bij welke banken intrest reeds zichtbaar
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: bij welke banken intrest reeds zichtbaar
Wordt dat bij hen nog met de hand gedaan ? Welkom in het digitale tijdperk waar je jobs kan plannen op de computer en unattended kan laten lopen.Jempy25 schreef:Keytradetraden kantoor is vandaag gesloten, dus intresten zullen ook pas morgen verwerkt worden...
Bij Belfius doen ze dat wel, maar daar zal de staat eerst een sponsoring moeten doen voor de CPU van hun mainframe.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Bij Fortuneo eveneens zichtbaar!
-
- Sr. Member
De beroepsklungels van ING slagen er weer niet in intresten kenbaar te maken. Misschien wordt het weer zoals vorig jaar bij mij: boeken op 3 januari, valutadatum ergens midden januari 

'United in diversity' - E.U.
-
- Full Member
- Contacteer:
BNP Fortis staat er ook op.
Deutsche Bank
Fortis heeft er heel de nacht uitgelegen met hun site.. en was tot zes uur deze morgend niet toegangelijk.....Investor86 schreef:BNP Fortis staat er ook op.

Heeft het misschien met dit hieronder te maken?????????????,
De berekening op de premium online spaarrekening ( detail berekening ) loopt maar van 1 januari 2013 tot 30 september 2013, niettegenstaande het geld er heel 2012 en heel 2013 heeft opgestaan, zonder er éne euro af te halen of bij te plaatsen....
Ook is de detail bijlage niet gespecifieerd, en staan alle detail-berekeningen op nul............
rare bedoening daar
keytrade nu ook gestort
Verbazend, gezien ze op hun site aangaven: "Gelieve te willen noteren dat overschrijvingen en termijnrekeningentransacties vanaf dinsdag 31 december 2013, 22 uur niet verwerkt zullen worden vóór 1 januari 2014, 22 uur", had ik niet gedacht dat de rente al verwerkt zou zijn...
Belfius staat er ook op deze morgen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Is er dit jaar geen 'negatieve' intrest bij Argenta?
Bij de verrekening van de intresten op de zichtrekening kreeg ik meestal bij Argenta een negatieve intrest (beperkte rente - 0,15 EUR zegelrecht dat werd verrekend). Dit resulteerde in een negatieve intrestafrekening.
Dit jaar is er niets van te bespeuren op de zichtrekening, terwijl de intrest op de spaarrekeningen wel werd verrekend op de rekeningen.
Zijn er nog collega spaargidsers die dit hebben vastgesteld?
Bij de verrekening van de intresten op de zichtrekening kreeg ik meestal bij Argenta een negatieve intrest (beperkte rente - 0,15 EUR zegelrecht dat werd verrekend). Dit resulteerde in een negatieve intrestafrekening.
Dit jaar is er niets van te bespeuren op de zichtrekening, terwijl de intrest op de spaarrekeningen wel werd verrekend op de rekeningen.
bij wel negatieve intresten bij argenta, denk dat er daar willekeur is.
Bij sommige rekeninen is er niets van te zien daar is het saldo wel wat hoger ( zegeltaks verrekend met intrest zonder dat het zichtbaar is ? °
Uiteraard is er wel zegeltaks voor rekeningen waar er wel rv is
Bij sommige rekeninen is er niets van te zien daar is het saldo wel wat hoger ( zegeltaks verrekend met intrest zonder dat het zichtbaar is ? °
Uiteraard is er wel zegeltaks voor rekeningen waar er wel rv is
Mijn saldo is quasi het ganse jaar nul geweest op de argenta zichtrekening...
Paul,
Wanneer is jou intrest verrekend op de argenta zichtrekening?
Paul,
Argenta geeft op de zichtrekening alleen nog een intrest van 0,10% op het saldo >2.500 EUR.Bart schreef:Is er dit jaar geen 'negatieve' intrest bij Argenta?
Als uw zichtrekening het hele jaar een lager saldo had, krijgt u geen intrest en wordt er dus ook geen zegelrecht geheven.
Bart schreef:Mijn saldo is quasi het ganse jaar nul geweest op de argenta zichtrekening...
Paul,
zichtrekening die eindigdt op cijfer 23 : -0,12 euro intrest uitgevoerd allemaal op 31-12
golden -0,13 31-12
internetrekneng -0,14 euro 31-12. Die laatste rekeing verwondert mij sterkt dat ze dat mogen want dat is een gerelglementeerde rekening
Van 01.01.2013 tem 14.05.2013 gaf Argenta 0.10% interest op hun zichtrekeningen vanaf de eerste eurocent. Na die datum werd dit 0.10% voor bedragen boven € 2.500.
https://www.spaargids.be/sparen/argenta ... ening.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De internetrekening is wel degelijk een zichtrekening en geen gereglementeerde spaarrekening.
https://www.spaargids.be/sparen/argenta ... ening.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De internetrekening is wel degelijk een zichtrekening en geen gereglementeerde spaarrekening.