Beste bank om meerdere gezinsrekeningen beheren
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Beste bank om meerdere gezinsrekeningen beheren
Met het gezin zitten wij nu bij een grootbank onder andere wegens een aantal nog lopende ‘verplichtingen’. Wij kunnen en willen er daarom ook niet direct weg met alle (betalende) rekeningen. (spaargeld staat natuurlijk al jaren elders zoals bij alle spaargidsers
Een groot voordeel voor ons is, dat we alle rekeningen waarover we wederzijds volmacht hebben kunnen zien en beheren in één venster.
Zo kan ik dingen beheren op de rekening van mijn vrouw, gemeenschappelijk en omgekeerd. Ook op de rekeningen van de studerende kinderen hebben we beheer. Dit niet alleen als controle maar ook nog eens zo makkelijk voor op kot, buitenlandse stage enz.
Jammer genoeg kosten die rekeningen en brengen ze niet veel op.
Vandaar mijn vraag: bij welke ‘gratis’ bank kan dit ook zo makkelijk ? dat je als volmachthebber alle rekeningen waarover je beheer hebt in één oogopslag kan zien. En hierop éénvoudig onderlinge overschrijvingen enz kan doen ?
Een groot voordeel voor ons is, dat we alle rekeningen waarover we wederzijds volmacht hebben kunnen zien en beheren in één venster.
Zo kan ik dingen beheren op de rekening van mijn vrouw, gemeenschappelijk en omgekeerd. Ook op de rekeningen van de studerende kinderen hebben we beheer. Dit niet alleen als controle maar ook nog eens zo makkelijk voor op kot, buitenlandse stage enz.
Jammer genoeg kosten die rekeningen en brengen ze niet veel op.
Vandaar mijn vraag: bij welke ‘gratis’ bank kan dit ook zo makkelijk ? dat je als volmachthebber alle rekeningen waarover je beheer hebt in één oogopslag kan zien. En hierop éénvoudig onderlinge overschrijvingen enz kan doen ?
-
anonymous6
Re: Beste bank om meerdere gezinsrekeningen beheren
Denk Argenta. Tenminste, onze gemeenschappelijke rekening biedt mij tevens de mogelijkheid om op de overzichtspagina de rekeningen van m'n kinderen te zien.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Beste bank om meerdere gezinsrekeningen beheren
Volgens mij kan je in de meeste banken alle rekeningen in 1 applicatie beheren. Voornaamste vereiste is dat ze allemaal bij dezelfde bank moeten zitten en je volmacht moet hebben.