/0 (klik op de provincies voor een lijst van de gemeentes en klik op de gemeentes voor de tankstations).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Vroeger had ik die app op mijn telefoon. Als ik moest tanken dan keek ik waar ik passeerde en waar de benzine het goedkoopst was. Soms moest ik daarvoor 500m omrijden.
Ik ben gestopt want die 0,10 euro die je bespaart, want zoveel is het maar. Vervalt in het niets van zodra je een ommetje maakt van al was het maar 500m.
1 week geleden verzonden via de postduif
Ik ben gestopt want die 0,10 euro die je bespaart, want zoveel is het maar. Vervalt in het niets van zodra je een ommetje maakt van al was het maar 500m.
1 week geleden verzonden via de postduif
De laatste tijd rijd ik veel minder dan vroeger, maar ik ga toch nog regelmatig eens kijken op die website.
Vooral dan als ik ergens heen moet waar ik zelden kom. Voor de tankstations in mijn buurt, weet ik al lang waar ik best ga tanken.
Het maakt misschien niet veel verschil, maar alle beetjes helpen. Maar er speciaal een omweg voor maken, doe ik niet.
Vooral dan als ik ergens heen moet waar ik zelden kom. Voor de tankstations in mijn buurt, weet ik al lang waar ik best ga tanken.
Het maakt misschien niet veel verschil, maar alle beetjes helpen. Maar er speciaal een omweg voor maken, doe ik niet.