Berekening kost zichtrekening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Berekening kost zichtrekening
Hallo,
Ik wou eens een recenter overzicht kost zichtrekeningen, dus mijn gegevens opnieuw ingevoerd in calculator.
Keytrade komt er zoals voordien het voordeligst uit, maar wel met een groter bedrag.
Bij het openklikken van de details zie ik dan dat er bij Domiciliëringen -30 euro staat. Ik dacht nochtans dat domiciliëringen niet meetelden voor de 5 cent actie?
Is maar een detail, maar ik geef het even mee.
Ik wou eens een recenter overzicht kost zichtrekeningen, dus mijn gegevens opnieuw ingevoerd in calculator.
Keytrade komt er zoals voordien het voordeligst uit, maar wel met een groter bedrag.
Bij het openklikken van de details zie ik dan dat er bij Domiciliëringen -30 euro staat. Ik dacht nochtans dat domiciliëringen niet meetelden voor de 5 cent actie?
Is maar een detail, maar ik geef het even mee.
Re: Berekening kost zichtrekening
hallo saemonb,
Onze simulator is correct hoor.
Domicilieringen tellen ook mee voor de 5 cent actie. Permanente opdrachten niet.
http://www.keytradebank.com/pdf/conditi ... ent_nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Kristof
Webmaster
Domicilieringen tellen ook mee voor de 5 cent actie. Permanente opdrachten niet.
http://www.keytradebank.com/pdf/conditi ... ent_nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Kristof
Webmaster
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
OK bedankt, dacht dat dit niet het geval was.
Toch nog één opmerking
IK heb verschillende aantal domciliëringen ingevoerd, en niets anders, en telkens kom ik op een korting gelijk aan het aantal domiciliëringen maal 60 cent. Dit zou dan toch 5 cent moeten zijn, niet?
Toch nog één opmerking

IK heb verschillende aantal domciliëringen ingevoerd, en niets anders, en telkens kom ik op een korting gelijk aan het aantal domiciliëringen maal 60 cent. Dit zou dan toch 5 cent moeten zijn, niet?
saemonb schreef:OK bedankt, dacht dat dit niet het geval was.
Toch nog één opmerking![]()
12 domicilieringen per jaar ? X 5 = 60 cent (misschien dat men het forfaitair zo berekend.
Vorig jaar was er iemand die 'zogezegd' daarmee een heel fortuin aan keytrade verdiende, hij had een hele carroussel opgezet met telkens een bestendige opdracht van 1 euro naar zijn eigen rekeningen ennaar de rekeningen van zijn vrienden.
( dus geen domicilieringen maar een bestendige opdracht, maar blijkbaar telt het niet voor bestendige opdrachten )
Ok klinkt idd logisch, ik deed het (maandelijkse) aantal domiciliëringen nog eens maal 12, zo gaat het snel hepaul schreef:saemonb schreef:OK bedankt, dacht dat dit niet het geval was.
Toch nog één opmerking![]()
Ik heb verschillende aantal domciliëringen ingevoerd, en niets anders, en telkens kom ik op een korting gelijk aan het aantal domiciliëringen maal 60 cent. Dit zou dan toch 5 cent moeten zijn, niet?
12 domicilieringen per jaar ? X 5 = 60 cent (misschien dat men het forfaitair zo berekend.
Vorig jaar was er iemand die 'zogezegd' daarmee een heel fortuin aan keytrade verdiende, hij had een hele carroussel opgezet met telkens een bestendige opdracht van 1 euro naar zijn eigen rekeningen ennaar de rekeningen van zijn vrienden.
( dus geen domicilieringen maar een bestendige opdracht, maar blijkbaar telt het niet voor bestendige opdrachten )

Nee hoor, ik wil er niet rijk mee worden, was gewoon verwonderd dat er plots 36 euro bonus stond, en dat dit dus een vertekend beeld geeft van de kostprijs.
Naar aanleiding van deze opmerking was ik van plan om een aantal domiciliëringen in te voeren bij Keytrade. (Sinds kort betaalde ik mijn vroegere KBC-domiciliëringen via overschrijvingen bij Keytrade omwille van die 5-cent-actie.)webmaster schreef:hallo saemonb,
Kristof
Webmaster
Toen ik per mail uitleg vroeg over het invoeren ervan, stelde ik voor alle zekerheid ook de vraag of de 5-cent-actie hiervoor in aanmerking komt, en kreeg ik het volgende antwoord van Keytrade :
"Geachte mevrouw,
1) U kan zonder probleem online domiciliëringen ingeven via de beveiligde site in de rubriek "Bankieren" waar links op "Domiciliëringen" klikt en de instructies verder opvolgt.
2) Domiciliëringen vallen helaas niet onder de verrichtingen om te genieten van de 5 cent per transactie.Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om ze ons te stellen op het adres "mailto:info@keytradebank.com".
Met vriendelijke groeten,
X XX
Keytrade Bank"
Bij verdere opzoekingen kom ik tot de volgende veronderstelling :
In de voorwaarden voor de 5-cent-actie staat : “behalve permanente opdrachten”.
Op de beveiligde website heeft men het over : “doorlopende opdracht” en “domiciliëring”. Ik vermoed dat deze termen alletwee als permanente opdrachten beschouwd worden.