Besparingstip : clippeez
Re: Besparingstip : clippeez
Geen bon van drie procent ontvangen. Ik heb me laten uitschrijven voor hun reclame die ik met de post ontving.
Inderdaad: eigenlijk lepe truken om nu plots enkel fysieke bons te aanvaarden.
Ik had me ook al afgevraagd of ik die nu wél of niet moest meenemen naar Collect&Go. (Daar maak ik tijdelijk gebruik van tijdens de coronacrisis). Maar intussen ben ik te laat om mijn 2de bon van 3% te kunnen verzilveren, want alle afhaalmomenten zijn volzet tot ná de geldigheid van de kortingbon.
-
JanPeeterss
- Jr. Member

- Contacteer:
Hier ook onzekerheid daarover. Maar stond dat er dan ergens op dat je de fysieke bon moet meenemen naar de winkel?
Of staat er op al het standaarde promotiemateriaal dat je dat niet moet meebrengen?
Of staat er op al het standaarde promotiemateriaal dat je dat niet moet meebrengen?
Op de bonnen stond toch klaar en duidelijk dat er 3 % korting werd gegeven op alle aankopen in een bepaalde periode en mits voorlegging van de bon en dat deze slechts eenmaal kon gebruikt worden. Dat is toch duidelijk of niet, men moet eens leren alles te lezen.JanPeeterss schreef: ↑15 juni 2020, 09:23 Hier ook onzekerheid daarover. Maar stond dat er dan ergens op dat je de fysieke bon moet meenemen naar de winkel?
-
anonymous9
Ik heb daarvoor naar de klantendienst gebeld. 2 weken later stopte de reclame. Ik heb nog getwijfeld, want ik vond het wel steun voor bpost. Dat heeft men met de meeste andere reclame niet. Maar ik was die berg papier zo beu als koude pap.
Idem. Gebeld.
+1
Plus, ze mogen hun 3% korting houden. Mij zijn ze kwijt als klant. Kom er alleen nog voor zaken die ik eventueel op een ander niet vind of serieuze aanbiedingen.
En hun clippeez mogen ze ook bijhouden. Zelfs de 'gratis' versie.
De meeste reclame is niet geadresseerd dus een simpele sticker op de brievenbus volstaat al.MoreOrLess schreef: ↑15 juni 2020, 13:52 Ik heb daarvoor naar de klantendienst gebeld. 2 weken later stopte de reclame. Ik heb nog getwijfeld, want ik vond het wel steun voor bpost. Dat heeft men met de meeste andere reclame niet. Maar ik was die berg papier zo beu als koude pap.
De werknemer van bpost die al die rommel moet meezeulen en verdelen zal je dankaar zijn. Zijn loon zal er niet door dalen of stijgen.
En steun aan bpost is steun aan de federale overheid. Die steun ik al genoeg op andere manieren.
Re: Besparingstip : clippeez, bons, en 1+1 promo
Er komt een herkansing. Deze week opnieuw 2 binnen van 3% voor de volgende 2 weken. Dus de juiste bon meenemen, en niet vergeten afgeven. Ik ga er niet speciaal voor naar Colruyt.
Delhaize geeft 1+1 op de bakken Maes pils. Vanaf donderdag ... maar t staat in mijn agenda.
Delhaize geeft 1+1 op de bakken Maes pils. Vanaf donderdag ... maar t staat in mijn agenda.
Re: Besparingstip : clippeez, bons,
Ik heb voor deze week (nog) geen bonnen ontvangen. Hopelijk komen die nog, want ik heb een dikke Collect&Go bestelling voorzien, en 3% korting zou mij goed uitkomen.
Maar ik ga ook niet speciaal dáárvoor naar Colruyt: dat is gewoon de winkel die het dichtste bij mijn woning is.
En dat ik momenteel voor C&G kies, is maar tijdelijk, totdat ik mij terug veiliger begin te voelen ivm de corona-toestanden.
Iets minder dichtbij hebben wij ook een Delhaize; maar na daar gedurende een lange periode niet meer geweest te zijn, heb ik er verleden week bijna 'een schrik opgedaan' : het leek er wel of de corona-crisis nooit bestaan heeft.
uit Test-Aankoop nieuws 17 juni 2020:
https://www.test-aankoop.be/familie-pri ... at-colruytAfneembaar handvat van Colruyt: gadget zonder nut.
… Sinds enkele dagen bezorgt Colruyt zijn klanten kleine afneembare handvatten (Clipeez®) om op de handgreep van je winkelkarretje te klikken; zo hoef je met je handen het karretje niet aan te raken. …/…