Beobank niet mogelijk de verrichting te beveiligen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
anonymous
Beobank niet mogelijk de verrichting te beveiligen
Hallo,
Ik moet een factuur betalen en die wil ik betalen via mobile app.
Ik krijg de melding: niet mogelijk de verrichting te beveiligen
Wat is dat nou weer?
Ik moet een factuur betalen en die wil ik betalen via mobile app.
Ik krijg de melding: niet mogelijk de verrichting te beveiligen
Wat is dat nou weer?
Re: Beobank niet mogelijk de verrichting te beveiligen
Dat de betalingsverwerker van de ontvangende partij de bijkomende authenticatielaag van Beobank niet ondersteunt. Niks aan te doen, denk ik.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Beobank niet mogelijk de verrichting te beveiligen
Uw online bezoek aan Beobank beveiligen :
https://www.beobank.be/nl/particulier/v ... id-privacy
Ik gok erop dat één van die stappen een error zal gegeven hebben om één of andere reden.
Firewall, SSL, ....
Gebruik je de app voor de eerste keer ? Misschien ligt het dan aan één van de instellingen van je GSM.
Gebruik je hem vaak en geeft het anders nooit problemen : dan is het misschien iets tijdelijk en voorbijgaand ?
Als het aan een fout in de software van je toestel zou liggen : toestel uit- en weer aanzetten.
De laatste tijd krijg ik vaak bij bv ING of Belfius dat de app tijdelijk niet beschikbaar is of een soortgelijke error.
Daar raak ik dan alleen vanaf door mijn toestel te herstarten.
https://www.beobank.be/nl/particulier/v ... id-privacy
Ik gok erop dat één van die stappen een error zal gegeven hebben om één of andere reden.
Firewall, SSL, ....
Gebruik je de app voor de eerste keer ? Misschien ligt het dan aan één van de instellingen van je GSM.
Gebruik je hem vaak en geeft het anders nooit problemen : dan is het misschien iets tijdelijk en voorbijgaand ?
Als het aan een fout in de software van je toestel zou liggen : toestel uit- en weer aanzetten.
De laatste tijd krijg ik vaak bij bv ING of Belfius dat de app tijdelijk niet beschikbaar is of een soortgelijke error.
Daar raak ik dan alleen vanaf door mijn toestel te herstarten.