BeursBrink
TIP
BeursBrink
Goeieavond iedereen,
Net als velen onder jullie ben ik enorm geïnteresseerd in het beleggen op de beurs en probeer ik altijd mijn research zelf te doen. Maar deze avond kwam ik opeens terecht op de website van "BeursBrink" waar je verschillende abonnementen kan kopen die je maandelijks tips en dergelijke geven omtrent het kopen van "small cap" aandelen. Het wordt allemaal veelbelovend voorgesteld maar klinkt ook wel te mooi om waar te zijn volgens mij.
Heeft iemand van jullie enig ervaring met dit platform? :-)
Net als velen onder jullie ben ik enorm geïnteresseerd in het beleggen op de beurs en probeer ik altijd mijn research zelf te doen. Maar deze avond kwam ik opeens terecht op de website van "BeursBrink" waar je verschillende abonnementen kan kopen die je maandelijks tips en dergelijke geven omtrent het kopen van "small cap" aandelen. Het wordt allemaal veelbelovend voorgesteld maar klinkt ook wel te mooi om waar te zijn volgens mij.
Heeft iemand van jullie enig ervaring met dit platform? :-)
Re: BeursBrink
Beursbrink is een Nederlandse website met veel aandacht voor Nederlandse aandelen en weinig of geen aandacht voor Belgische aandelen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Niet echt interessant voor ons Belgen dan? :p
Als je wil geld verdienen door te beleggen moet je in de eerste plaats zoveel mogelijk in de kosten snoeien. Bijv. bij een beleggingsfonds zo min mogelijk beheerskosten, of bij een broker zo laag mogelijke transactiekosten.
Een kost die je sowieso kan besparen is betalen voor beursadvies. Dat is een no-brainer. Je kan er hoogstens ideeën op doen. Verwacht er geen hogere rendementen door.
Een kost die je sowieso kan besparen is betalen voor beursadvies. Dat is een no-brainer. Je kan er hoogstens ideeën op doen. Verwacht er geen hogere rendementen door.
Weet je hoe beleggingsbladjes werken? Die geven zoveel tips dat er altijd wel enkele succesvol van zijn. Dan scheppen ze op het einde van het jaar op met "Kijk eens, als u deze en die tip van ons gevolgd had dan zou u zoveel procent winst gemaakt hebben". Over de tips die nergens toe geleid hebben zwijgen ze natuurlijk.
@MoreOrLess: bij de keuze van mijn fondsen kijk ik nooit naar de beheerskosten omdat die toch in het nettorendement verrekend zijn. Dus een fonds met een hoog nettorendement is ok, ongeacht hoe hoog de beheerskosten zijn.
@MoreOrLess: bij de keuze van mijn fondsen kijk ik nooit naar de beheerskosten omdat die toch in het nettorendement verrekend zijn. Dus een fonds met een hoog nettorendement is ok, ongeacht hoe hoog de beheerskosten zijn.