bij welke banken zijn de intresten reeds zichtbaar
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Wanneer eindejaarsintresten?
Graag had ik jullie ervaring wanneer bij jullie de eindejaarsintresten gestort werden.
Bij Rabo, njet. Bij Belfius is het al gestort...
Graag nog enkele voorbeelden aub.
Re: Wanneer eindejaarsintresten?
Bij Deutsche bank al van 14 december, met valutadatum 1 jan. 2013
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Voor mij bij Belfius nog niks gestort. Vorig jaar 2 januari met valutadatum 1 januari.Luc B. schreef:Graag had ik jullie ervaring wanneer bij jullie de eindejaarsintresten gestort werden.
Bij Record Bank kan je bij het openen van de rekening zelf aanvragen wanneer de uitbetaling van de intresten van een bepaalde spaarrekening valt, bvb. op 1 december en niet specifiek op 31/12/xxxx of 01/01/xxxx ...
Dat is correct, PJP .
Zelf heb ik vor 01/02 gekozen.
Ik denk echter dat je een ongewone vvd via het kantoor moet aanvragen; via het internet wschl enkel 01/01.
Zelf heb ik vor 01/02 gekozen.
Ik denk echter dat je een ongewone vvd via het kantoor moet aanvragen; via het internet wschl enkel 01/01.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Recordbank rente-uitkering gekregen met valuta 31/12
Bij Keytrade worden de interesten uitbetaald op 1 januari 2013 en bij Rabobank op 31 december 2012.
Is eigenlijk niet meer dan een veredelde tijdelijke simulatie van wat je op 1 jan 2013 vermoedelijk gaat ontvangen, heb ik vorig jaar ondervonden. Als je ondertussen geld van je spaarrekening afhaalt krijg je niet alleen minder intrest, normaal maar kun je zelfs op je spaarrekening op negatief komen te staan wat niet zou mogen kunnen. DB zou beter aan een echte rente simulator werken, hoewel met hun rentes ....pevepe schreef:Bij Deutsche bank al van 14 december, met valutadatum 1 jan. 2013
Bij de meeste andere banken kun je de rente gans het jaar online zelf simuleren, ben wel benieuwd wanneer de rentes bij die 2 nieuwkomers op mijn rekening zal staan.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
DB is een oude glorie, ooit kon je daar nog iets scoren.
ben nog altijd aant wachten op mijn getrouwheidspremie van 2011
op 1 januari zal daar mijn laatste cent vertrekken.
mijn effectenrekening gaat nu naar binck.
ben nog altijd aant wachten op mijn getrouwheidspremie van 2011

op 1 januari zal daar mijn laatste cent vertrekken.
mijn effectenrekening gaat nu naar binck.
bij welke banken zijn de intresten reeds zichtbaar
Bij DB waren ze al een tijdje zichtbaar.
De vraagt blijft in hoeverre (14-12-2012 ) ze dan wel correct zijn berekend, afhalingen bijsparingen nadien .
De vraagt blijft in hoeverre (14-12-2012 ) ze dan wel correct zijn berekend, afhalingen bijsparingen nadien .
Re: bij welke banken zijn de intresten reeds zichtbaar
Bij recordbank is de rente ook reeds zichtbaar, geboekt op 28/12 met valuta 1 januari
Daar lig ik niet wakker van ! We zullen wel zien wat het wordt !
Bij MoneYou en NIBC staan ze er ook al op.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
- Sr. Member
Ik begrijp niet waarom mensen uitkijken om hun intresten te kunnen bekijken. Je weet de intresten toch op voorhand? Zolang je de data van de stortingen en rentetarieven op die data kent, kan je toch zelf gedurende het jaar de simulatie maken?
'United in diversity' - E.U.
Rabobank ok
Fortuneo ok
Fortuneo ok
Laatst gewijzigd door Ief op 1 januari 2013, 02:09, 1 keer totaal gewijzigd.