[Voorbeeld portefeuille 22-30] Bitcoin & Ethereum
TIP
- troglodytes
- Hero Member

- Contacteer:
Re: [Voorbeeld portefeuille 22-30] Bitcoin & Ethereum
Stand op 5 oktober 2025: 292.464,02 EUR
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Ik heb een tijdje geleden mijn resterende BTC en ETH volledig geliquideerd. Voorlopig geen crypto meer voor mij.
Benieuwd waar het de komende jaren naartoe gaat ...
Benieuwd waar het de komende jaren naartoe gaat ...
- troglodytes
- Hero Member

- Contacteer:
Stand op 5 februari 2026: 160.160,87 EUR. Een serieuze val tov van vorig jaar!
We hebben intussen 1,9 BTC en 26,8 ETH vergaard.
We hebben intussen 1,9 BTC en 26,8 ETH vergaard.
Volgens cryptokenners in mijn omgeving, duiken we nu in een zone met heel wat weerstand waarin we kunnen uitbodemen. Tijd voor een klein gokje,misschien!
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik las van Technische Analisten dat de weerstand doorbroken is, de bodem gekraakt, de steun doormidden, de pilaren ingestort, de poutrel in 2 gebroken. Een aardbeving, een onweer dat op komst is, een orkaan zelfs, een tektonische verschuiving, een Kelvin–Helmholtz-instabiliteit, een Katabatische valwind van de tweede orde, een rogue wave, een pyroclastische density current zoals we er nooit een gekend hebben!
Maar negeer alle doemberichten. Buitenkans. Kopen kopen, kopen!!!!
- MarciaHoefmans
- Newbie

- Contacteer:
Zoals in Spanje en Portugal momenteel met al die regen. Waar kan ik die Bitcoins kopen zonder dat ik in de val word gelokt?
@MeneerParmentier :
Inderdaad ,dergelijke doemberichten moet je zien als je goedkoop wilt kopen. Gewoon hier eens het draadje afscrollen,om met eigen ogen te zien hoe dit sentiment op en neer jumpt. Eén uitspraak van Trump kan alles plotsklaps doen omslaan. Ik koop nu in kleine plukjes bij tijdens de verdere daling.
@MarciaHoefmans :
Ik koop niet het echte stuff ,maar doet het via de ishares Bitcoin ETF. Vooreerst,omdat ik maar een kleine blootstelling wil,maar VOORAL om fiscaal technische reden !!
Inderdaad ,dergelijke doemberichten moet je zien als je goedkoop wilt kopen. Gewoon hier eens het draadje afscrollen,om met eigen ogen te zien hoe dit sentiment op en neer jumpt. Eén uitspraak van Trump kan alles plotsklaps doen omslaan. Ik koop nu in kleine plukjes bij tijdens de verdere daling.
@MarciaHoefmans :
Ik koop niet het echte stuff ,maar doet het via de ishares Bitcoin ETF. Vooreerst,omdat ik maar een kleine blootstelling wil,maar VOORAL om fiscaal technische reden !!
Vraag is wat hier de real value is, of eerder een piramidespel of tulpenbollen…
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Maar waarom al die voorspellingen van oneindige rijkdom dan wel serieus nemen?
Ik neem alles terug en claim het tegenovergestelde.
Er is 1 belangrijk onderscheid: als de prijs van tulpenbollen in mekaar stort heb je tenminste nog een tulpenbol. Net zoals je met een huis na de insorting van de huizenmarkt je huis zelf niet is ingestort. Je hebt dus nog steeds een huis waar je kunt in wonen. Bij bitcoin daarentegen...
Ik neem alles terug en claim het tegenovergestelde.
Al sinds 2021 koop ik af en toe eens een plukje bitcoin. Toen de grote crash kwam had ik te lang gewacht om bij te kopen. Nu ga ik die fout niet meer maken. Heb nog wat bijgekocht.