berekening tak 21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
berekening tak 21
Hallo,
Jaarlijks spaar ik minimum 1000€, instapkosten zijn 5%, premietaks van 1,1%, rente 3%, duur van 8 jaar.
De eindwaarde is 8600€, kan iemand mij uitleggen hoe je aan deze eindwaarde geraakt?
(berekening tak 21)
Alvast bedankt!
Jaarlijks spaar ik minimum 1000€, instapkosten zijn 5%, premietaks van 1,1%, rente 3%, duur van 8 jaar.
De eindwaarde is 8600€, kan iemand mij uitleggen hoe je aan deze eindwaarde geraakt?
(berekening tak 21)
Alvast bedankt!
Re: berekening tak 21
Hoe lang loopt uw verzekering al?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Met deze gegevens kom ik eigenlijk ook aan € 8 627.
Instapkost van 5 % in een tak 21 ! Je makelaar/bankkantoor knalt de Champagne achter je rug, reken zelf hun commissie uit. U bent 'een gouden klant'.
Man toch, ik betaal nooit meer dan 1 % instapkosten, en dikwijls zelfs nog minder. Kijk eens bij http://www.rabobank.be" onclick="window.open(this.href);return false; naar hun instapkosten !
Dat noem ik nu uw makelaar/bankkantoor rijk maken op uw kosten !
Man toch, ik betaal nooit meer dan 1 % instapkosten, en dikwijls zelfs nog minder. Kijk eens bij http://www.rabobank.be" onclick="window.open(this.href);return false; naar hun instapkosten !
Dat noem ik nu uw makelaar/bankkantoor rijk maken op uw kosten !
5% instapkosten is inderdaad schandalig. Ik vermoed dat er wel meer niet-spaargidsers zijn die zich zo laten rollen, net zoals het meeste spaargeld zit bij de banken die de laagste rente geven.
Tuurlijk zijn er nog veel mensen in dit geval. Zelf was ik ook zo.
Het is dankzij spaargids.be dat ik, net zoals Patrick1, nooit méér dan 1% instapkosten betaal. Het is ronduit schandalig hoe de kosten aan de man worden gebracht. Maar goed, hoe zouden we zelf zijn indien wij bankbediende waren? Ieder vecht voor zijn deel. Kennis is macht. Waar hebben we dit nog gehoord?
Het is dankzij spaargids.be dat ik, net zoals Patrick1, nooit méér dan 1% instapkosten betaal. Het is ronduit schandalig hoe de kosten aan de man worden gebracht. Maar goed, hoe zouden we zelf zijn indien wij bankbediende waren? Ieder vecht voor zijn deel. Kennis is macht. Waar hebben we dit nog gehoord?