Bitcoin - De Morgen
TIP
Bitcoin - De Morgen
Hallo. Ik werk als journalist voor de krant De Morgen. Naar aanleiding van '10 jaar bitcoin' ben ik op zoek naar mensen die het ooit aangedurfd hebben om in bitcoins te beleggen en daarover willen 'getuigen' in de krant.
Mijn mailadres: jan at janstevens dot be
Veel dank alvast!
Jan Stevens
Mijn mailadres: jan at janstevens dot be
Veel dank alvast!
Jan Stevens
Re: Bitcoin - De Morgen
Heeft Jan Stevens toelating gevraagd aan de webmaster om dat hier zomaar te mogen plaatsen ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik wil anders wel getuigen over het feit dat ik het aangedurfd heb om NIET te beleggen in die onzin, toen iedereen in mijn omgeving met (GSM in de hand) zijn woekerwinsten liep te pronken.
Mja wie er veel winst mee maakte zal er liever ook niet in de krant mee komen veronderstel ik.
Beetje hopeloze zoektocht.
Beetje hopeloze zoektocht.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Contacteer de mensen uit deze thread misschien eens? beleggen-in-bitcoins-t14872.html
Zelf 500€ in crypto's gestoken op het hoogtepunt, begin vorig jaar, deze zijn nu nog een 40€ waard...
Zelf 500€ in crypto's gestoken op het hoogtepunt, begin vorig jaar, deze zijn nu nog een 40€ waard...
In Nederland is er eens een reportage geweest, denk ergens rond de zomer, over Bitcoins en de winsten en verliezen die mensen daarmee hadden. Er was iemand bij een kast van een huis aan de Amsterdamse grachten had gekocht van meer dan 1 miljoen euro. Maar er waren ook heel schrijnende verhalen bij.
Misschien dat je ze nog online kan bekijken, als je zoekt bij NPO.
Geen aandacht meer besteden aan de bitcoin zou het beste zijn ... zie dat het piramidespel weer in gang schiet ... laat dat maar een stille dood sterven ... er zijn genoeg andere hypes om over te schrijven, de klimaathysterie bijvoorbeeld 
Posts als deze tonen toch weer aan dat er nog genoeg onwetendheid is over deze materie.
Ik heb intussen een paar diehard bitcoinfans gevonden die dolgraag in de krant willen. Ik zoek nog de meer gematigde ervaringsdeskundigen.
Het is geen eenvoudige materie, ik heb hier in het verleden met veel interesse veel over gelezen en geschreven. Maar ik kan er de moeite niet meer voor opbrengen.
Er zijn voor- en nadelen, en ik heb nooit iemand advies gegeven om te kopen, kopen, kopen. Om alle misverstanden die er bestaan uit te wereld te helpen is er niet genoeg tijd. Zelfs bij de meesten die erin gespeculeerd hebben was de kennis flinterdun.
Er zullen idd wel mensen aan verdiend hebben. Wss ook veel aan verloren omdat ze laat aanhaakten.
Wat betreft blockchain, wss nuttige technologie.
Wat betreft bitcoin las ik onlangs de samenvatting: de perfecte oplossing voor een probleem dat niet bestond. Genoeg functionelee betalingssystemen. Bovendien is bitcoin op grote schaal niet werkbaar en vraagt het vansf een zeker moment zoveel rekenkracht en energie dat het pure verspilling is.
Wat betreft blockchain, wss nuttige technologie.
Wat betreft bitcoin las ik onlangs de samenvatting: de perfecte oplossing voor een probleem dat niet bestond. Genoeg functionelee betalingssystemen. Bovendien is bitcoin op grote schaal niet werkbaar en vraagt het vansf een zeker moment zoveel rekenkracht en energie dat het pure verspilling is.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
M.a.w. een slechte oplossing voor een probleem dat niet bestaat.
Jep nam de quote over maar idd mooie aanvulling.
Eigenlijk belangrijker aan de TS, waarom een artilel over bitcoin?
U werkt voor een krant die weinig doet om mensen financiele kennis bij te brengen. Over zoiets speculatief als bitcoin kan u wel artikels vullen. Als het over de beurd gaat komen alleen de grote dalingen uitgebreid aan bod en een stierenmarkt van vele jaren woffelt men dan snel weg.
Waarom niet eens een correct artilel over sparen via aandelen? Mss ook eens een correct artikel over kleine spaarders ipv verkettering?
Eigenlijk belangrijker aan de TS, waarom een artilel over bitcoin?
U werkt voor een krant die weinig doet om mensen financiele kennis bij te brengen. Over zoiets speculatief als bitcoin kan u wel artikels vullen. Als het over de beurd gaat komen alleen de grote dalingen uitgebreid aan bod en een stierenmarkt van vele jaren woffelt men dan snel weg.
Waarom niet eens een correct artilel over sparen via aandelen? Mss ook eens een correct artikel over kleine spaarders ipv verkettering?
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Als je een Belgische Nederlandstalige Bitcoin kenner zoekt die het wellicht geen probleem vindt om in de krant te komen stel ik voor deze te contacteren:
https://www.reddit.com/user/Kain_niaK
https://www.reddit.com/user/Kain_niaK