BioTech tip: Halozyme Therapeutics (HALO)
TIP
BioTech tip: Halozyme Therapeutics (HALO)
Nog een laatste tip: HALO.
Gekocht 26/08 tegen 7,50$
Nu staat ie 8,25$
Mooi opwaards potentieel de komende weken, zelfde verhaal als NVAX, ik doe dit zeker nog niet weg!
Gekocht 26/08 tegen 7,50$
Nu staat ie 8,25$
Mooi opwaards potentieel de komende weken, zelfde verhaal als NVAX, ik doe dit zeker nog niet weg!
Re: BioTech tip: Halozyme Therapeutics (HALO)
Goed nieuws voor HALO over het week-end. Ben benieuwd naar de koersopening dinsdag. Wat ie ook doet, ik verkoop hem nog niet aangezien ik onderstaande niet als de voornaamste catalyst beschouw die de koers deze maand omhoog zal drijven. Wordt vervolgd!
http://finance.yahoo.com/news/halozyme- ... 00645.html
http://finance.yahoo.com/news/halozyme- ... 00645.html
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
HALO afgesloten afgelopen vrijdag aan 9,09$.
Van 7,50 op 26/08 een mooie stijging van 21% op 3 weken.
Ik zie nog wel meerwaarde in HALO maar wou wat fondsen vrijmaken voor een aandeel waar ik een nog betere return op verwacht.
Momenteel heb ik nog een positie in NVAX/DRRX/NBS/AMRN/SLTM/POZN
Van 7,50 op 26/08 een mooie stijging van 21% op 3 weken.
Ik zie nog wel meerwaarde in HALO maar wou wat fondsen vrijmaken voor een aandeel waar ik een nog betere return op verwacht.
Momenteel heb ik nog een positie in NVAX/DRRX/NBS/AMRN/SLTM/POZN
Die HALO thread eens terug oppikken.
Was terug in HALO gestapt n.a.v. Europese goedkeuring tegen 17,21$.
Ze kenden dan een mooie opwaartse sprong naar +18$, helaas op de dag dat de biocorrectie er kwam eind jan.
Dan nog een nieuwe onverwachte aandelenuitgifte en knal, gezakt tot 12,75$.
Daar zit je dan
Terug een runup gekend naar de kwartaalcijfers Q42013 vorige vrijdag - > 16,25$ of zoiets.
En dan de resultaten: eigenlijk goed, maar niet goed gecommuniceerd. En bovenal weeral recht op die nieuwe correctie van vorige vrijdag: knal naar 14,09 met dump tot 13,50 of zoiets.
Ik heb mooi bijgekocht om mijn gemiddelde wat te laten zakken en laat ze nu lopen naar 2 juni toe met de PDUFA van HyQvia (novel subcutaneous injection formulation of immune globulin)--FDA Decision (Amended BLA).
Op weg daar naar toe hebben we, telkens deze maand, nog de topline results van HYLENEX en de Europa beslissing over MabThera-SC (rituximab). Die laatste 2 zijn verre van zeker maar veruit de belangrijkste is dus 2 juni HyQvia PDUFA.
Was terug in HALO gestapt n.a.v. Europese goedkeuring tegen 17,21$.
Ze kenden dan een mooie opwaartse sprong naar +18$, helaas op de dag dat de biocorrectie er kwam eind jan.
Dan nog een nieuwe onverwachte aandelenuitgifte en knal, gezakt tot 12,75$.
Daar zit je dan

Terug een runup gekend naar de kwartaalcijfers Q42013 vorige vrijdag - > 16,25$ of zoiets.
En dan de resultaten: eigenlijk goed, maar niet goed gecommuniceerd. En bovenal weeral recht op die nieuwe correctie van vorige vrijdag: knal naar 14,09 met dump tot 13,50 of zoiets.
Ik heb mooi bijgekocht om mijn gemiddelde wat te laten zakken en laat ze nu lopen naar 2 juni toe met de PDUFA van HyQvia (novel subcutaneous injection formulation of immune globulin)--FDA Decision (Amended BLA).
