Beste "dividend aandelen"
TIP
Beste "dividend aandelen"
Wat zijn volgens jullie de interessanste dividend aandelen, dus aandelen die niet zozeer veel stijgen maar in ruil wel een goed dividend geven. Moeten uiteraard wel stabiele bedrijven zijn en info over het dividend beleid naar de toekomst toe is uiteraard ook interessant om weten.
Gimv geeft bvb 5.58% bruto dividend, maar geen idee hoe degelijk die zijn. Ik ken hun beleid niet. Weet alleen dat de overheid er zich steeds meer gaat uittrekken maar hoeveel risicio nemen zij in hun investeringen etc.. Gimv staat ook duur momenteel.
Gimv geeft bvb 5.58% bruto dividend, maar geen idee hoe degelijk die zijn. Ik ken hun beleid niet. Weet alleen dat de overheid er zich steeds meer gaat uittrekken maar hoeveel risicio nemen zij in hun investeringen etc.. Gimv staat ook duur momenteel.
Re: Beste "dividend aandelen"
Die lijstjes zijn al klaar en duidelijk te vinden.
Zoek maar eens op (euro) dividend aristocrats.
Zoek maar eens op (euro) dividend aristocrats.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zie in dit forum
Dividendgroei aandelen wereldwijd.
of
Groei en dividend aandelen
Lees in het bijzonder de bijdragen van zeezout
Dividendgroei aandelen wereldwijd.
of
Groei en dividend aandelen
Lees in het bijzonder de bijdragen van zeezout
Veel informatie over GIMV vind je hier op dit forum: Aandeel GIMV Niemand heeft echter een glazen bol. Uiteindelijk is de keuze alleen uw verantwoordelijkheid.Mark01 schreef:...Gimv ... geen idee hoe degelijk die zijn. Ik ken hun beleid niet. ...Gimv staat ook duur momenteel.
Wat doet je besluiten dat het aandeel duur is?