Bijwerkingen na vaccinatie
Bijwerkingen na vaccinatie
Einde mei 2021 kreeg ik mijn 2de Pfizer-spuit tegen COVID-19.
Enkele weken later werd ik opgenomen in het ziekenhuis met twee aandoeningen: Pericarditis en longontsteking. Nooit hartproblemen gehad en met uitzondering van occasionele verkoudheden evenmin long problemen.
Er werd me toen niet gewezen op het mogelijk verband tussen de twee aandoeningen en mijn vaccinatie.
Intussen heb ik me beter op de hoogte gesteld van soms optredende bijwerkingen na vaccinatie.
Intussen werd ik sinds november ‘21 reeds enkele keren uitgenodigd voor de zgn “booster”. Gezien mijn voorgeschiedenis liet ik die kelk telkens aan mij voorbijgaan. Nu kan men mij verwijten een antivaxer te zijn maar voorgaande maakt me echt wantrouwig om nog een bijkomende vaccinatie te laten prikken. Ik wacht dus af. Het enige wat mij ertoe zou kunnen bewegen om toch de booster te “ondergaan” is de dictatoriale beperking van mijn bewegingsvrijheid.
Zijn er leden met gelijkaardige problemen en hoe gaan ze daarmee om?
Enkele weken later werd ik opgenomen in het ziekenhuis met twee aandoeningen: Pericarditis en longontsteking. Nooit hartproblemen gehad en met uitzondering van occasionele verkoudheden evenmin long problemen.
Er werd me toen niet gewezen op het mogelijk verband tussen de twee aandoeningen en mijn vaccinatie.
Intussen heb ik me beter op de hoogte gesteld van soms optredende bijwerkingen na vaccinatie.
Intussen werd ik sinds november ‘21 reeds enkele keren uitgenodigd voor de zgn “booster”. Gezien mijn voorgeschiedenis liet ik die kelk telkens aan mij voorbijgaan. Nu kan men mij verwijten een antivaxer te zijn maar voorgaande maakt me echt wantrouwig om nog een bijkomende vaccinatie te laten prikken. Ik wacht dus af. Het enige wat mij ertoe zou kunnen bewegen om toch de booster te “ondergaan” is de dictatoriale beperking van mijn bewegingsvrijheid.
Zijn er leden met gelijkaardige problemen en hoe gaan ze daarmee om?
Re: Bijwerkingen na vaccinatie
Kies dan voor een eiwitvaccin, die hebben ook risico's maar niet pericarditis.
Corona zelf is nog gevaarlijker voor een ontsteking aan het hart, maar de basisbescherming heb je alvast al.
Bespreek het met je huisarts, tot 1 maart moet je je geen zorgen maken mbt CST
Corona zelf is nog gevaarlijker voor een ontsteking aan het hart, maar de basisbescherming heb je alvast al.
Bespreek het met je huisarts, tot 1 maart moet je je geen zorgen maken mbt CST
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kennins, oudere man 91 jaar, Astra Zeneca 2 maal, minder dan een maand later eerste hospitalisatie, longproblemen (fibrose) & ernistige hartproblemen. Nooit eerder dergelijke problemen gehad. Onduidelijk wat oorzaak en gevolg is. Komt niet meer goed.
Dokter zegt gevolg vaccinatie.
Maar ja, 91 jaar.
Een herstelcertificaat is 6 maand geldig en een vaccin met beprekte efficientie is onbeperkt geldig... toch wel extreem provax niet?
Maar ja, 91 jaar.
Een herstelcertificaat is 6 maand geldig en een vaccin met beprekte efficientie is onbeperkt geldig... toch wel extreem provax niet?
Collega van mij heeft Corona gehad, als ze nu gaat sporten merkt ze nog steeds dat ze sneller buiten adem is. Zij wordt aanzien als genezen van Corona.
Krijgt zij ook een artikel of onderwerp als bijwerking van Corona zelf?
Krijgt zij ook een artikel of onderwerp als bijwerking van Corona zelf?
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ikzelf heb gisteren een wafel gegeten en daarna ook nog elders anders een pintje gedronken. Vandaag heb ik hoofdpijn en voel me niet zo goed. Zou het door die wafel komen of is het pintje de oorzaak?ronnie schreef: ↑25 januari 2022, 10:56 Kennins, oudere man 91 jaar, Astra Zeneca 2 maal, minder dan een maand later eerste hospitalisatie, longproblemen (fibrose) & ernistige hartproblemen. Nooit eerder dergelijke problemen gehad. Onduidelijk wat oorzaak en gevolg is. Komt niet meer goed.
Maar ja, 91 jaar.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
[/quote]
Ikzelf heb gisteren een wafel gegeten en daarna ook nog elders anders een pintje gedronken. Vandaag heb ik hoofdpijn en voel me niet zo goed. Zou het door die wafel komen of is het pintje de oorzaak?
[/quote]
Vermoedelijk het pintje zou ik durven stellen...
Mogelijks de rand van het glas dat niet goed afgespoeld geweest is

Eet en drink thuis
Ikzelf heb gisteren een wafel gegeten en daarna ook nog elders anders een pintje gedronken. Vandaag heb ik hoofdpijn en voel me niet zo goed. Zou het door die wafel komen of is het pintje de oorzaak?
[/quote]
Vermoedelijk het pintje zou ik durven stellen...
Mogelijks de rand van het glas dat niet goed afgespoeld geweest is

Eet en drink thuis

In mijn 'carriere' heb ik mensen weten overlijden op de wc pot.
Mijn advies : nooit meer gaan kakken !
En best ook niet meer autorijden, fietsen, op straat lopen, want af en toe sterft iemand ook achter een stuur van een auto, fiets, te voet.
Zeker voor die van 91 : nooit naar een rusthuis gaan wonen wat daar gaan er (vreemd genoeg) ook veel dood.
Alle gezonde ouderlingen sterven van iets dat ze nog nooit gehad hebben : hartstilstand.
2 jonge gasten. De ene semi-professionele basketballer, de ander doet aan muurklimmen en parcours. Allebei dubbel gevaccineerd en besmet. Beiden hebben ademhalingsproblemen en moeten uitblazen als ze de trap zijn opgestapt.
Zou het door het vaccin zijn of door covid, of door de pizza die ze eergisteren hebben gegeten?
En hoe zouden ze eraan toe geweest zijn moesten ze niet gevaccineerd zijn?
Zou het door het vaccin zijn of door covid, of door de pizza die ze eergisteren hebben gegeten?
En hoe zouden ze eraan toe geweest zijn moesten ze niet gevaccineerd zijn?
Als ik deze trap op moest gaan zou ik ook uitgeput zijn, met of zonder vaccinatie:

(voor de geïnteresseerden: de Potemkin Stairs in Odessa, Oekraïne)

(voor de geïnteresseerden: de Potemkin Stairs in Odessa, Oekraïne)
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Straks de Poetin stairs ?
Montagne de Bueren / Buerenberg in Luik.

ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
Mijn portfolio is gisteren 5% gedaald. Zou het door corona of mijn schoonmoeder komen?
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ongetwijfeld door de schoonmoeder …

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid