bester brandverzekering, prijs-kwaliteit
bester brandverzekering, prijs-kwaliteit
Daar mijn lening op dit moment is afgelopen, kan ik eindelijk zonder risico een andere brandverzekering nemen. Wat is de beste qua prijs/kwaliteit. Ik weet dat dit mss. een domme vraag is, maar had toch graag enige informatie hierover gehad. Alvast bedankt.
Re: bester brandverzekering, prijs-kwaliteit
Budget en recht (Test-Aankoop) hebben hier overlaatst een overzicht van gegeven.
Ik zal even in mijn archieven moeten zoeken.
Ik zal even in mijn archieven moeten zoeken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
KBC, AG Top Woning en Fidea waren de top-3

de beste is diegene die ge nooit nodig gaat hebben.boutje2 schreef:Daar mijn lening op dit moment is afgelopen, kan ik eindelijk zonder risico een andere brandverzekering nemen. Wat is de beste qua prijs/kwaliteit. Ik weet dat dit mss. een domme vraag is, maar had toch graag enige informatie hierover gehad. Alvast bedankt.
een van de verschillen is bvb de woning bijstand bij pannes ( deurslot , elek , loodgieterij , verwarmingsprobleempjes )
al 2 die aan te bevelen zijn op dit punt P&v en Ethias.
op die punten alvast te mijden Axa , Kbc .
Estate Guru believer.
P&V staat op kop bij de maatschappijen die het moeilijkst regelen (volgens een tegenexpert die ik goed ken), samen met KBC.
AXA trekt slijtage af bij elektrische apparatuur, AG ook. Dit is een belangrijker verschil dan de waarborg bijstand. Ik ken geen enkele klant die al beroep gedaan heeft op die waarborg bijstand. Elektrische schade is goed voor 20-30% van de schadegevallen. Vandaar dat ik vind dat dit een belangrijker aspect is om rekening mee te houden.
Mijn favorieten :
Allianz, Fidea, Baloise. Zeker als je een pakket maakt waardoor je een goede premie krijgt en de vrijstelling wegvalt.
Kwestie van premie zal veel afhangen van de indeling van uw woning. Adhv daarvan bepalen ze een kapitaal dat je moet verzekeren.
zo ben je zeker dat je voldoende verzekerd bent. Als je zelf uw kapitaal bepaalt, heb je die zekerheid niet.
Wie van de 3 zou ik laten afhangen van de premie.
Allianz wel minder goed in waterschade (ook belangrijke schadepost).
AXA trekt slijtage af bij elektrische apparatuur, AG ook. Dit is een belangrijker verschil dan de waarborg bijstand. Ik ken geen enkele klant die al beroep gedaan heeft op die waarborg bijstand. Elektrische schade is goed voor 20-30% van de schadegevallen. Vandaar dat ik vind dat dit een belangrijker aspect is om rekening mee te houden.
Mijn favorieten :
Allianz, Fidea, Baloise. Zeker als je een pakket maakt waardoor je een goede premie krijgt en de vrijstelling wegvalt.
Kwestie van premie zal veel afhangen van de indeling van uw woning. Adhv daarvan bepalen ze een kapitaal dat je moet verzekeren.
zo ben je zeker dat je voldoende verzekerd bent. Als je zelf uw kapitaal bepaalt, heb je die zekerheid niet.
Wie van de 3 zou ik laten afhangen van de premie.
Allianz wel minder goed in waterschade (ook belangrijke schadepost).
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Zeer tevreden van Argenta, al twee keer beroep op gedaan, vlotte communicatie en correcte afhandeling, samen met familiale ook een uiterst scherpe premie.
Bij Argenta hangt veel af van de kantoorhouder (zoals ook bij een verzekeringsmakelaar het geval is). Er zitten hele goeie bij, maar er zitten ook onervaren prutsers bij. Het is in de eerste plaats een bank.
Ik ben zeer tevreden over Ethias. Op minder dan 1 jaar tijd hebben we 2 keer hun tussenkomst moeten vragen: 1 keer voor waterschade en 1 keer voor glasbreuk.
Telkens was er een vlugge en correcte afhandeling. Voor de waterschade hebben we gekozen voor uitbetaling van het door ons voorgestelde geschatte schadebedrag. Voor de glasbreuk hebben we gekozen voor uitbetaling van de herstellingsfactuur.
Telkens was er een vlugge en correcte afhandeling. Voor de waterschade hebben we gekozen voor uitbetaling van het door ons voorgestelde geschatte schadebedrag. Voor de glasbreuk hebben we gekozen voor uitbetaling van de herstellingsfactuur.
[quote="nuyttie"]P&V staat op kop bij de maatschappijen die het moeilijkst regelen (volgens een tegenexpert die ik goed ken), samen met KBC.
