beste rendement vor 6 maanden
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
beste rendement vor 6 maanden
Waarschijnlijk een domme vraag maar toch, wil ik het weten:
1/ ik laat 100.000€ voor 6 maanden op een termijnrekening en moet ze dan terug hebben.
2/ ik zet ook nogeens 100.000€ op een spaarrekening en haal het geld er ook af na 6 maanden.
Als ik alles heb goed berekend dan is het voordeliger om deze 100.000€ voor 6 maanden op een spaarrekening te laten staan, of ben ik verkeerd?
1/ ik laat 100.000€ voor 6 maanden op een termijnrekening en moet ze dan terug hebben.
2/ ik zet ook nogeens 100.000€ op een spaarrekening en haal het geld er ook af na 6 maanden.
Als ik alles heb goed berekend dan is het voordeliger om deze 100.000€ voor 6 maanden op een spaarrekening te laten staan, of ben ik verkeerd?
Re: beste rendement vor 6 maanden
Gaat maximum 0.12% verschil geven in het voordeel van de spaarrekening. Of dit de moeite is moet je zelf uitmaken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: beste rendement vor 6 maanden
als je een termijnrekening neemt bij DHB of Goffin, dan krijg je 2.38% netto.
Bij deutsche bank krijg je nu nog 2.4% basisrente, dus dan is dit voordeliger.
bij de meeste banken krijg je nog maar 2% basisrente, dan is de termijnrekening voordeliger.
De basisrente op een spaarrekening kan natuurlijk op elk moment veranderen, bij een termijnrekening kan dat niet.
Bij deutsche bank krijg je nu nog 2.4% basisrente, dus dan is dit voordeliger.
bij de meeste banken krijg je nog maar 2% basisrente, dan is de termijnrekening voordeliger.
De basisrente op een spaarrekening kan natuurlijk op elk moment veranderen, bij een termijnrekening kan dat niet.