Beobank web banking
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Beobank web banking
Hallo,
Goed, slecht?
Ik viend Mijn Belfius web banking uitstekend, super compleet en gemakkelijk, ook om te beleggen. Fortis, Keytrade, ING goed. KBC minder goed.
Ik ben misschien geïnteresseerd in het openen van een spaar- en/of beleggingsrekening bij Beobank om wat geld (verkoop van een onroerend goed) te parkeren of wat te beleggen. Rente spparekening bij Beobanlk nu 0.25+0.8%.
Maar als webbankieren bij Beobank niet geweldig is dan wil ik niet het gedoe van het openen van een extra bankrelatie om wat extra rente te verdienen.
Goed, slecht?
Ik viend Mijn Belfius web banking uitstekend, super compleet en gemakkelijk, ook om te beleggen. Fortis, Keytrade, ING goed. KBC minder goed.
Ik ben misschien geïnteresseerd in het openen van een spaar- en/of beleggingsrekening bij Beobank om wat geld (verkoop van een onroerend goed) te parkeren of wat te beleggen. Rente spparekening bij Beobanlk nu 0.25+0.8%.
Maar als webbankieren bij Beobank niet geweldig is dan wil ik niet het gedoe van het openen van een extra bankrelatie om wat extra rente te verdienen.
Re: Beobank web banking
Werkt goed en app ook’ geen reden om te vermijden
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Mijn gedacht:
- Rentetarieven bij banken kunnen te allen tijde veranderen. Het heeft weinig zin om bij een nieuwe bank een rekening te openen omdat die momenteel de hoogste spaarrente biedt.
- Je bent nu al bij vijf banken klant. Kun je daar je keuze niet uit maken?
- Het gemak van webbankieren vind ik geen criterium om al dan niet klant te worden. Je zit immers niet de hele dag te bankieren.
Het online kunnen openen en beheren van een rekening kan wel van belang zijn. Om die reden zou ik CKV, maar ook Beobank bijvoorbeeld niet snel overwegen. Veruit de meeste banken voldoen wel.
Ik vind bv bij Beobank en europabank het webbankieren of de app een pak minder dan elders.
ING, Belfius, KBC doen het stukken beter.
Verrichtingen, vooral die in verband met de kredietkaart, zijn redelijk lang onderweg vergeleken bij andere banken.
De verrichtingen van Beobank worden summier / onverstaanbaar beschreven op de overzichten.
Voor mij is dat een reden om een bank op een bevoorrechte plaats te zetten om er niet meer of minder mee te werken.
Verrichtingen, vooral die in verband met de kredietkaart, zijn redelijk lang onderweg vergeleken bij andere banken.
De verrichtingen van Beobank worden summier / onverstaanbaar beschreven op de overzichten.
Voor mij is dat een reden om een bank op een bevoorrechte plaats te zetten om er niet meer of minder mee te werken.
Dank je voor je reactie.
Precies in het algemeen. Behalve in het geval van een bank waar je bijna zeker bent dat de rente altijd lager zal zijn dan elders, of met bepaalde beperkingen. BNP Fortis b.v.
Je hebt gelijk[*]Je bent nu al bij vijf banken klant. Kun je daar je keuze niet uit maken?
Geen akkoord. Het feit dat internetbankieren duidelijk, gebruiksvriendelijk en vooral zeer volledig is, met de mogelijkheid om te kopen of te verkopen, om rendementssimulaties te doen of om een gediversifieerde keuze aan beleggingen te hebben, allemaal online en wanneer ik wil, is voor mij zeer belangrijk. Zelfs als ik mijn tijd niet achter de computer doorbreng, wil ik mijn tijd niet hoeven te besteden aan telefoneren of het maken van afspraken bij het plaatselijke kantoor.[*]Het gemak van webbankieren vind ik geen criterium om al dan niet klant te worden. Je zit immers niet de hele dag te bankieren.[/list]
Dank je voor je behulpzame reactie.haelewyn schreef: ↑17 januari 2023, 10:39 Ik vind bv bij Beobank en europabank het webbankieren of de app een pak minder dan elders.