Besparingstip : clippeez
Re: Besparingstip : clippeez
ik twijfel er sterk aan dat Ludo in de rij gaat staan voor levensnoodzakelijke brol van den Blokker 

Die verplichte mandjes of karren, het hangt me m´n voeten uit.
Dit weekend moest ik 2x ergens zijn zonder dat ik een kar nodig had. Lang voorwerp dat we met 2 moesten dragen en dus niet op ´n kar kan.
En toch moet je dan een kar nemen.
Ach ja, die jongen aan de inkom doet ook maar zijn job. En ik begrijp dat ze willen weten hoeveel mensen er binnen zijn.
Viel al mee dat ze niet lastig deden over het feit dat we met 2 kwamen (handiger om te dragen, wel onhandig in de auto want de voorzetsel moest ook plat voor transport).
Maar ik heb dus letterlijk m´n kar mee binnen gepakt en daar na 10m laten staan, en verder zonder.
Ze stond er nog toen ik terugkeerde. Ben na het inladen van m´n auto niet zo ´braaf´ geweest om weer naar binnen te lopen en de kar weg te halen, dan had ik vast m´n ganse uitleg opnieuw kunnen doen aan die jongen.
Kafka.
Dit weekend moest ik 2x ergens zijn zonder dat ik een kar nodig had. Lang voorwerp dat we met 2 moesten dragen en dus niet op ´n kar kan.
En toch moet je dan een kar nemen.
Ach ja, die jongen aan de inkom doet ook maar zijn job. En ik begrijp dat ze willen weten hoeveel mensen er binnen zijn.
Viel al mee dat ze niet lastig deden over het feit dat we met 2 kwamen (handiger om te dragen, wel onhandig in de auto want de voorzetsel moest ook plat voor transport).
Maar ik heb dus letterlijk m´n kar mee binnen gepakt en daar na 10m laten staan, en verder zonder.
Ze stond er nog toen ik terugkeerde. Ben na het inladen van m´n auto niet zo ´braaf´ geweest om weer naar binnen te lopen en de kar weg te halen, dan had ik vast m´n ganse uitleg opnieuw kunnen doen aan die jongen.
Kafka.
Vandaag met het madammeke ff de Veritas binnen gelopen. Je moet een mandje meenemen. Zelf ontsmetten, en dan ik met 2 mandjes de winkel binnen. Vrouwke haar inkopen laten doen, en daarna heb ik beide mandjes terug gezet. Regeltjes gevolgd, iedereen blij en wijndaarna paar uurtjes gaan terrassen en resto doen. Life can be easy 
-
- Newbie
- Contacteer:
Bij iedereen die al twee maanden niets meer mocht uitgeven?

Ik denk dat ik toch mijn mening moet herzien en me gaan afvragen of er dan toch een of andere wraakgod bestaat.
Eerst twee maanden schitterende weer en niet uit je kot mogen.
Vanaf dat bijna alles weer kan terug grijs weer en zelfs terug hagel en regen.
Ik vermoed een complot van de klimaathysterici?
Hier voorlopig dus geen externe terrasjes.
En gelukkig geen verplichte bezoekjes aan de Veritas.
Als je dat doorstaat verdient iedereen daarna de nodige ontspanning en genoeg glazen wijn.

Ik denk dat ik toch mijn mening moet herzien en me gaan afvragen of er dan toch een of andere wraakgod bestaat.
Eerst twee maanden schitterende weer en niet uit je kot mogen.
Vanaf dat bijna alles weer kan terug grijs weer en zelfs terug hagel en regen.

Ik vermoed een complot van de klimaathysterici?
Hier voorlopig dus geen externe terrasjes.
En gelukkig geen verplichte bezoekjes aan de Veritas.

Als je dat doorstaat verdient iedereen daarna de nodige ontspanning en genoeg glazen wijn.
Laatst gewijzigd door Jefdewit op 10 juni 2020, 09:51, 5 keer totaal gewijzigd.
Hebben die clippeez dingen al tot betogingen geleid?PietPiraat schreef: ↑9 juni 2020, 23:45 En die "betogingen" zullen er in dat geval voor niks tussen zitten, zeker?
Neen, maar we zitten al wel aan 4 pagina's voor die domme dingen
Soms gaat een onderwerp als een trein..en soms niet.

Soms gaat een onderwerp als een trein..en soms niet.
er zijn er hier veel technisch werkloos waarschijnlijk he 

Colruyt moet de kosten voor die 'clippeez' blijkbaar elders uithalen.

Volgens TA, die sinds de coronacrisis de prijsevoluties in supermarkten dagelijks opvolgt, behoort Colruyt tot de hoogste prijsstijgers sinds begin maart.
Sinds 8 juni zijn er overal terug prijsdalingen (momenteel vooral bij Carrefour Hyper) maar Colruyt blijkt met hun prijsverlagingen nog steeds achterop te hinken.
Test-Aankoop Nieuws 13/06/2020:
https://www.test-aankoop.be/familie-pri ... four-hyper
… Prijzen in de supermarkten: forse daling bij Carrefour Hyper, andere duurder dan vóór de coronacrisis
… Bij verschillende supermarkten gingen de prijzen meteen aan het stijgen in vergelijking met begin maart. Onze productmand werd vooral duurder bij Colruyt en Carrefour Hyper (+ 5 %) en bij Collect&Go (+ 4 %).
...
Colruyt laat de prijzen niet dalen als er geen reden is. Als het op een ander niet goedkoper is rekenen ze ook door.
Om even genereus uit de hoek te komen krijgen we wel een bon van 3%, maar je moet de fysieke bon meedoen. De helft vergeet hem mee te nemen, en dan heb je er die hem in de winkel vergeten af te geven. Zo kost het hen ook niets. Ze hebben iedereen eerst wel gewoon gemaakt dat de korting op de extra-kaart staat en dat je geen bonnetjes moet knippen.
Om even genereus uit de hoek te komen krijgen we wel een bon van 3%, maar je moet de fysieke bon meedoen. De helft vergeet hem mee te nemen, en dan heb je er die hem in de winkel vergeten af te geven. Zo kost het hen ook niets. Ze hebben iedereen eerst wel gewoon gemaakt dat de korting op de extra-kaart staat en dat je geen bonnetjes moet knippen.
Dat laatste over die 3%, echt he.
Ik nog discussie thuis. ´Maar nee, die bon moet niet mee, da´s automatisch via de xtra kaart´.
Moest dus wel, zelfs via C&G.
Terwijl je niet eens eens C&G kan doen zonder XTra kaart.
Ik nog discussie thuis. ´Maar nee, die bon moet niet mee, da´s automatisch via de xtra kaart´.
Moest dus wel, zelfs via C&G.
Terwijl je niet eens eens C&G kan doen zonder XTra kaart.