Bitcoin - De Morgen
TIP
Bitcoin - De Morgen
Hallo. Ik werk als journalist voor de krant De Morgen. Naar aanleiding van '10 jaar bitcoin' ben ik op zoek naar mensen die het ooit aangedurfd hebben om in bitcoins te beleggen en daarover willen 'getuigen' in de krant.
Mijn mailadres: jan at janstevens dot be
Veel dank alvast!
Jan Stevens
Mijn mailadres: jan at janstevens dot be
Veel dank alvast!
Jan Stevens
Re: Bitcoin - De Morgen
Heeft Jan Stevens toelating gevraagd aan de webmaster om dat hier zomaar te mogen plaatsen ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik wil anders wel getuigen over het feit dat ik het aangedurfd heb om NIET te beleggen in die onzin, toen iedereen in mijn omgeving met (GSM in de hand) zijn woekerwinsten liep te pronken.
Mja wie er veel winst mee maakte zal er liever ook niet in de krant mee komen veronderstel ik.
Beetje hopeloze zoektocht.
Beetje hopeloze zoektocht.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Contacteer de mensen uit deze thread misschien eens? beleggen-in-bitcoins-t14872.html
Zelf 500€ in crypto's gestoken op het hoogtepunt, begin vorig jaar, deze zijn nu nog een 40€ waard...
Zelf 500€ in crypto's gestoken op het hoogtepunt, begin vorig jaar, deze zijn nu nog een 40€ waard...
In Nederland is er eens een reportage geweest, denk ergens rond de zomer, over Bitcoins en de winsten en verliezen die mensen daarmee hadden. Er was iemand bij een kast van een huis aan de Amsterdamse grachten had gekocht van meer dan 1 miljoen euro. Maar er waren ook heel schrijnende verhalen bij.
Misschien dat je ze nog online kan bekijken, als je zoekt bij NPO.
Geen aandacht meer besteden aan de bitcoin zou het beste zijn ... zie dat het piramidespel weer in gang schiet ... laat dat maar een stille dood sterven ... er zijn genoeg andere hypes om over te schrijven, de klimaathysterie bijvoorbeeld