Op weg daar naar toe hebben we, telkens deze maand, nog de topline results van HYLENEX en de Europa beslissing over MabThera-SC (rituximab). Die laatste 2 zijn verre van zeker maar veruit de belangrijkste is dus 2 juni HyQvia PDUFA.
Begint blijkbaar door te dringen dat HALO eigenlijk goede jaarcijfers heeft voorgelegd.
2 Catalysts voor eind maart 2014, mogelijk al op de Barclays 2014 Global Healthcare Conference in Miami, FL. on March 11, 2013.
Meestal verkoop ik voor een catalyst. Aangezien de komende 2 relatief klein zijn, en ik in HALO zit voor de HyQvia PDUFA van 2 juni 2014, ga ik er door. Rond de catalyst kan dit sterke koersschiommelingen geven, die ook indien ze allebei negatief zijn vlot weggevaagd zouden kunnen worden door de PDUFA runup.
2 Catalysts voor eind maart 2014, mogelijk al op de Barclays 2014 Global Healthcare Conference in Miami, FL. on March 11, 2013.
Meestal verkoop ik voor een catalyst. Aangezien de komende 2 relatief klein zijn, en ik in HALO zit voor de HyQvia PDUFA van 2 juni 2014, ga ik er door. Rond de catalyst kan dit sterke koersschiommelingen geven, die ook indien ze allebei negatief zijn vlot weggevaagd zouden kunnen worden door de PDUFA runup.
Eerste resultaten positief. Dit is de kleinste catalyst voor eind Q1. Er komt er nog een 2e ivm de insuline-trial.
Onderstaande wordt door veel investeerders niet echt zeer serieus genomen, de resultaten zijn positief maar niet overweldigend.
Samenlopend met de toegenepen-billen houding van vele bio-investeerders de laatste week waardoor day-traders de overhand hebben, was het koersgewijs een maat voor niets. De resultaten zitten echter wel in de koers verwerkt nu en kunnen voor extra support dienen.
Grote catalyst blijft uiteraard de HyQvia PDUFA van 2 juni 2014.
Onderstaande wordt door veel investeerders niet echt zeer serieus genomen, de resultaten zijn positief maar niet overweldigend.
Samenlopend met de toegenepen-billen houding van vele bio-investeerders de laatste week waardoor day-traders de overhand hebben, was het koersgewijs een maat voor niets. De resultaten zitten echter wel in de koers verwerkt nu en kunnen voor extra support dienen.
Grote catalyst blijft uiteraard de HyQvia PDUFA van 2 juni 2014.
Halozyme Therapeutics, Inc. (NASDAQ:HALO) today announced top-line data from a proof of concept Phase 1/2 clinical trial evaluating the use of HTI-501 in the treatment of cellulite. The primary endpoint of the clinical trial was met, showing a statistically significant improvement in the appearance of cellulite in the areas of the patients' skin treated with HTI-501 as determined by physician assessment 28 days after treatment compared to the same skin areas prior to treatment and skin areas treated with vehicle control. In follow up, the effect, as assessed by physician assessment, was maintained at three and six months.
Slecht HALO nieuws vandaag: HALO pauzeert tijdelijk de enrollment van patiënten in de PhaseII PEGPG20 (pancreas kanker) studie.
The HyQ FDA beslissing wordt hierdoor niet beïnvloed, maar de toekomstige productlijn van HALO mogelijk wel, aangezien deze studie aanleiding kan geven tot een verdere productportfolio-uitbreiding.
Hopelijk komt er snbel duidelijkheid over de pauzering én kunnen ze de studie na korte bijsturing in bv. dosering hervatten.
Dit blijft koffiedik kijken natuurlijk.
The HyQ FDA beslissing wordt hierdoor niet beïnvloed, maar de toekomstige productlijn van HALO mogelijk wel, aangezien deze studie aanleiding kan geven tot een verdere productportfolio-uitbreiding.
Hopelijk komt er snbel duidelijkheid over de pauzering én kunnen ze de studie na korte bijsturing in bv. dosering hervatten.
Dit blijft koffiedik kijken natuurlijk.
Serieuze dump vrijdag!