Beobank Q8 World Mastercard
Beobank Q8 World Mastercard
Wat denken jullie over deze mastercard die recent gelanceerd is? De jaarlijkse bijdrage is 5 euro.
Deze kaart heeft recht op: -2% korting bij Q8 in België (brandstof + shop), en de eerste 3 maanden zelfs 4% korting.
-2% korting bij Q8Mazout
-1% korting op uw andere aankopen waar ook ter wereld
-Exclusief verzekeringspakket
Geld dit ook voor de onbemande q8 easy stations??
Iemand al deze kaart aangevraagd?
Deze kaart heeft recht op: -2% korting bij Q8 in België (brandstof + shop), en de eerste 3 maanden zelfs 4% korting.
-2% korting bij Q8Mazout
-1% korting op uw andere aankopen waar ook ter wereld
-Exclusief verzekeringspakket
Geld dit ook voor de onbemande q8 easy stations??
Iemand al deze kaart aangevraagd?
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Beobank Q8 World Mastercard
Alle Q8 stations.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Na 2 volle tankbeurten al terugverdiend.
Als je nu al bij Q8 tank lijkt de kaart me wel goed. Anders niet hoor. Als je de prijzen van Q8 met andere tankstations vergelijkt,....
Gewoon eerst eens kijken welke de prijzen zijn bij jou in de buurt. Dan kan je zien of je beter af bent met Q8 + korting.
Vroeger ging ik altijd bij ESSO tanken, tot er tegenover een DATS station kwam. De prijs van ESSO is toen naar beneden geschoten, maar nog steeds een stuk hoger dan bij DATS. De andere stations in de ruime omtrek komen ook niet aan de prijs van DATS. Ze komen wel in de buurt maar als ik bij DATS ga tanken weet ik dat er niemand onder (kan) gaat.
Gewoon eerst eens kijken welke de prijzen zijn bij jou in de buurt. Dan kan je zien of je beter af bent met Q8 + korting.
Vroeger ging ik altijd bij ESSO tanken, tot er tegenover een DATS station kwam. De prijs van ESSO is toen naar beneden geschoten, maar nog steeds een stuk hoger dan bij DATS. De andere stations in de ruime omtrek komen ook niet aan de prijs van DATS. Ze komen wel in de buurt maar als ik bij DATS ga tanken weet ik dat er niemand onder (kan) gaat.
De Q8 easy stations volgen normaal wel de prijsbrekers. Althans toch in mijn buurt.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Goedkoop tanken bij Q8 kan ook via wire-less. Zo doe ik het.
2,5 cent korting/liter op de geafficheerde prijs.
http://www.wire-less.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
2,5 cent korting/liter op de geafficheerde prijs.
http://www.wire-less.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Werkt die laatste wel bij Q8 Easy?
Ik tank momenteel aan een korting van 16,7 cent/liter zonder extra korting die ik bv met deze MC wel nog extra kan verkrijgen...De korting bedraagt 0.025 euro/liter op de pompprijs (voor alle soorten benzine en diesel). Dat betekent tot meer dan 0.0744 euro op de officiële prijs.
16,7 cent/liter korting?
Hoe doe je dat?
En ja die kaart werkt ook bij Q8 easy.
Hoe doe je dat?
En ja die kaart werkt ook bij Q8 easy.
Er zijn een aantal gekende "tankstationstraten" waar ze elkaar zodanig concurreren dat de prijzen zo diep zakken. Een gekend voorbeeld is rond de Makro in Deurne.
Op http://www.brandstofprijzen.be" onclick="window.open(this.href);return false; kan je trouwens in jouw buurt kijken naar de prijzen. Let wel: niet alle tankstations zijn steeds up to date na een prijsverandering (als niemand ze dan toevoegd, staat er ook geen prijs bij...). Maar de meeste worden aangevuld.
Wat ik me wel afvraag bij die kaart van Wire-Less: krijg je sowiezo die 2,5 cent/liter of is er een minimumprijs dat je moet betalen. Ik heb dat toch al bij andere kaarten gezien dat ze bv max. 12 cent korting geven. Tank je aan een lagere prijs dan krijg je de korting niet....
Op http://www.brandstofprijzen.be" onclick="window.open(this.href);return false; kan je trouwens in jouw buurt kijken naar de prijzen. Let wel: niet alle tankstations zijn steeds up to date na een prijsverandering (als niemand ze dan toevoegd, staat er ook geen prijs bij...). Maar de meeste worden aangevuld.
Wat ik me wel afvraag bij die kaart van Wire-Less: krijg je sowiezo die 2,5 cent/liter of is er een minimumprijs dat je moet betalen. Ik heb dat toch al bij andere kaarten gezien dat ze bv max. 12 cent korting geven. Tank je aan een lagere prijs dan krijg je de korting niet....
Ah, je bedoelt de korting die je krijgt aan de pomp.
Inderdaad, die 2,5 cent komt daar altijd nog eens bovenop.
Zeer interessant dus als je in een gebied woont met grote concurrentie.
En daarbovenop ook nog eens de Plus-punten.
Een tijdje geleden gaven ze voor één dag 20cent/liter. Ik kreeg daar nog eens 2,5 cent er bovenop.
Inderdaad, die 2,5 cent komt daar altijd nog eens bovenop.
Zeer interessant dus als je in een gebied woont met grote concurrentie.
En daarbovenop ook nog eens de Plus-punten.
Een tijdje geleden gaven ze voor één dag 20cent/liter. Ik kreeg daar nog eens 2,5 cent er bovenop.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Gewoon zoeken naar de goedkoopste tankstation bij jou in de buurt, Esso Express (€1.31) bij mij in de buurt is 8% goedkoper dan Q8 (€1,42).
@ Lukske
Ik heb het eens uitgerekend met een dieselprijs van 1,30€.
0,025€/1,30€ = 1,923% of m.a.w. deze mastercard is dan interessanter (tenzij de prijs nog zwaar zou dalen, maar wie gelooft dat nog?).
Ik heb het eens uitgerekend met een dieselprijs van 1,30€.
0,025€/1,30€ = 1,923% of m.a.w. deze mastercard is dan interessanter (tenzij de prijs nog zwaar zou dalen, maar wie gelooft dat nog?).
Geen rekeninghoudende met de 5€ beheerskosten van de visa (indien deze zuiver als tankkaart zou gebruikt worden).
En als de prijs wél zou zakken zal die vaste korting van wire-less toch interessanter zijn. Wire-less is normaal wel enkel voor openbare diensten.
Persoonlijk pas ik pink panther zijn methode toe ... ik weet in de regio's waar ik vaak kom waar de goedkoopste tankstations zitten en zoniet gebruik ik de app van brandstofprijzen.
En als de prijs wél zou zakken zal die vaste korting van wire-less toch interessanter zijn. Wire-less is normaal wel enkel voor openbare diensten.
Persoonlijk pas ik pink panther zijn methode toe ... ik weet in de regio's waar ik vaak kom waar de goedkoopste tankstations zitten en zoniet gebruik ik de app van brandstofprijzen.
Kaart donderdagavond aangevraagd ma nog niks ontvangen ,zelfs geen bevestigingsmail
Hoe lang duurt da wel eer ge iets van hen hoort?

Hoe lang duurt da wel eer ge iets van hen hoort?
Ik kreeg ook al de vraag waar je een 2de kaart kunt vragen. Blijkbaar zou je dat niet direct kunnen aanvragen bij het online formulier? Iemand al ervaring mee met eventueel een andere kredietkaart hoe dit dan verloopt?