Beste bank in het vooruitzicht van de wetswijziging: Fortis?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Beste bank in het vooruitzicht van de wetswijziging: Fortis?
Heb ik het goed dat Fortis momenteel de beste keuze is met het zicht op de uitloopregeling?
Fortis garandeert immers voor 6 maanden 4,25+1 indien je geld voor 1 januari op de rekening staat.
Credit Europe, dat 0,75% meer geeft, wil ik niet het meeste van mijn geld niet bij plaatsen, omdat die onder het nederlands garantiestelsel valt en gelinkt is aan de turkse economie en ik niet een tweede kaupthing wil meemaken.
Fortis garandeert immers voor 6 maanden 4,25+1 indien je geld voor 1 januari op de rekening staat.
Credit Europe, dat 0,75% meer geeft, wil ik niet het meeste van mijn geld niet bij plaatsen, omdat die onder het nederlands garantiestelsel valt en gelinkt is aan de turkse economie en ik niet een tweede kaupthing wil meemaken.
Re: Beste bank in het vooruitzicht van de wetswijziging: Fortis?
Zelfde geval als bij Dexia dus.
De Internet spaarrekening heeft daar ook een aangroeipremie van 1%/
Na nieuwjaar zal Fortis de basisintrest ook wel fel laten dalen...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Uiteraard zal Fortis die laten dalen, maar als je stort voor 1 januari kan je nog van de hogere rentevoet genieten.
Garandeert Dexia trouwens de rentevoet? Want anders zakt hij daar vanaf 1 april, terwijl dit bij fortis niet het geval zal zijn
Garandeert Dexia trouwens de rentevoet? Want anders zakt hij daar vanaf 1 april, terwijl dit bij fortis niet het geval zal zijn
Ook bij Fortis zal vanaf 1 april de basisrente nog maximaal 3% bedragen, zelfs de gegarandeerde rente!Marcke schreef: Uiteraard zal Fortis die laten dalen, maar als je stort voor 1 januari kan je nog van de hogere rentevoet genieten.
Ben je dit zeker? Valt dit niet onder de overgangsregeling?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Inderdaad de overgangsregeling geld niet voor de basisrente. Voor die basisrente moet men aan het KB voldoen vanaf 1 april. Jammer maar helaas...
Bij Dexia is het geen 4,25 % meer. Vanaf 13/12 is het maar 3,50% meer.Campzie schreef: Zelfde geval als bij Dexia dus.
http://www.dexia.be/Nl/Particulier/Spar ... /Index.htm
Re: Beste bank in het vooruitzicht van de wetswijziging: For
Fortis verlaagt rente op online spaarboekje tot 3,50 procent
zonet gelezen op spaargids.be
zonet gelezen op spaargids.be