Ik ken geen enkele klant die al beroep gedaan heeft op die waarborg bijstand.
Awel dat is nu iets wat ik zeer zeker onderschrijf.
De reden de mensen ( verzekerden weten) niet dat dit in hun polis is voorzien.
Woon zelf in een appartementsgebouw.
Afgebroken sleutels , sleutels die in deuren blijven zitten.
Panne's bij verwarmingsketels.
Stroom verlies schakelaar die constant afspringen.
Een paar keer per jaar is er hier een slotenmaker, loodgieter , elektricien .
Ja ze betalen ervoor in hun verzekering en ze spreken bij panne hun verzekering niet aan.
En dan is men verwondert dat de klanten er geen beroep op doen ??
Ik ken geen enkele klant die al beroep gedaan heeft op die waarborg bijstand.
Awel dat is nu iets wat ik zeer zeker onderschrijf.
De reden de mensen ( verzekerden weten) niet dat dit in hun polis is voorzien.
Woon zelf in een appartementsgebouw.
Afgebroken sleutels , sleutels die in deuren blijven zitten.
Panne's bij verwarmingsketels.
Stroom verlies schakelaar die constant afspringen.
Een paar keer per jaar is er hier een slotenmaker, loodgieter , elektricien .
Ja ze betalen ervoor in hun verzekering en ze spreken bij panne hun verzekering niet aan.
En dan is men verwondert dat de klanten er geen beroep op doen ??
Estate Guru believer.
binnen deze context van brandverzekering...
heb me al de vraag gesteld in welke mate een aanvullende rechtsbijstandverzekering brand zinvol is.
heb me al de vraag gesteld in welke mate een aanvullende rechtsbijstandverzekering brand zinvol is.
DVV verzekeringen.
zeer uitgebreide polis , vlotte schadeafhandeling.
zeer uitgebreide polis , vlotte schadeafhandeling.
Hallo iedereen,
Vooreerst een statement:" Verzekeringen koppelen aan elkaar is niet toegelaten, gezien de wet op de koppelverkoop". Uiteraard gaan hier reacties op komen van bezoekers die het tegendeel kunnen bewijzen, maar de vraag gaat niet over deze koppeling.
Het feit dat ge werd "gegijzeld" door uw bank betreffende de aangegane lening, bewijst genoeg hoe de bank de "klant-bank" relatie ziet. Maak u echter niet ongerust, ook ik, en mijn kinderen hebben dit "systeem" ondergaan.
Het is inderdaad een "bevrijding "om , na de laatste betaling van uw woning, VRIJ te kunnen beslissen over brand-, familiale en andere verzekeringen.
Goede raad :
Gooi al uw polissen (auto ,moto ,brand, familiale, pechverhelping in één pakket op de "markt". ) Ge zult verstelt staan van de voorstellen die ge krijgt.,
Let op.
Een goede verzekeringsmaatschappij bestaat niet. Kosten/baten weet u wel. Een verzekeringsmaatschappij wordt verondersteld winst te maken. Premies trekken, schade uitbetalen, maar zorgen dat er "overschot" is. Die brave werknemers van de maatschappij moeten toc ook betaald worden.
Let vooral goed op de gerekende franchise. het "dievenloon" van de verzekeringen.
Maw deel, uw mening op dit net
Vooreerst een statement:" Verzekeringen koppelen aan elkaar is niet toegelaten, gezien de wet op de koppelverkoop". Uiteraard gaan hier reacties op komen van bezoekers die het tegendeel kunnen bewijzen, maar de vraag gaat niet over deze koppeling.
Het feit dat ge werd "gegijzeld" door uw bank betreffende de aangegane lening, bewijst genoeg hoe de bank de "klant-bank" relatie ziet. Maak u echter niet ongerust, ook ik, en mijn kinderen hebben dit "systeem" ondergaan.
Het is inderdaad een "bevrijding "om , na de laatste betaling van uw woning, VRIJ te kunnen beslissen over brand-, familiale en andere verzekeringen.
Goede raad :
Gooi al uw polissen (auto ,moto ,brand, familiale, pechverhelping in één pakket op de "markt". ) Ge zult verstelt staan van de voorstellen die ge krijgt.,
Let op.
Een goede verzekeringsmaatschappij bestaat niet. Kosten/baten weet u wel. Een verzekeringsmaatschappij wordt verondersteld winst te maken. Premies trekken, schade uitbetalen, maar zorgen dat er "overschot" is. Die brave werknemers van de maatschappij moeten toc ook betaald worden.
Let vooral goed op de gerekende franchise. het "dievenloon" van de verzekeringen.
Maw deel, uw mening op dit net