Beltijd voor inschakelen voicemail aanpassen
Ik zat hier te zoeken achter het topic over het verlengen van de rinkeltijd vooraleer de voicemail ingeschakeld wordt, maar het zat verschuild in een ander topic.
Omdat het mijns inziens een belangrijke besparingstip is (je krijgt namelijk niet de hele tijd iedereen op je voicemail en je moet dus niet iedereen beginnen terugbellen), hier nog eens de belangrijkste info:
Hoe je die beltijd kan verlengen is ooit ter sprake gekomen op radio 1.
Het blijkt wel niet altijd te werken met prepaid kaarten !
Toets de code van jouw provider in, op dezelfde manier zoals je een telefoonnummer zou intoetsen.
Proximus: **61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30#
Base: **61*+32486191933**30# of *61*+32486191933**30#
Mobistar: **61*5555**30#
Telenet: **61*5555**30#
Daarna moet je op verzenden of op de groene knop van je gsm drukken.
Opgelet: deze nummers gelden alleen voor wie met een abonnement werkt. Bij prepaid-kaarten werken de codes niet (altijd) en kan je de rinkeltijd dus niet aanpassen!
PS: Het getal 30 voor het laatste hekje is de beltijd in seconden. Je kan die in stappen van 5 seconden instellen. Geldige waarden zijn dus: 5,10,15,20,25 en 30.
Omdat het mijns inziens een belangrijke besparingstip is (je krijgt namelijk niet de hele tijd iedereen op je voicemail en je moet dus niet iedereen beginnen terugbellen), hier nog eens de belangrijkste info:
Hoe je die beltijd kan verlengen is ooit ter sprake gekomen op radio 1.
Het blijkt wel niet altijd te werken met prepaid kaarten !
Toets de code van jouw provider in, op dezelfde manier zoals je een telefoonnummer zou intoetsen.
Proximus: **61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30#
Base: **61*+32486191933**30# of *61*+32486191933**30#
Mobistar: **61*5555**30#
Telenet: **61*5555**30#
Daarna moet je op verzenden of op de groene knop van je gsm drukken.
Opgelet: deze nummers gelden alleen voor wie met een abonnement werkt. Bij prepaid-kaarten werken de codes niet (altijd) en kan je de rinkeltijd dus niet aanpassen!
PS: Het getal 30 voor het laatste hekje is de beltijd in seconden. Je kan die in stappen van 5 seconden instellen. Geldige waarden zijn dus: 5,10,15,20,25 en 30.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik heb da geprobeerd met mobistar, maar werkt niet,
ik kreeg een fout
ik kreeg een fout
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Beltijd voor inschakelen voicemail aanpassen
Proximus en carrefour mobile werkt alvast wel.
Je kan de +32 ook vervangen door 0.
Je kan de +32 ook vervangen door 0.
Heb je pre-paid?christofgh schreef:Ik heb da geprobeerd met mobistar, maar werkt niet,
ik kreeg een fout
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Abo via mijn werk
Dan zou dat toch moeten werken, vreemd. Iemand anders die mobistar heeft bij wie het wel gelukt is?christofgh schreef:Abo via mijn werk
Ik heb deze van mij volledig uitgeschakeld,geen gezever meer en geen onkosten meer voor anderen,
je hebt tenminste tijd voor op te nemen,
je hebt tenminste tijd voor op te nemen,
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik heb bij mij ook de voicemail uitgeschakeld: je kan bij de gemiste oproepen eveneens zien wie je gebeld heeft. Sommige operatoren maken het je moeilijk om je voicemail uit te schakelen, neem dan contact op met de klantendienst en zeg dat je bij de concurrentie gaat waar het wel kan: in mijn geval ging het toen plotseling wel. 

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
**61*+32486191933**30# (bij Base) lukt bij wel wel met 'n prepaid-kaart. Bedankt Maarten !!
Weet iemand hoe je de beltijd kan verlengen bij Carrefour Mobile ?
Ik had het eens geprobeerd met de codes voor Base, maar het is me niet gelukt.
Laatst gewijzigd door Stier op 8 juni 2012, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb prepaid bij mobistar maar het werkt niet
@Christoph
probeer eens **61*+32495955555**30#
@Christoph
probeer eens **61*+32495955555**30#
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb ook een abo via het werk. Mijn poging werd niet toegelaten door het netwerk. Ik weet wel dat alle opties die ik wil toevoegen of verwijderen ik via de werkgever of via proximus in mijn geval moet gaan. Het abo staat op naam van de werkgever die doorfactureert naar mij. Waarschijnlijk is dat de reden dat ikzelf geen wijzigingen kan aanbrengen.christofgh schreef:Abo via mijn werk
bij mij hetzelfde. ik heb geen voicemail en kan dat ook niet activeren, denk ik toch. vanalles al geprobeert. vind dat eigenlijk niet zo erg. geen voicemail. als ze u echt nodig hebben, bellen ze wel zelf terug
Mobistar pré-paid is niet te veranderen.
Ze presenteren als het als een gratis "dienst" maar als je vraagt die gratis "dienst" uit te schakelen willen ze dat niet doen.
Ik zit nog met 80 Euro op mijn kaart en als ik verander dan ben ik alles kwijt.
Europa zou beter daar een keer voor zorgen dan in de plaats de kosten te verminderen als je vanuit Zimbawe belt.
Ze presenteren als het als een gratis "dienst" maar als je vraagt die gratis "dienst" uit te schakelen willen ze dat niet doen.
Ik zit nog met 80 Euro op mijn kaart en als ik verander dan ben ik alles kwijt.
Europa zou beter daar een keer voor zorgen dan in de plaats de kosten te verminderen als je vanuit Zimbawe belt.
Nochtans werkt het perfect, ik heb een jaar carrefour mobile gehad en bij mij werkte het perfect met de code van base.Stier schreef:Weet iemand hoe je de beltijd kan verlengen bij Carrefour Mobile ?
Laatst gewijzigd door Maarten op 24 juni 2012, 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb momenteel ook een abonnement bij proximus via mijn werk en bij mij werkt het perfect!OpelZafira schreef:
Ik heb ook een abo via het werk. Mijn poging werd niet toegelaten door het netwerk. Ik weet wel dat alle opties die ik wil toevoegen of verwijderen ik via de werkgever of via proximus in mijn geval moet gaan. Het abo staat op naam van de werkgever die doorfactureert naar mij. Waarschijnlijk is dat de reden dat ikzelf geen wijzigingen kan aanbrengen.