besparingstips
Re: besparingstips
Iemand ervaring, nieuwe digicorder Telenet.
Ik heb nog een oude digicorder van Telenet, maar, ik zou graag een nieuwe hebben, omdat ik dan 3 posten tegelijk digitaal kan opnemen, t.o.v. nu slechts 2, en vooral de nieuwe digicorder minder verbruikt.
Wanneer je de afstandsbediening van je oude digicorder 'vergeet' af te geven, heb je er twee, wat handig is.
Zou ik het aandurven mijn oude digicorder binnen te brengen, en een nieuwe te vragen ?
Ik heb nog een oude digicorder van Telenet, maar, ik zou graag een nieuwe hebben, omdat ik dan 3 posten tegelijk digitaal kan opnemen, t.o.v. nu slechts 2, en vooral de nieuwe digicorder minder verbruikt.
Wanneer je de afstandsbediening van je oude digicorder 'vergeet' af te geven, heb je er twee, wat handig is.
Zou ik het aandurven mijn oude digicorder binnen te brengen, en een nieuwe te vragen ?
-
- VIP member
- Contacteer:
Je zal t oude bakske ook moeten teruggeven hoor. 'vergeten' is geen optie, dan rekenen ze je alsnog de zogezegde volle kostprijs (300eu of zo). En je kan nog steeds slechts 2 programma's kunnen opnemen maar kan wel een derde post bekijken.
Je kan t vragen of je mag omruilen, tenslotte 'huur' je t ding.
Ook heb je wsch nog geen 'fibernet' dan? Ook vragen msch veranderen ze het kosteloos (andere modem, t 'bakske ad muur') want dan heb je ook de nieuwe digicorder nodig.
Familie van mij heeft telefoon gekregen waar ze spontaan aanboden dit gratis te veranderen. En ja gratis, geen extra installatiekost en zelfde abo.
Je kan t vragen of je mag omruilen, tenslotte 'huur' je t ding.
Ook heb je wsch nog geen 'fibernet' dan? Ook vragen msch veranderen ze het kosteloos (andere modem, t 'bakske ad muur') want dan heb je ook de nieuwe digicorder nodig.
Familie van mij heeft telefoon gekregen waar ze spontaan aanboden dit gratis te veranderen. En ja gratis, geen extra installatiekost en zelfde abo.
-
- VIP member
- Contacteer:
Voorbeeld: telefonisch had ik aanvraag nieuwe fibernet/digicorder geregeld, daar zeiden ze: oude terugbrengen naar telenetwinkel.
Aldus gebeurde. Ze vroegen expliciet t bakske. Maar dat was blijkbaar niet goed doorgegeven.
Toen ik mijn factuur kreeg rekenden ze de oude aan aan de prijs van 275eu (!!!). Jaja.
Daar heb ik toen voor moeten bellen dat ik de oude toch teruggegeven had waarna ze t gecrediteerd hebben.
Smerig spel om voor dat oude ding een belachelijke prijs te rekenen nadat t al 5j terugverdiend was, maar kom.
Aldus gebeurde. Ze vroegen expliciet t bakske. Maar dat was blijkbaar niet goed doorgegeven.
Toen ik mijn factuur kreeg rekenden ze de oude aan aan de prijs van 275eu (!!!). Jaja.
Daar heb ik toen voor moeten bellen dat ik de oude toch teruggegeven had waarna ze t gecrediteerd hebben.
Smerig spel om voor dat oude ding een belachelijke prijs te rekenen nadat t al 5j terugverdiend was, maar kom.
- Depechemode10
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik ga straks ook langsgaan voor een nieuwe te halen(oude omruilen) , moet de bekadeling ook meegenomen worden ?
-
- VIP member
- Contacteer:
39eu?
Hmmm
Conclusie: vraag t telenet zelve. Feit is dat men familie van mij heeft gecontacteerd en beweerden geen kosten te rekenen. Maar ja, 'verzwijgen' kan ook he.
Ja de kabel moet ook mee i guess. Doos niet voor zover ik me herinner.
Hmmm

Conclusie: vraag t telenet zelve. Feit is dat men familie van mij heeft gecontacteerd en beweerden geen kosten te rekenen. Maar ja, 'verzwijgen' kan ook he.
Ja de kabel moet ook mee i guess. Doos niet voor zover ik me herinner.
Mij werd de nieuwe digicorder aanvankelijk geweigerd, maar na een telefoontje naar de klantendienst waar ik vermeldde dat ik al bijna 10 jaar klant ben (waarvan zeven jaar voor internet) heb ik hem toch gratis gekregen.
Het is dus vooral zaak om je niet te laten overbluffen door de Telenet-center medewerker, maar om het juffertje van de facturatie-dienst om te praten. Ik had de indruk dat, wanneer je voet bij stuk houdt, ze je snel laten meegenieten van de promo.
Het is dus vooral zaak om je niet te laten overbluffen door de Telenet-center medewerker, maar om het juffertje van de facturatie-dienst om te praten. Ik had de indruk dat, wanneer je voet bij stuk houdt, ze je snel laten meegenieten van de promo.
- Depechemode10
- Jr. Member
- Contacteer:
Als je meer dan 5 jaar klant bent met een digicorder is het sowieso gratis.
Als je langer dan 5 jaar je digicorder hebt, kan je hem GRATIS omruilen tot 31 oktobe 2013,,, Nadien betaal je 39 euro.
pff hoelang ben ik al klant,kan ik da ergens terugvinden
Op de site van telenet alvast niet. Op oude fakturen die je eventueel nog in je bezit zou hebben, eventueel je kontrakt waar je waarborg van de digicorder mee opstaat vermeld, of eventueel de aansluitings datum door de telenet technieker ofzo.( huur digicorder) of anders bellen naar een telenet trefpunt, of telenet zelf, en daar vragen.
kan je hem niet altijd gratis inruilen? als hij kapot is.
bij defekt toestel zal je hem gratis kunnen inruilen, maar je zal een indentiek toestel terug krijgen als hij nog geen 5 jaar oud is. Wil je het nieuwere model zal je 39 euro moeten betalen, tenzij het ouder dan 5 jaar is.
Is het wijs om geen rechtsbijstand te nemen voor de autoverzekering? Heb je dit nodig als je in je recht bent bij een ongeval?
Is hier iemand die die alleen BA pakt aangezien die verplicht is zonder die rechtsbijstand??
Patrick mss? Ma wacht die heeft geen auto zekers
Is hier iemand die die alleen BA pakt aangezien die verplicht is zonder die rechtsbijstand??
Patrick mss? Ma wacht die heeft geen auto zekers

Ik ben blij dat ik de mijne heb, was vorig jaar door het rood gereden en dit komt waarschijnlijk voor de politierechter.