Biotech
TIP
Re: BIOTECH
Inderdaad, FastTrackStatus zegt niets over de kans dat een medicijn al dan niet zal goedgekeurd worden.sleepnot schreef:Eerst was er een BOEM, dan een boemeke en dan niks meer
Enkel dat de FDA maar [edit] 6 maanden ipv 9 maanden tijd vraagt.
Dit wordt echter wel nog steeds gehyped alsof de FDA dit middel 'voorrang' zou geven omdat het 'beter' zou zijn dan de rest...
Niet dus.
Laatst gewijzigd door Joris op 4 april 2014, 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Enkel dat de FDA maar 9 maanden ipv 6 maanden tijd vraagt.
DRTX daarentegen heeft deze horde reeds genomen : dus dit is de betere koop momenteel !
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
6m ipv 9m inderdaad. DRTX staat inderdaad verder in het 'approval process'.insider schreef:Enkel dat de FDA maar 9 maanden ipv 6 maanden tijd vraagt.ik neem aan dat u net het omgekeerde bedoelt Joris?
DRTX daarentegen heeft deze horde reeds genomen : dus dit is de betere koop momenteel !
als ik de MB van ARDM mag geloven zou een reverse split in aantocht zijn .... blijkbaar zijn er aandeelhouders die een uitnodiging tot stemmen daarover hebben ontvangen ....
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
schrap het woord reverse maar ....insider schreef:als ik de MB van ARDM mag geloven zou een reverse split in aantocht zijn .... blijkbaar zijn er aandeelhouders die een uitnodiging tot stemmen daarover hebben ontvangen ....
Enkel een reverse split is toch zinvol?
Ze hebben trouwens al eens een reverse gedaan:
Split History
ARDM
Date Ratio
01/05/2006 1:5
http://investorshub.advfn.com/boards/re ... id=8849433
Split History
ARDM
Date Ratio
voor zover ik het begrepen heb is het geen reverse split ... natuurlijk hoop ik dat ik mis ben !sleepnot schreef:Enkel een reverse split is toch zinvol?
Split History
ARDM
Date Ratio
Ondanks de sterk dalende trend toch nog een gokje ZGNX gedaan deze week @ $2.09. Er is nogal wat kritiek op de pijnstillers de laatste tijd in de VS en dat weegt op ZGNX. De bodem lag deze week rond $1.92 (zo'n 60% onder de top) en de trend lijkt gekeerd, maar je weet nooit natuurlijk - het kan altijd dieper. Alles hangt nu af van hoe de verkoopcijfers van Zohydro evolueren de komende maanden.
Ze hebben normaal gezien cash om het even uit te houden dankzij de verkoop van een ander product, SUMAVEL, voor $85 milj.
Disclaimer: Dit is een rondje roulette, op eigen verantwoordelijkheid...
Ze hebben normaal gezien cash om het even uit te houden dankzij de verkoop van een ander product, SUMAVEL, voor $85 milj.
Disclaimer: Dit is een rondje roulette, op eigen verantwoordelijkheid...
Oncosec!
-
anonymous9
Santhera. Gekocht op 4.50, verkocht op 9.52 vorige week maandag, en ik dacht dat ik een uitstekend zaakje deed... Niet dus, doorgeschoten naar 42 afgelopen vrijdag
Gelukkig (nog?) niet gekocht:insider schreef:Oncosec!
"9:02 am OncoSec Medical announced $16 mln registered direct offering (ONCS) :
Co announced that it has entered into definitive agreements with institutional investors to purchase ~$16 mln of securities in a registered direct offering. OncoSec has agreed to sell to such investors an aggregate of ~22.535 mln shares of its common stock at a price of $0.71 per share.
Net proceeds, after deducting the placement agent's fee and other estimated offering expenses payable by OncoSec, are expected to be ~$14.9 mln. OncoSec intends to use proceeds from the offering for general corporate purposes, including clinical trial expenses and research and development expenses."
Zowat alles rood maar ZGNX voorlopig mooi groensleepnot schreef: een gokje ZGNX gedaan deze week @ $2.09.
Ondertussen had ik die al terug verkocht met kleine winst en opnieuw gekocht @2.01
Hier ook de presentatie voor morgen http://www.nasdaq.com/symbol/zgnx/sec-filings
Het lijkt goed te gaan met aantal voorschriften
Als die rechter nu eens uitspraak doet over de sabotage vanwege de staat MA ...
ZGNX gaat alweer de dieperik in, niet alleen samen met de rest maar ook hierdoor http://www.bloomberg.com/news/2014-07-0 ... cmpid=yhoo
Gelukkig op tijd verkocht @2.34
TTPH is misschien een koopje vandaag? Het kan natuurlijk altijd dieper...
Gelukkig op tijd verkocht @2.34
TTPH is misschien een koopje vandaag? Het kan natuurlijk altijd dieper...
en dat allemaal ZONDER enige grond .... het zijn blijkbaar ook solden op de beurs